mai 04, 2024, 06:56:03 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Elektrisk bensinmåler. 6V.  (Lest 927 ganger)
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
*****
Innlegg: 796
Bosted: Skien


Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....


Vis profil
« på: august 31, 2008, 21:59:23 pm »

Kjøpte en bensintank når jeg var på SCC. Tanken er av den typen som sitter orginalt i 58 T-1. Er vel lik fra 56-60 eller noe slikt. Jeg kjøpte egentlig denne kun fordi den var ombygd med sensor til bensinmåler. Den hadde også et snedig bolt on kitt med et høyere påfyllingsrør og lokk fra de nyere tankene som kom på 60 eller 61 modelene. Det jeg lurer på er om noen her vet om hvilken type bensinmåler som er ment å bruke? Tror de som er på 62 modelen bare har vire?? Sensoren på denne tanken er ca like stor som påfyllingslokket og har to "stikker" til å sette kabelsko på. Det som er inni tanken har jeg ikke sett på ennå. Noen som har vært borti noe lignende?
Loggført

B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1953
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #1 på: september 01, 2008, 17:26:48 pm »

Du får denne typen også i 6Volt, ikke bare med wire: http://cgi.ebay.com/VW-VDO-Fuel-Tank-Gauge-6V_W0QQitemZ330266766602QQihZ014QQcategoryZ102561QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Noen er til høyre ratt biler.....
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
*****
Innlegg: 796
Bosted: Skien


Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....


Vis profil
« Svar #2 på: september 01, 2008, 20:41:41 pm »

Aha. Da begyner jakten på en gammel måler Glad
Loggført

B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!