mai 11, 2024, 06:46:48 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ombygging til cab  (Lest 1062 ganger)
comictoon
Nybegynner
*
Innlegg: 6
Bosted: tønsberg


Vis profil

« på: september 01, 2008, 19:29:42 pm »

Hei.
Jeg er ny her og trenger litt hjelp. Vurdere å kjøpe boble, så klart en eldre. Og deretter bygde den om til cab. Har jobbet som oppretter i ti år så har lært en del om bil. Men er den noen tråder her eller andre steder som har gjort det? Trenger litt start hjelp om slik at jeg ikke tråkker noen "feller"   håper på gode svar 
Loggført
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #1 på: september 01, 2008, 19:51:10 pm »

Min mening:for og slippe pappir mas og biltilsyn så kjøp en ferdig godkjennt en som litt "slapp"og resturer den til dine ønsker.Du får de fra 15 lapper.
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
comictoon
Nybegynner
*
Innlegg: 6
Bosted: tønsberg


Vis profil

« Svar #2 på: september 01, 2008, 19:57:00 pm »

Min mening:for og slippe pappir mas og biltilsyn så kjøp en ferdig godkjennt en som litt "slapp"og resturer den til dine ønsker.Du får de fra 15 lapper.

Så klart er det enkleste. Men er glad i jobb!!! hehe
Loggført
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1953
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #3 på: september 02, 2008, 17:29:00 pm »

Husk at bilen må være "gammel nok" Det kom nye regler i mellom 1971 og 1974 en gang som gjør det litt vanskeligere (umulig) å få godkjent ombyggingen. Jeg bygget om en 1969 for 10 år siden. Noe av det første BT sier når jeg kommer til dem er at "slikt må du søke på forhånd om å gjøre". Heldigvis hadde jeg gjort det og da var de veldig fornøyd med resten. Hadde kjøpt et forsterkningsett og hadde også med papirene på dette. Det eneste de klarte å klage på var størrelsen på dekkene  Sint


* Baja6 (Large).JPG (137.53 KB, 1024x502 - vist 124 ganger.)
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!