Vis innlegg
|
Sider: 1 [2] 3 4 ... 38
|
32
|
Forum / Problemløseren / Sv: Bensin lekkasje 1200 boble
|
på: april 27, 2013, 22:07:28 pm
|
Var inne i tunnelen det lakk. Lagde fire hull to avlange i hver ende og to små i tunnelen . 4 timer senere var det nytt bensin rør.. Var litt knotete men det gikk..
|
|
|
40
|
Forum / Problemløseren / Bensin lekkasje 1200 boble
|
på: april 27, 2013, 15:51:48 pm
|
Lekker myyye bensin under bilen inne i tunnelen. Noe enkel fiks her.? Er det problematisk å fjærne det gamle og legge opp nytt? [attachment=1]
|
|
|
49
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1958 T-1 1200 (?? cc motor.)
|
på: april 20, 2013, 12:02:22 pm
|
Da blir bilen levert nesten på døra til neste helg.. Blir stas.. med dette været klør det i fingrene etter å finjustere litt før sesongen.. Blir montering av US fangere, nytt trekk på interiøret, nye dørtrekk, nytt gulv teppe, ny restaurert tak grind skal på med nye teak spiler, lakkering av felger. Blir to nyanser sand farger. Mørkest innerst og lys bane. Pluss "litt" heving tenker et ytre bak og feilsøking på lade problem, olje skift i løpet av sommeren. Nytt taktrekk er også kjøpt inn.. Dette begynner jeg ikke på selv.. Rustsveising: reservehjuls brønn pluss litt i inner skjerm. Blir tatt i sommer. Resten blir satt vekk i vinter..
|
|
|
55
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1958 T-1 1200 (?? cc motor.)
|
på: mars 14, 2013, 20:59:01 pm
|
Har troen på at denne blir meget bra! Lurte på om du har fått inn selene? Skal ha seler i min og, (når den en eller annen gang er klar for det...) og ser det blir gjort på forskjellige måter. Men ser jo at planen min er mye lik din- så flott om du poster litt bilder når du kommer så langt! I fjor var jentungen min tjoret fast med biltemastropper- funker det, men tar seg kanskje ikke så godt ut om man blir stoppet! Ble stoppet i kontroll slik i fjord. Det var ikke så populært. Men i disse bilene er det jo ikke påbudt med seler. Så jeg fikk ingen bot. Kun en belæreing på hvordan det "ikke" skulle være. Kjøpte wolfsburg 3 pungt seler. Må se hvordan jeg løser det. Skal legge ut bilder..
|
|
|
56
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1958 T-1 1200 (?? cc motor.)
|
på: mars 14, 2013, 08:54:59 am
|
Litt forandringer i planene.. 1600 cc type mer hk. en originalt.. Dette blir satt vekk vinter 2013. Ny takgrind innkjøpt. Bytte spiler. Fjærne maling/ lakk og lakke med matt klarlakk. Nesten alt av lister, fangere(US) og chrome generelt er anskaffet i pen original fatning. Meningen er å beholde bilens patina. Rust blir fjærnet. Men at chrom er tilnærmet mint.. Felger skal lakkes lys beige(matt) med lys brune kapsler. Har også et sett chrom som er strøkent. For litt forandring. Støtdemper topper blir kjøpt inn lokalt. Denne blir modifisert til å passe 5.5" Forstilling. Å ny dempere montert.. Gå over motor. Lader dårlig. Bytte olje. Nytt interiør trekk i rødt er innkjøpt, lakke rammer, gulvteppe,
[attachment=1] [attachment=2]
Noe slikt..
|
|
|
58
|
Bruktbørsen / Biler ønskes kjøpt / Sv: Rat look boble ø.k
|
på: mars 12, 2013, 19:09:55 pm
|
hadde håpt jeg slapp å reise til utlandet, men ser ut som om det er vanskelig å få tak i noe i norge. Hvordan stiller biltilsynet seg til f.eks. pumaforstilling?
Sett på orginal forstilling og heve den bak. Vis den og senk den igjen.. Så tar du kampen om senking.. Du får det godkjent. Med org. puma..! Den rat looken bruker du jo bare en dag på å hente..
|
|
|
|