mai 04, 2024, 16:19:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Turbo i bobla ?  (Lest 2079 ganger)
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« på: januar 31, 2010, 16:53:50 pm »

Sett med det du trenger av "hard ware" for å sette turbo på en motor opp til 1915.
Grenrør, turbo, innsug, "trottle body"  og dyse fester.
Turbo er ny/eller svært lite brukt.

Smekk på MS eller et annet sprut, og du er igang.

Hbo 2500 for alt !


* IMG_4898.jpg (41.85 KB, 778x584 - vist 135 ganger.)
Loggført
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #1 på: januar 31, 2010, 16:54:15 pm »

.


* IMG_4895.jpg (60.37 KB, 778x584 - vist 343 ganger.)
Loggført
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #2 på: januar 31, 2010, 16:54:52 pm »

.


* IMG_4894.jpg (61.35 KB, 778x584 - vist 254 ganger.)
Loggført
Kajknoz
Folkevognklubben
Medlem
*****
Innlegg: 214
Bosted: Rygge


Nøtte -59


Vis profil WWW
« Svar #3 på: februar 01, 2010, 10:58:19 am »

PM Glad
« Siste redigering: februar 01, 2010, 11:01:42 am av Kajknoz » Loggført

"Nøtte" (-59)
Custom Car Audio
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #4 på: februar 03, 2010, 19:45:20 pm »

Ingen som er interessert?
 Bytte forslag ?
Loggført
Frode
Supermedlem
*****
Innlegg: 973
Bosted: Ås



Vis profil
« Svar #5 på: februar 03, 2010, 20:34:07 pm »

her er bildene


* IMG_0788.JPG (179.07 KB, 640x480 - vist 123 ganger.)

* IMG_0789.JPG (160.72 KB, 640x480 - vist 93 ganger.)

* IMG_0790.JPG (126.71 KB, 640x480 - vist 104 ganger.)
Loggført
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #6 på: februar 16, 2010, 22:37:17 pm »

Sist sjanse- 2300.-  for alt , om du henter sakene hos meg i  Oslo


* IMG_4896.jpg (69.05 KB, 778x584 - vist 98 ganger.)
« Siste redigering: februar 16, 2010, 22:39:27 pm av cato® » Loggført
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #7 på: februar 16, 2010, 22:47:54 pm »

Sist sjanse- 2300.-  for alt , om du henter sakene hos meg i  Oslo

Hvordan ser innsugene /m dysehull ut? Er det orginal innsug som er maskinert for dyser?
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #8 på: februar 16, 2010, 22:58:15 pm »

Tar det jeg, om du gidder å sende...
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #9 på: februar 17, 2010, 07:51:15 am »

Dysehull er nederste del av innsuget på Type 3 med innsprut,dysene sitter i orginal innfestning, festeanordning følgermed, men ikke dyser. De fleste dyser har en midje som passer.

Hvis jeg skal sende, så blir det 2500 + frakt  Blunker
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #10 på: februar 17, 2010, 15:02:57 pm »

Ser det vil mangle en del deler før denne river asfalten ja... Styring, retur til tank, dyser, høytrykksbensinpumpe med regulator, ledningsnett og sikkert noen givere..
Og så kommer senking av kompresjon og turbokam.. Øyerulling
Tror jeg trekker meg... Flau  Men fint tilbud fr de som har mer konkrete planer..
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #11 på: februar 17, 2010, 23:32:15 pm »

Dysehull er nederste del av innsuget på Type 3 med innsprut,dysene sitter i orginal innfestning, festeanordning følgermed, men ikke dyser. De fleste dyser har en midje som passer.


Er det for std dyser eller gamle VW(lik dem på type 4 sprut)?
Loggført
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #12 på: februar 18, 2010, 23:48:47 pm »

Solgt
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!