mai 20, 2024, 18:14:35 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Type 4 DTM Basic Kit-11002  (Lest 1135 ganger)
66vw
Nybegynner
*
Innlegg: 9
Bosted: gvarv


Vis profil

« på: oktober 04, 2009, 17:36:05 pm »

hei er det noen på forumet som har prøvd dette kittet på t4? er det et kjølesystem gjør jobben på en 2,0l turbo mottor?  Rekker tunge
Loggført
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 04, 2009, 21:58:47 pm »

DTM er vell den eneste kjølinga til Type 4-motorer som det er bevist fungerer bedre enn både original og stående kjøling såvidt jeg vet. Så jeg tror nok det vil gjøre jobben på det meste av motorer. Hør med Jake Raby som har utviklet det, han har helt sikkert noen informasjon om hvor mye systemet tåler.
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
66vw
Nybegynner
*
Innlegg: 9
Bosted: gvarv


Vis profil

« Svar #2 på: oktober 05, 2009, 15:53:37 pm »

takker så mye da har jeg noe å gå ut i fra Glad
Loggført
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 19, 2009, 07:03:33 am »

Koster like mye i frakt som selve viftehuset... bare sånn at du er klar over det.
Fikk to opsjoner fra Raby, det jeg valgte var Shenker - virket billigst men de tok jo alle mulige gebyrer.
Er på grunn av at pakken er så stor..
Velg heller Jet Carrier
(Jeg valgte å ikke sende på annen måte en direkte, da jeg handlet rett etter at mr Holmen hadde litt problemer med deler fra Raby som ble sendt via flere selskaper)

Passformen setter jeg litt spørsmål med.. måtte lage en spacer på va 6mm under dynamo foten på min 1700 for å få huset til å passe, men da var viftereima for kort
Jeg har et V2 hus uten plass til olje kjøler.
Viser ikke så godt på bildet den spaceren da :-)

Ellers virker viftehuset og reimhjulet bra, men det var tiden å få det montert i en bil da :-)
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!