mai 05, 2024, 13:03:47 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Spam, vanskeligere registrering..  (Lest 1564 ganger)
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« på: juni 11, 2011, 07:40:17 am »

På tide å stramme inn på registreringssiden? Har vel vært endel ræl fra spammere i det siste?
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 912
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juni 11, 2011, 21:57:10 pm »

Koble registeringen til follo sin døgnåpne hot-line Sjokkert
pluss kropsvisitering an Trond Dahl,
samt en VW Trivia-konkuranse med LOBO

Noen andre forslag?
Loggført

Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2 på: juni 11, 2011, 22:07:49 pm »

Er desverre litt slik i perioder.
Ved å rapportere en av trådene så sletter vi brukerene og alle innleggene så fort vi kan.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #3 på: juni 11, 2011, 22:19:12 pm »

Dukker opp endel spam her til tider, men synes moderatorene gjør en ypperlig jobb med å fjerne det raskt.

Slik det er i dag, plager ikke spammen meg som bruker ihvertfall. Jeg pleier å bruke "Rapportér til moderator"-linken hvis jeg ser spam, da går en rød alarmlampe av i operasjonssentralen på VWNorges internasjonale hovedkvarter, og Tronds håndtlangere i mørke dresser blir øyeblikkelig satt på saken. Ikke bare blir spammen fjernet, som Trond skriver over, så sletter han også brukerne. Og da mener han ikke kun brukernavnene.

Dette kjenner kanskje ikke alle til, men hans håndtlangerne etterforsker ip-adressene og reiser og tar seg kontant av spammerne. Så kommer VWNorges cleaner-team inn og fjerner alle spor. Jeg vet denne delen av moderatorenes arbeid er ganske hemmelig, men jeg har hørt rykter om at de gjør undere med kun et badekar, en håndsag og store mengder syre.

Har du noen gang sett en VWNorge-spammer spamme mer enn én gang? Nemlig, ikke jeg heller.... Spam once, shame on you. Spam twice, shame on me, som Trond pleier å si før han sender ut crewet sitt på oppdrag Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Sti
Seniormedlem
****
Innlegg: 360
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #4 på: juni 11, 2011, 23:36:19 pm »

Tidenes innlegg EspenX Osteaktig haha..

OT: enig med X der, plager egentlig ikke meg:) rapoter greia er fin ting! Glad
Loggført

EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #5 på: juni 12, 2011, 00:38:33 am »

I skrivende stund spammes forumet ned. Rocket Racing tilbød seg til og med å kjøpe vidunderpillen i et av innleggene hvis personen som skrev innlegget kunne fortelle hvor motoren på en luftkjølt sitter Glad Men Tronds mørke dresser er allerede i fullt arbeid og vips forsvant 25 innlegg og én bruker som dugg for solen Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #6 på: juni 12, 2011, 01:01:11 am »

I skrivende stund spammes forumet ned. Rocket Racing tilbød seg til og med å kjøpe vidunderpillen i et av innleggene hvis personen som skrev innlegget kunne fortelle hvor motoren på en luftkjølt sitter Glad Men Tronds mørke dresser er allerede i fullt arbeid og vips forsvant 25 innlegg og én bruker som dugg for solen Glad

Dårlig humor, I know.. Men noe må jo vi som ikke er på Mantorp finne på også.. Man kan si hva man vil om vannkjølt osv, men det slår å diskutere spam anytime. Til neste år drar vi samme hva! Deal?


* Mantorp1.JPG (83.71 KB, 750x563 - vist 138 ganger.)
« Siste redigering: juni 12, 2011, 02:04:08 am av Rocket-Racing » Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #7 på: juni 12, 2011, 01:07:16 am »

Anders, hvis du lover å legge "X'en i burgerklemma"-bildet i en skuff som aldri åpnes, så lover jeg å bli med til Bug Run neste år. Deal!  Osteaktig
Loggført

1969 Militær-buss
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #8 på: juni 12, 2011, 01:13:34 am »

Done  Blunker
« Siste redigering: juni 12, 2011, 02:04:51 am av Rocket-Racing » Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #9 på: juni 12, 2011, 08:04:02 am »

Suverent indlæg  Osteaktig

Dukker opp endel spam her til tider, men synes moderatorene gjør en ypperlig jobb med å fjerne det raskt.

Slik det er i dag, plager ikke spammen meg som bruker ihvertfall. Jeg pleier å bruke "Rapportér til moderator"-linken hvis jeg ser spam, da går en rød alarmlampe av i operasjonssentralen på VWNorges internasjonale hovedkvarter, og Tronds håndtlangere i mørke dresser blir øyeblikkelig satt på saken. Ikke bare blir spammen fjernet, som Trond skriver over, så sletter han også brukerne. Og da mener han ikke kun brukernavnene.

Dette kjenner kanskje ikke alle til, men hans håndtlangerne etterforsker ip-adressene og reiser og tar seg kontant av spammerne. Så kommer VWNorges cleaner-team inn og fjerner alle spor. Jeg vet denne delen av moderatorenes arbeid er ganske hemmelig, men jeg har hørt rykter om at de gjør undere med kun et badekar, en håndsag og store mengder syre.

Har du noen gang sett en VWNorge-spammer spamme mer enn én gang? Nemlig, ikke jeg heller.... Spam once, shame on you. Spam twice, shame on me, som Trond pleier å si før han sender ut crewet sitt på oppdrag Glad
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« Svar #10 på: juni 12, 2011, 21:04:03 pm »

Suverent indlæg  Osteaktig

Dukker opp endel spam her til tider, men synes moderatorene gjør en ypperlig jobb med å fjerne det raskt.

Slik det er i dag, plager ikke spammen meg som bruker ihvertfall. Jeg pleier å bruke "Rapportér til moderator"-linken hvis jeg ser spam, da går en rød alarmlampe av i operasjonssentralen på VWNorges internasjonale hovedkvarter, og Tronds håndtlangere i mørke dresser blir øyeblikkelig satt på saken. Ikke bare blir spammen fjernet, som Trond skriver over, så sletter han også brukerne. Og da mener han ikke kun brukernavnene.

Dette kjenner kanskje ikke alle til, men hans håndtlangerne etterforsker ip-adressene og reiser og tar seg kontant av spammerne. Så kommer VWNorges cleaner-team inn og fjerner alle spor. Jeg vet denne delen av moderatorenes arbeid er ganske hemmelig, men jeg har hørt rykter om at de gjør undere med kun et badekar, en håndsag og store mengder syre.

Har du noen gang sett en VWNorge-spammer spamme mer enn én gang? Nemlig, ikke jeg heller.... Spam once, shame on you. Spam twice, shame on me, som Trond pleier å si før han sender ut crewet sitt på oppdrag Glad
hehe jækla bra!! ja godt det er under kontroll!  Gliser
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!