mai 08, 2024, 07:34:19 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bussen har stoppa i Kristiansand. trenger bensinpumpe.  (Lest 1085 ganger)
oyvinla
Medlem
***
Innlegg: 161
Bosted: Stavanger


Vis profil

« på: juli 04, 2011, 11:12:57 am »

Bussen har stoppa i kristiansand og jeg trenger en ny bensinpumpe. er det noen som tilfeldigvis har en elektrisk pumpe liggende? Jeg har brukt biltema tikkepumpe på rundt 0.3 bar, som nå har havarert. Jeg var innom biltema i sørlandsparken, men de hadde ikke. De skal visst ha i arendal, så alternativt må jeg ta buss dit. Ironisk nok har jeg ny pumpe liggende hjemme i porsgrunn Rekker tunge
Loggført
maxi
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Asker


Vis profil

« Svar #1 på: juli 04, 2011, 17:31:24 pm »

Hvis du noen som kan hente den du har hjemme, er som regel gutta på sørlansbussen greie ved litt smøring. Blunker
Loggført
71kg
Supermedlem
*****
Innlegg: 646
Bosted: Kristiansand


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #2 på: juli 04, 2011, 19:40:46 pm »

Hei.
Jeg har pumpe, ring meg på 91637868 så ordner vi til noe.
Loggført
oyvinla
Medlem
***
Innlegg: 161
Bosted: Stavanger


Vis profil

« Svar #3 på: juli 04, 2011, 22:39:32 pm »

Jeg har fått ordnet det nå. Hadde dårlig tid, så det ble til at jeg tok bussen til arendal omtrendt rett etter jeg hadde skrevet innlegget. Jeg handlet to nye pumper på biltema for sikkerhets skyld og buss tilbake. tok totalt 6 timer med buss, handling og venting. Godt det er ferie Rekker tunge. Skjønner ikke helt hva som er feil med den gamle, for den lager en svak tikkelyd. Jeg får ta en tur til biltema og levere den møkkapumpa tilbake. Når jeg kommer hjem blir det å montere en Carter rotasjonspumpe (samme produsent som CB performance sine pumper) istede og håpe at den holder litt lenger. Jeg bør nok ha en av de biltema pumpene liggende i bilen, slik at det ikke blir noe problem neste gang. Men uansett, nå er det fikset Kult. Takk for respons Blunker
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!