mai 04, 2024, 13:23:17 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Motor dreg ikkje/umulig å løyse.  (Lest 3141 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: september 11, 2009, 21:25:14 pm »

Godkveld godtfolk,

Har litt problem med ein 61modell, 1600 B motor...

Har fått bilen til å starte og den går godt(...) Men dette er berre i fri, altså det går ikkje an å løyse den i gir.

Fyrste gongen når motoren starta og eg skulle kjøyra så var det null motstand i clutchpedalen, og derfor eit voldsom skrapehyl når eg satt den igir, så når eg slapp ut pedalen gjor den eit lite hopp, det kom masse stygge lyder også daua den.. deretter kom svidd clutch lukta....

Derfor heiv eg ut motor, skifta clutchlamell(var utsleten), skifta utløysarlager(var skranglete), fiksa bøyen på strømpa(var flat). Etter dette ville den fortsatt ikkje gå. Ingen stygge lydar riktignok, men med samme eg slepp ut clutchen fullt så dauer motoren, samme kva turtal..

Så då vart det tune up på motoren; Skifta reima(slakk og sprukken), justerte ventilar(begge ventilane på syl. nr 3. hadde nesten 1cm klaring!!!!), justerte stiften, justerte tenninga(Statisk) og forgassaren... men der måtte eg renske aks.dysa for å få den til å gå skikkeleg...

Etter dette gjekk motoren bra, men fortsatt dauer den ved løysing i gir. Altså når eg slepper forsiktig ut clutchn og mater på med gass så går den litt og hopper før det skyter og smeller og hoster i forgassaren og den kobbar..

Men ein an ting som fasinerer meg er att eg makta å kjøyra med den i revers!! Kjørte 20meter bakover, men framover, neinei.. MEN det som var med rygginga var att det var hakket nedoverbakke!! Altså jo mindre motstand jo bedre! for å slakke clutchwaieren hjalp ikkje stort..


Så om om summerer alt vaset over, opp, så får me dette spørsmålet: Kva kan grunnen vera til att motoren ikkje tåler motstand? (Går fint i fri, men i gir, NIX Hæ

Det er ramsa opp teorier om att den eldgamlebensinen med rusk og drit i kan vera problemet.. godt mulig det igrunn, men att det kan gjera sååå mykje virkning på motoren forstår eg ikkje?

Nokon som har opplevd dette før?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
woofer
Medlem
***
Innlegg: 131
Bosted: Sandnessjøen



Vis profil
« Svar #1 på: september 11, 2009, 21:45:31 pm »

prøvd å jekket den opp å satt den i gir framover for å se om det går da?
Loggført

Boble 71mod automatic

ytre helgeland motor klubb www.yhmk.tk
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: september 11, 2009, 21:47:50 pm »

Nei og det var ei banal måte å sjekke det på! TAKK. Då skal det testest fortløpande. Også dukker snart fersk bensin opp! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
woofer
Medlem
***
Innlegg: 131
Bosted: Sandnessjøen



Vis profil
« Svar #3 på: september 11, 2009, 21:50:44 pm »

hehe. men tror ikke bensinet har noe med det å gjøre vis motoren går bra når den står i fri. når du har den heiset opp kan du også sette den i fri å prøve å snurre på hjulene. se om det er noe som "låser" akslingen den veien.
Loggført

Boble 71mod automatic

ytre helgeland motor klubb www.yhmk.tk
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: september 12, 2009, 00:33:46 am »

Eg trengte ikkje å jekke den opp, for etter att eg ikkje kom meg opp bakken igjen til garasjen, så satt eg bilen der. Og etter ein time kanskje, når eg hadde fått bensin og skulle flytta den so starta den og GJEKK heilt fint!! Helbreda seg sjølv! men likavel; me reiv ut tanken og tømte ut 10liter gulbrun bensin, og masse bås, drit og rusk etc.. Så blåste me bensinrør og slanger reine og monterte samt ny fersk bensin på tanken etter vask. Gjekk mykje bedre!! No er den faktisk ganske bra! Men rister ørlitt på clutchen, men no er den vel for slakk igjen.. etter att eg slakka den før idag.

Men tenning og forgassar og plugger må sjekkast!! drar nett såvidt på 2giret. Også hopper den som ein vill laks.. NULL demping framme (Jomfrutur med senka bil)

 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #5 på: september 12, 2009, 06:41:35 am »

Bensin i dag har visstnok en holdbarhet på ca 3/4 år, før den har mista futten. Litt + og minus, men har ihvertfall smertelig erfart at bensin som er 2-3 år gammel, ikke lenger er bensin. Trist
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: september 12, 2009, 09:39:21 am »

Ja det er vel samme med bensinen som det er med alt,,, vert berre dårlegare kvalitet med tida.. Men akkuratt bensinen i denne bilen var vel frå begynnelsen av det 21. århundret.. Men den gjekk jo som eit uver å ruse den opp i fri, men tydlegvis ikkje noko bra kraft av den..

Har 'og lagt merke til att innsuget iser noko sjukt! Må bolta fast forvarminga skikkeleg..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #7 på: september 12, 2009, 10:09:43 am »

har du testet ved å kjøyra med choken på ??
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: september 12, 2009, 10:16:07 am »

Du meiner eg skal låsa fast den fortapte automatchoken så den står stengt heile tida?

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #9 på: september 12, 2009, 10:29:32 am »

prøyva med forskjelige stillingar på choke,
løsne automatchoken og juster slik att den står endel "på" i åpen/varm stilling.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: september 12, 2009, 10:37:52 am »

Skal testa dette! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
woofer
Medlem
***
Innlegg: 131
Bosted: Sandnessjøen



Vis profil
« Svar #11 på: september 12, 2009, 10:52:05 am »

så bra at du fikk det til:) tenkte ikke at bensin kunne gjøre noe sånt, når det gikk bak men ikke fram. rare greier.
Loggført

Boble 71mod automatic

ytre helgeland motor klubb www.yhmk.tk
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: september 12, 2009, 13:19:42 pm »

Det er mykje som er rart med bilen... avduka nettopp att sylinder 2 ikkje hadde pluggledningen tilkobla...... men den gjekk ikkje spesielt bedre etterpå med alt på plass likavel.??

Men skal prøva å setta på en an forgassar ivertfall
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
woofer
Medlem
***
Innlegg: 131
Bosted: Sandnessjøen



Vis profil
« Svar #13 på: september 12, 2009, 13:31:31 pm »

aha:) bestill deg bare nye pluggledninger og plugger med en gang Glad blir 300kroner:) skal skifte på min boble idag, går bare på 4 sylindere av og til.
Loggført

Boble 71mod automatic

ytre helgeland motor klubb www.yhmk.tk
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #14 på: september 12, 2009, 13:37:51 pm »

Ja, min også går bare på 4 sylindre av å til....rart det der Rekker tunge
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Stein.H
Seniormedlem
****
Innlegg: 367
Bosted: Sandefjord



Vis profil
« Svar #15 på: september 12, 2009, 13:42:15 pm »

Har du 5 eller 6 sylindre da.........hehehe Kult
Loggført

Tlf 92062314
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #16 på: september 12, 2009, 14:14:19 pm »

skift pluggen på den ssylinderen som ikke har hatt plugg ledning tilkoplet.
den er sikkert rå og tenner ikke.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Pan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim


Vis profil

« Svar #17 på: september 12, 2009, 15:01:25 pm »

Bensin i dag har visstnok en holdbarhet på ca 3/4 år, før den har mista futten. Litt + og minus, men har ihvertfall smertelig erfart at bensin som er 2-3 år gammel, ikke lenger er bensin. Trist

Jupp. Bensin er ikke en homogen væske - de mest flyktige ingrediensene fordamper først, og går det lenge nok, sitter du igjen med ei guffe som ikke brenner spesielt godt.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #18 på: september 12, 2009, 15:58:47 pm »

Knasten: Eg hadde av alle pluggene og alle var heilt fine bortsett frå ein, nemlig den som ledningen ikkje hang skikkeleg fast på! Elektroden var syltynn og det samme med armen over. den hadde 45grader vinkel på kantene. Bortsett frå det såg ikkje den pluggen brukt ut! Heilt rein.. MEN den var like varm som dei andre pluggene?Hæ?

Alle pluggene ser forresten nye ut, og er av merket denso, men ledningane SKAL skiftast! Ledningen til syl. 1 hadde litt smelta isolasjon på seg..

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Lynet
Seniormedlem
****
Innlegg: 297
Bosted: Drammen



Vis profil
« Svar #19 på: september 12, 2009, 20:51:49 pm »

Har du sjekket tenningsrekkefølgen 1-4-3-2?

Har selv mange ganger koblet feil, er jo så mange sylindre å holde styr på! Også tatt feil av hvilken vei fordeleren går, er nå sylinder 3 foran eller bakerst, etc. Motoren kan gå helt fint på tomgang med f.eks. 1-4-2-3, men orker ingenting.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #20 på: september 13, 2009, 11:33:05 am »

Nei! Tenningsrekkefølgen skal sjekkast!

Men eg bytta ut den merkelege tennpluggen, og allerede då synst eg den gjekk bedre.. men ikkje godt i det heile tatt likavel.. så satt eg på ein nyoverhalt forgassar, og då klarte eg å pressa han opp i nesten 50 på 2.giret i forhånd til normale 40.... var såvidt innom 3.giret men det gjekk ikkje..

Eg synst sjølv att fordelaren står noko uvanlig plassert, for sett bakifrå no, så er sylinder 1 merket oppe til høgre, istedenfor nede til høgre som eg er vant til? men det skal vel vera sånn går eg ut ifrå?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7132
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #21 på: september 13, 2009, 11:51:42 am »

jeg datt av allerede i første posten, jeg... Du sier den går godt, men så viser det seg at "alt" er galt... Hva med å ta dette helt fra bunnen av... bensin, gnist og luft er det som skal til for å få en motor til å gå.

Gå systematisk til verks, bruk en verkstedhåndbok som hjelp, så går den nok skal du se...
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #22 på: september 13, 2009, 11:55:51 am »

Den går godt når eg ruser den opp etc i frigir, høyres heilt normal ut og bra respons, men det er når eg kjøyrer att den oppfører seg rart.. I fyrste gir er alt vel, klarar tilogmed å spinne med 225/50 dekka! Men i 2. giret, så går den som ein idiot, smeller litt i forgassaren og dreg nett såvidt.. Men den skal få ny coil, nye pluggledninger, ny stift, kondensator, plugger, og sikkert rotor/fordelarlokk. For feilen ligg nok i tenninga!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
woofer
Medlem
***
Innlegg: 131
Bosted: Sandnessjøen



Vis profil
« Svar #23 på: september 13, 2009, 12:30:21 pm »

prøvd å justert tenningen?
Loggført

Boble 71mod automatic

ytre helgeland motor klubb www.yhmk.tk
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: september 13, 2009, 12:35:18 pm »

Tenninga er justert ørten gongar, MEN

NO GÅR HAN SOM EI KULA MED KRUTT I!!!!

Takk til LYNET! Gliser

Plugg nr 2 og 4 hadde bytta plass, så eg berre switcha dei ledningane og SATTAN HAN GÅR GODT! like godt som KGen!

Men han rister så enormt ved igangkjøyring på 1 giret, men eg veit att girkassefestene er Veeldig morkne.. men det går jo fint å kjøyre på 2giret!

Og av meir problem så går gassen av og på, fordi foten min hopper ukontrollert opp og ned, pga NULL fjøring framme.. reknar med det finst demparar som kan kurere dette på ein senka bil?

Kva har eg lert av dette? Jau, Det enklaste er ofta det besta! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!