Tistlo
Supermedlem
Wer will, der kann
|
|
« Svar #90 på: februar 05, 2013, 02:47:35 am » |
|
greitt å ha mange polakker i garasjen og! reknar med du står bak kamralinsa og dirigerar?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #91 på: februar 05, 2013, 08:40:33 am » |
|
Tipper det er på tiden å skaffe seg en buss for tech team...
|
|
« Siste redigering: februar 05, 2013, 08:50:19 am av scardeep »
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #92 på: februar 05, 2013, 08:52:18 am » |
|
greitt å ha mange polakker i garasjen og! reknar med du står bak kamralinsa og dirigerar? Hva om det er tvert i mot!? En "polakk" som står bak linsa og dirigerer meg...
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Hvilken makalös manick
|
|
« Svar #93 på: februar 05, 2013, 08:53:44 am » |
|
greitt å ha mange polakker i garasjen og! reknar med du står bak kamralinsa og dirigerar? Hva skal man med Polakker når man har Litauere?
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #94 på: februar 05, 2013, 09:06:40 am » |
|
Takk BB, jeg tar det som kompliment
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
|
« Svar #95 på: februar 05, 2013, 10:50:29 am » |
|
Hehe, litt photoshop er alltid moro! Spaken så fresh ut. Hvor har du handla den? Ser ut til at det kan bli for mye jobb for min del å bygge om til sekvensielt helt enda og empi shifteren min er litt vinglete
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem
|
|
« Svar #96 på: februar 05, 2013, 11:45:28 am » |
|
Hehe, litt photoshop er alltid moro! Dette er ikke photoshopet. Det er sånn bilder av hyperaktive blir.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Dewil
Supermedlem
|
|
« Svar #97 på: februar 05, 2013, 12:57:31 pm » |
|
Sånn det var ja
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
|
« Svar #98 på: februar 11, 2013, 00:30:26 am » |
|
Tipper det er på tiden å skaffe seg en buss for tech team... Så bare en "feil". Dert var den "tingen" med "3 bokstaver" - like over hodet til karen til venstre...
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #99 på: februar 11, 2013, 11:00:47 am » |
|
Du skulle sett hva som skjedde med den "tingen" før den ble til spiker... Tysk var den i hvert fall:) Dagene går ellers i karbon retning... Mye forberedende arbeid må gjøres før delprodulsjon, men ting går rett vei. Store ambisjoner driver godt!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem
|
|
« Svar #100 på: februar 12, 2013, 00:01:59 am » |
|
Blir spennende å se karbondeler på dette forumet
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem
Vestfold
|
|
« Svar #101 på: februar 12, 2013, 01:30:49 am » |
|
Du skulle sett hva som skjedde med den "tingen" før den ble til spiker... Tysk var den i hvert fall:) Dagene går ellers i karbon retning... Mye forberedende arbeid må gjøres før delprodulsjon, men ting går rett vei. Store ambisjoner driver godt! Jeg har utstyr til vakumstøping, bortsett fra pumpa. Om du er interessert
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #102 på: februar 12, 2013, 08:41:41 am » |
|
Takk for tilbud. Jeg har kjøpt inn alt av utstyr jeg trenger for første omgang (tror jeg). Neste steg kunne vært en autoklav (ovn for å "steke" deler) men det få de "store" gutta holde på. Jeg prøver resin infusion metode. Tror det er mye som kan lages på denne måten. Må bli ferdig med kjeller innredning (rydder opp for å ha et lite karbon verksted), kjøpe inn materialer, bli ferdig med selve deler (pusser opp biter som jeg skal støpe) så kan form tas av og det meste er i gang... Sliter litt med kjemikaler innkjøp. Har ikke funnet de riktige i Norge ennå og det er bare å glemme å importere. De regnes som farlig stoff og det er ikke bare bare…
Hva er årsak til at du vil kvitte utstyr? Det var ikke spennende med karbon støpning eller?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #103 på: april 24, 2013, 12:34:19 pm » |
|
Sitter i pappaperm frem til 4. juni og klarer så vidt å holde guten under bobla og turer rundt om kring. En ny "fanat" vokser opp I dag ringte jeg til Risløkka trafikkstasjon og bestilte timen for godkjenning... Fikk første ledig - 3 juni!!! Blir en hyggelig pappapermavslutning Bare å samle alle papirer i en perm nå
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
mags
|
|
« Svar #104 på: april 24, 2013, 12:45:31 pm » |
|
Prøv noen andre plasser da
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #105 på: april 24, 2013, 14:06:38 pm » |
|
Jeg har en saksbehandler som jobber på Risløkka og jeg fikk beskjed å bestille time hos spesialgruppa på Risløkka. Da jeg ringte til vegvesen for bestilling så var hu dama litt overasket at jeg skulle til Risløkka og mente at senkesett godkjennes på alle stasjoner... Men til slutt så sa hun at det er nesten like lange køer på hele østlandet.... Jeg fikk tips av henne å ringe hver dag og høre om kanskje noen har kanselert time og jeg kunne ta det fortere om jeg var interesert. Få se om jeg skal prøve par ganger Jeg har hatt veldig bra og positiv dialog med saksbehandler så jeg vil gjerne havne hos ham under kontrol. Og det er lite stress fra minn side. Har nok å drive om dagen så kontrollen kan modne seg:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem
|
|
« Svar #106 på: april 24, 2013, 21:12:59 pm » |
|
Hørt med gutta i Drøbak da?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #107 på: juni 03, 2013, 12:52:59 pm » |
|
Tiden går fort! Her er jeg etter en vellykket helg på Herbie Memorial Run (beste tid i original klasse), siste dag i pappaperm og teknisk kontroll kos Risløkka trafikkstasjon om en god time... Parm med alle mulig TUV papirer er klar og bobla er nyvaska:) Er litt iritert over risting i ratta etter forhjulskontroll... Tviler om det er ballansering av hjul. Må kanskje stikke innom gutta hos Mekonomen og be de sjekke egen arbeid. ok, må pakke å kjøre retning Risløkka Wish me good luck! takk !
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem
|
|
« Svar #108 på: juni 03, 2013, 13:32:23 pm » |
|
Good løkk!
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
RuneA
|
|
« Svar #109 på: juni 03, 2013, 14:41:28 pm » |
|
Håper du får inn i vognkortet det du ønsker
|
|
|
Loggført
|
1987 Westfalia 1980 Westfalia 1972 Westfalia
|
|
|
Dewil
Supermedlem
|
|
« Svar #110 på: juni 03, 2013, 14:42:57 pm » |
|
Lykke til!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #111 på: juni 03, 2013, 15:12:14 pm » |
|
Kjører fra TS nå med stor smil og hyggelig opplevelse!
Godkjent på alt!!! Feiring i kveld'!!!!:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RuneA
|
|
« Svar #112 på: juni 03, 2013, 15:14:47 pm » |
|
Grattis! Kult
|
|
|
Loggført
|
1987 Westfalia 1980 Westfalia 1972 Westfalia
|
|
|
Lowlife
Supermedlem
|
|
« Svar #113 på: juni 03, 2013, 15:31:25 pm » |
|
Gratulerer! Vel fortjent.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #114 på: juni 03, 2013, 17:20:40 pm » |
|
"Godkjent ombygget med Kerscher skivebremser foran og bak. Godkjent ombygget med Kerscher senkesett foran. Fjærer merket 1302/1303. Godkjent med ukoriginale sportsseter. Godkjent med dekk/felg 195/55R16 - 205/55R16. 6J/7J. ET52/ET55. Godkjent med spacere foran/bak 7mm/18mm. Avstand fra senteraksel til skjermkant: F=33cm B=33cm."
Det var det som ble skrevet ned. Det kanskje er ikke så rart at modifikasjoner var godkjent siden jeg brukte "preaksepterte løsninger". Men det er en nydelig feeling å ha alt på plass! Blir på en måte stolt av bygge og kjøring blir mer avslappet:) Milepel nådd.
Takk for support og hyggelig meldinger;)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
|
« Svar #115 på: juni 03, 2013, 17:29:30 pm » |
|
Meget bra og gratulerer!
Vel fortjent!!!
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
vw-t1
Supermedlem
|
|
« Svar #116 på: juni 03, 2013, 17:55:52 pm » |
|
Flott. Er sikkert en grei følelse å ha det svart på hvitt Grattis
|
|
|
Loggført
|
Vw Boble 1200 65mod FERDIG. 07 Mercedes benz c-klasse 2013 Sachs Madass 50CC/72cc. 58 BMW Isetta Microbil prosjekt, stor jobb. En haug med deler. Trenger deler.
|
|
|
Dewil
Supermedlem
|
|
« Svar #117 på: juni 03, 2013, 18:34:29 pm » |
|
Hva slags spacere er det du har brukt?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
|
|
« Svar #118 på: juni 03, 2013, 22:35:49 pm » |
|
Det var 7mm foran og 18mm bak. Det sto FDV på boksen. Jeg kan ikke full merkenavn... Kjøpte hos Porsche Son. Hyggelig og behjelpelig selger. Handler gjerne igjen hos de.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem
|
|
« Svar #119 på: juni 03, 2013, 23:16:09 pm » |
|
Ahh. Skal innom der en dag og handle justeringsskruer til vippearmene i motoren min.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|