mai 03, 2024, 01:18:17 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1949 Splitt på finn  (Lest 5989 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #30 på: august 25, 2011, 14:35:16 pm »

Like mange meninger som biler og eiere. Det er bra.

Ja, personlig ville jeg laget Resto bil av denne. Ingen tvil om det. 5", spindler, 2 splines, 4,5&5,5 Fuchs, Albert speiler og hele pakka.
Møkkajobben er jo allerede gjort så dette ville blitt grei skuring. Jeg ville så kjørt med bilen noen år før jeg la den ut for salg i UK Blunker
Da hadde jeg fått 100% nytelse og moro på bilfronten i noen år for så å få igjen det jeg gav for bilen med fine renter på toppen.

Om jobben JEG ville gjort er reverserbar eller ikke tar jeg ikke stilling til da deler som blir byttet ut ofte "forsvinner" etter noen salg.


Tragisk holdning... Men heldigvis hadde ikke du råd til den da Osteaktig

Jeg synes det er en "tragisk holdning" å kutte hendene av folk som ikke mener det samme som andre. Jeg henger meg feks. ikke opp i om noen vil beholde denne bilen orginal. Det er da 110% opp til bilens eier hva han eller hun velger å gjøre med den.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #31 på: august 25, 2011, 14:37:46 pm »


Kan moderator slette, sperre eller evt skille ut dette endeløse repetisjonstullpratet til en separat tråd?

Empifish har forsøkt å hause opp denne diskusjonen i snart 10 år...og guess what: Ingen bryr seg!
Alt er sagt og alt er glemt og alle er enig...til syvende og sist. Så: dropp det.
Loggført

SCREWDRIVER #2
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #32 på: august 25, 2011, 14:47:10 pm »

Trenden i det store utlandet er jo å kjøpe fine orginalbiler for så å gjøre de om til veiskrapende Resto biler. Fin trend egentlig Glad
BALL-genser er ikke kult lengre...

de er tilbake, desverre..
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!