mai 05, 2024, 11:47:38 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Profilene deres  (Lest 4211 ganger)
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« på: februar 07, 2008, 17:20:55 pm »

Kan ikke folk ha bosted i profiler, hvertfall de som ønsker selge eller kjøpe noe ? Jeg har hoppet over flere salg og kjøp for jeg ikke har kunnet sett direkte om det er ting jeg kunne hentet/levert selv.

Jalle
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
Dacapo
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Kisevegen 144 2350 Nes Hedmark


Vis profil

« Svar #1 på: februar 07, 2008, 17:23:46 pm »

Enig med deg jalle,greit og se hvor folk kommer fra. Glad
Loggført
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #2 på: februar 07, 2008, 17:55:33 pm »

Kan ikke folk ha bosted i profiler, hvertfall de som ønsker selge eller kjøpe noe ? Jeg har hoppet over flere salg og kjøp for jeg ikke har kunnet sett direkte om det er ting jeg kunne hentet/levert selv.

Jalle

Helt enig her. Har mye deler som folk spør etter, men er ikke noe glad i å sende..
Bedre om folk kan komme å se ting før en handel gjøres..
La ut en tråd om profiler for ei stund siden med samme oppfordring.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Variant 412
Supermedlem
*****
Innlegg: 584
Bosted: 6612 Grøa


i e Sønndaling i


Vis profil
« Svar #3 på: februar 07, 2008, 18:54:18 pm »


   Sier meg helt enig i det hær, gå på profilene deres å legg inn bosted.
Loggført

Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal


i har mange slike i
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #4 på: februar 07, 2008, 19:03:18 pm »

HELT enig!
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #5 på: februar 07, 2008, 19:08:40 pm »

jaggu enig der ja
Loggført
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #6 på: februar 07, 2008, 19:16:25 pm »

Jaggu på tide at noe blir gjort med d ja !! Så reager da for f..n !


Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
KH
Gjest
« Svar #7 på: februar 07, 2008, 19:20:32 pm »

Bosted burde vært obligatorisk for å kunne registrere seg
Loggført
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #8 på: februar 07, 2008, 19:21:31 pm »

Trykk:
"Rediger profil" i menylinjen
"Forumrelaterte opplysninger" til venstre i bilde
Legg inn bosted, nede på siden
LAGRE

Denne linken - funker kanskje direkte?: http://www.vwnorge.no/index.php?action=profile;u=125;sa=forumProfile
Loggført
VW1303
Supermedlem
*****
Innlegg: 1280
Bosted: Sør-Odal Hedmark



Vis profil
« Svar #9 på: februar 07, 2008, 19:27:59 pm »

Helt enig i at det skal stå bosted i profilen. Det kan da ikke være så jæveli vanskelig å skrive inn det. Synes det blir alfor dumt å ikke skrive det jeg. Er vel ikke noe å holde hemelig det vel. Så Rediger profilen deres NÅ.
Loggført

Drømmer om Toyota Corona Mark2 Coupe. Har du eller vet om noe, så si ifra.
1992 Bmw E36 Coupe 318 IS
1995Bmw E36  Coupe 325. Prosjektet til dama
VW 1302 1971 Gatebil
VW 1303 S 1974 Prosjekt
VW 1303 S BIG 
VW 1302 1971 Byttet mot BMW E36 318i 1991

Thomas  95 78 29 51
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #10 på: februar 07, 2008, 19:32:44 pm »

Helt enig i at det skal stå bosted i profilen. Det kan da ikke være så jæveli vanskelig å skrive inn det. Synes det blir alfor dumt å ikke skrive det jeg. Er vel ikke noe å holde hemelig det vel. Så Rediger profilen deres NÅ.

Så så, det er ikke veldig vanskelig å finne ut hvor folk er fra ved kjøp og salg. Gulesider.no Blunker

Loggført

Member #1 /Spliths venner
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #11 på: februar 07, 2008, 20:55:34 pm »

Hva skal man søke på på gulesider.no da? "BT"? "Vw 1303"?  Blunker Nei, skriv bosted i profilen.
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Variant 412
Supermedlem
*****
Innlegg: 584
Bosted: 6612 Grøa


i e Sønndaling i


Vis profil
« Svar #12 på: februar 07, 2008, 20:59:56 pm »

Helt enig i at det skal stå bosted i profilen. Det kan da ikke være så jæveli vanskelig å skrive inn det. Synes det blir alfor dumt å ikke skrive det jeg. Er vel ikke noe å holde hemelig det vel. Så Rediger profilen deres NÅ.

Så så, det er ikke veldig vanskelig å finne ut hvor folk er fra ved kjøp og salg. Gulesider.no Blunker


   
    Gulesider  er bra men skal du søke der må du ha navn eller nr. Det eg mener er at viss eg er på forumet å ser på salgsanonser så sier vi at du har en anonse med noe som eg er interesert i, eg kjenner ikkje deg å du er ikkje på logget så eg får ikkje kontakt med deg å det er ikkje det eg er ute heller i første omgang. Men eg syns det da kunne være greit å gå på din profil å se kor hen du bor det med tanke på avstand.Nå ser jo eg da på din profil at du har bosted men si at du ikkje hadde det så er det da heller ingen andre opplysninger dær som eg kan bruke å søke på gule sider med å da er eg like langt.

                                        Mvh Kjell Rune
Loggført

Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal


i har mange slike i
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #13 på: februar 07, 2008, 22:29:11 pm »

Hva skal man søke på på gulesider.no da? "BT"? "Vw 1303"?  Blunker Nei, skriv bosted i profilen.

Det understreker vel poenget mi "LOBO", om folk ikke tar seg bryet med å legge ut telefon nr er de vel i utgangspunktet ikke interessert i å selge..
Loggført

Member #1 /Spliths venner
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #14 på: februar 07, 2008, 22:33:49 pm »

Helt enig i at det skal stå bosted i profilen. Det kan da ikke være så jæveli vanskelig å skrive inn det. Synes det blir alfor dumt å ikke skrive det jeg. Er vel ikke noe å holde hemelig det vel. Så Rediger profilen deres NÅ.

Så så, det er ikke veldig vanskelig å finne ut hvor folk er fra ved kjøp og salg. Gulesider.no Blunker


   
    Gulesider  er bra men skal du søke der må du ha navn eller nr. Det eg mener er at viss eg er på forumet å ser på salgsanonser så sier vi at du har en anonse med noe som eg er interesert i, eg kjenner ikkje deg å du er ikkje på logget så eg får ikkje kontakt med deg å det er ikkje det eg er ute heller i første omgang. Men eg syns det da kunne være greit å gå på din profil å se kor hen du bor det med tanke på avstand.Nå ser jo eg da på din profil at du har bosted men si at du ikkje hadde det så er det da heller ingen andre opplysninger dær som eg kan bruke å søke på gule sider med å da er eg like langt.

                                        Mvh Kjell Rune


JEG forstår det Blunker Og har fra første dag hatt informasjonen på profilen..

Om noen ikke ønsker å skrive ned bostedsinformasjon er det jo lett å tro de har uærlige hensikter..ELLER surfer uanstendig mye på forum i arbeidstiden og ikke ønsker å bli sporet Blunker

Men når det er sagt, les over: en annonse uten telefonnr. er i alle fall for meg en helt uinteressant annonse.
Loggført

Member #1 /Spliths venner
Odd Erik (odder)
Folkevognklubben
Medlem
*****
Innlegg: 186
Bosted: Fredrikstad



Vis profil WWW
« Svar #15 på: februar 07, 2008, 22:38:10 pm »

Men når det er sagt, les over: en annonse uten telefonnr. er i alle fall for meg en helt uinteressant annonse.

En annonse hvor det står RING er i alle fall for meg uinteressant... Mange deler jeg har kjøpt her inne bare ved å sende noen PM. Jeg hadde neppe handlet hvis jeg måtte ha ringt. Men vi er heldigvis forskjellige alle mann Glad

Støtter forøvrig opprop om å legge inn bosted når man selger.
Loggført

"Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark, professionals built the Titanic."

Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2890
Bosted:



Vis profil
« Svar #16 på: februar 07, 2008, 22:46:10 pm »

Men når det er sagt, les over: en annonse uten telefonnr. er i alle fall for meg en helt uinteressant annonse.

En annonse hvor det står RING er i alle fall for meg uinteressant... Mange deler jeg har kjøpt her inne bare ved å sende noen PM. Jeg hadde neppe handlet hvis jeg måtte ha ringt. Men vi er heldigvis forskjellige alle mann Glad

Støtter forøvrig opprop om å legge inn bosted når man selger.

Det er sikkert og vist at alle her inne er forskjellige..  Blunker  Mange sender pm om tlf nr når jeg har lagt ut salgsannonser og det for de tilsendt.. Men ringer de da? Neida, de forsetter og sende pm.. he,he Derfor har jeg lagt til tlfnr i signaturen.. Men støtter kravet til kranmannen Jalle om bosted.  Blunker Øyerulling
Loggført

58`mod Type1
60`mod Type1 Deluxe
61`mod Type1
64`mod Type1
65`mod Type1
68`mod Type1
+ et par til på lur...(pensjonsparingen min Blunker )

Eier av Harry Von Kaaten Racing Team.
Rammekroken Fredrikstad
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #17 på: februar 07, 2008, 23:33:41 pm »

Kan jo se det negative med å legge ut tlf nr også ja.. Og mens vi likevel er i gang og lager regler:
Kan alle som bare vil prate tull bare slutte og ringe på til salgs annonser?

Har litt forskjellig ute på div salgskanaler, og 90% av alle som ringer, gjør det fordi de kjeder seg.
Loggført

Member #1 /Spliths venner
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #18 på: februar 08, 2008, 10:27:59 am »

Dette har vi diskutert tidligere, og den ene endringen jeg da gjorde var å legge til mulighet for å skrive inn bosted når man registrerer seg. Slik at man slipper å "glemme" å gjøre dette under rediger profil i ettertid.
Feltet er vel å merke ikke påkrevd under registrering og kommer nok aldri til å bli det heller. Men jeg synes å huske at jeg skrev at jeg oppfordrer folk til å fylle ut.
Forumet er til for alle, og vi skal ikke kreve at folk fyller ut mer enn de ønsker.

Når det gjelder handel med folk og usikkerhet så finnes det mange måter å "sikre" seg på. Krav om bosted vil ikke hjelpe dere i det hele tatt.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #19 på: februar 08, 2008, 10:38:40 am »

Hvis folk er for paranoide til å skrive hvilket fylke eller by de bor i, så bør de kanskje ikke ferdes på internett Glad

Driver selv et forum der man ikke får fullført registreringen uten å sette inn fylke eller by. Ingen av våre nesten 800 medlemmer har så langt hatt noe negativt å si om dette. Så jeg ser ingen grunn for ikke å legge inn dette under avatarbilde el.l. Tungvindt å ha det inne på profilen.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
eiko
Supermedlem
*****
Innlegg: 725
Bosted: Rælingen



Vis profil
« Svar #20 på: februar 08, 2008, 11:13:23 am »

Da har ihvertfall eiko registrert Oslo som bosted......så det så.
Loggført
Variant 412
Supermedlem
*****
Innlegg: 584
Bosted: 6612 Grøa


i e Sønndaling i


Vis profil
« Svar #21 på: februar 08, 2008, 11:16:12 am »

Hvis folk er for paranoide til å skrive hvilket fylke eller by de bor i, så bør de kanskje ikke ferdes på internett Glad

Driver selv et forum der man ikke får fullført registreringen uten å sette inn fylke eller by. Ingen av våre nesten 800 medlemmer har så langt hatt noe negativt å si om dette. Så jeg ser ingen grunn for ikke å legge inn dette under avatarbilde el.l. Tungvindt å ha det inne på profilen.

   Ja har du sett der å kunne vi legge inn bosted ja enda enklere, da er det ordnet  Gliser
Loggført

Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal


i har mange slike i
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #22 på: februar 10, 2008, 09:07:34 am »

Dette burde vært et krav. Kan jeg si etter at jeg har gjort det selv...

Og Jalle, tusen takk for at du fiksa panserforsterkingen mi:)GladGlad Kjempe topp!
Loggført

Mvh

Marius
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!