Det går fremover med museskritt. Eller, siden Hotsop har disse januarhelgene sine, er det i allefall ikke stopp på innkjøpsfronten
Så nå er tiden kommet til å kanskje bestille fjærplater bak...
Altså, jeg har planer om å senke bilen litt. Har kjøpt senkespindler foran og ønsker å senke noenlunde likt bak. Jeg ser at det finnes flere typer fjærplater til dette formålet. Noen rette og noen med "innebygd" senk.
Har noen erfaring med disse. Jeg ser for meg, uten å vite, at de med for eksempel 2" innebygd senk vil være bedre enn de rette. Da vil jo fjerplata ha tilnærmet normal vandring inne ved torsjonsfjæra.
Jeg har planer om å godkjenne bilen med senk og da lurer jeg også på om disse justerbare fjærbeina er ok - da spesielt den med 2" innebygd senk.
Så ser jeg at man kan montere sab stag også bak. Har dette noe for seg? Jeg tenkte at siden alt nå er i deler vil det jo være enkelt å sveise inn fester under ramma i steden for å borre 2 hull og tre inn en "u-bolt" slik som følger med settet. Må da være bedre å sveise inn fester, så slipper man hull og fuktighet inn i ramma bak?
Ja, og motor vurderingen har løst seg
har kjøpt en AS1600 jeg planlegger å bruke