mai 10, 2024, 22:49:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Myk fjæring bak og torsjonsfjærer som sitter bom fast inne.....  (Lest 658 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: desember 31, 2014, 12:05:06 pm »

Har litt problemer med for myk fjæring bak på bobla. Fronten er stiv og fin takket være generøs innkorting og senking. Bak derimot.... slapp som en madrass.
Siden fjærene mine sitter bom fast inne ser jeg ikke på det som veldig aktuelt å prøve å få disse ut for å erstatt med stivere. Men derimot noen fjærkledde "coilovers" kunne godt erstattet dagens orginale dempere.
Har noen prøvd dette? Er feks et sett med rimelige empi coilovers stivt nok eller er fjærene på disse mest til pynt?

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #1 på: desember 31, 2014, 16:06:10 pm »

Kim (Andersen vw56) her inne har prøvd et sett med sånne trur jeg.

Uansett er det alltid en mulighet å få ut fjæra, men det kommer litt an på hvor mye jobb man vil legge i det da.

(Verkstedtips: Tunap har en rustløser som er helt rå! )
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!