Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 5 6 [7]
|
181
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -64 Notchback
|
på: februar 22, 2011, 09:35:02 am
|
Sakte men sikkert går prosjektet heldigvis rett vei! Planene har endret seg fra en liten «makeover» til full restaurering med ny lakk på bunn og karosseri. Karosseriet er sandblåst og klar for sveising. Bunnen er snart ferdig sveiset (bilder kommer) Satser også på bytte av girkasse, så hvis noen har en 1300 S kasse for salg, så ta kontakt!
|
|
|
185
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 2,7 liter T4.
|
på: september 21, 2010, 14:46:28 pm
|
Kan bekrefte etter en testtur (vel å merke i passasjersete) at motor fungerer meget bra! Går som en klokke ved normal kjøring, men skifter karakter til «illsint» når turtallet passerer 4000 Blir spennende å se bremseresultatene. Takk for turen!
|
|
|
188
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 1964 Notchback ragtop med T4 motor
|
på: mai 26, 2010, 13:45:31 pm
|
Tror jeg fikk glassfibersjermene fra Danmark, men det var kun fordi jeg ikke kunne bruke de orginale. Når det gjelder motoren så undrer jeg. Fikk tilbud å kjøpe tilbake bilen av en kamerat (samme person som du antagelig kjøpte den av). Etter en testtur og litt synsing, konkulderte vi med at motoren trengte en enkel overhaling (nye fjærer og lager). Kameraten min ga klar beskjed til alle som vurderte å kjøpe den – at en sjekk på motoren burde gjennomføres! Underlig at du da sitter igjen med et stort hull i blokka etter litt svinkjøring, hvis oljetrykket ellers er normalt!!! Håper ikke jeg spolerer salgstråden din, men ønsker bare å få frem fakta (ikke rykter)
|
|
|
189
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 1964 Notchback ragtop med T4 motor
|
på: mai 26, 2010, 08:29:17 am
|
Kjenner godt til denne bilen. Hvis ikke jeg tar helt feil, så restaurerte jeg den i 1990/91. Utgangspunktet på var bilen veldig bra med lite rust, men hvordan tilstanden er nå er vanskelig for meg å svare på! Originalfargen på bilen er blå, og den hadde skiltnummer PN 59111 når jeg kjøpte den i Kristiansand.
|
|
|
193
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Takgrind med trespiler
|
på: mars 11, 2010, 12:20:05 pm
|
er denne solgt? hvis ikke er jeg interisert
Den er ikke solgt, så jeg er åpen for bud. Hvis ikke den blir solgt, vurderer jeg å bruke den selv til en Notchback, men da må den breddes litt!
|
|
|
194
|
Bruktbørsen / Deler selges / Takgrind med trespiler
|
på: januar 19, 2010, 18:03:08 pm
|
Meget pen "orginal" takgrind (ikke repro) med trespiler selges høystbydene over 1500,-. Frakt kan sansynligvis ordnes mellom Lillestrøm og Stavanger. Tlf. 918 36 589
|
|
|
195
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: "Back in Brown - 56 oval with Oxy power"
|
på: januar 08, 2010, 18:50:29 pm
|
Jeg stemmer for Texas Brown som Håkan Lundgren sin gamle var. Tror det er det fineste og tøffeste bilen jeg har sett live noen gang. Texas, texas, texas...........
Har kun sett bilen på film, men la fort merke til den «dype» brunfargen på Håkans bil. Et soleklart førstevalg hvis jeg fikk velge!!
|
|
|
197
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -64 Notchback
|
på: desember 12, 2009, 17:50:30 pm
|
Hei å takk for sist...Du snuste litt på min 64 notch tidligere så gratulerer med et flott eksemplar. Regner med at dette blir flott med ekte fuchs og litt senk. Du har den vel klar til sørlandstreffet.....
Stemmer det, liker godt notch. Klar til sørlandstreffet blir den nok, men hvilket år det blir gjenstår å se. Mulig jeg løsner den fra bunnplaten for å få full oversikt.
|
|
|
198
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -64 Notchback
|
på: desember 11, 2009, 21:40:58 pm
|
Er på jakt etter brukte tromler (5 hulls) + en sikkerhetssele (som på bilde). Ta kontakt hvis noen ønsker å selge.
|
|
|
200
|
Forum / Prosjektgarasjen / -64 Notchback
|
på: desember 11, 2009, 19:10:15 pm
|
For publisere mitt nye prosjekt! I sommer fikk jeg tips om en 1500 S som var til salgs i Sverige. Etter litt frem å tilbake bestemte jeg meg for å selge ovalen til fordel for Notcbacken. Sikkert mange som synes jeg burde holdt på bobla, men min første bil (tidlig 90-tallet) var en -64 Notchback, så da ble det handel! Notchbacken ser ut til å være urestaurert, men har nok fått ett par nye framskjermer. Ellers så ser den hel og pen ut utvendig, men når jeg plukket av skjermer og skrapet bort tecktyl så dukker det opp noen hull her og der. Siden bilen er såpass bra utvendig så har jeg ikke planer om å lakke den, men heller sette den sammen igjen - etter at rusten er fjernet. Regner ikke med at jeg klarer å la den være helt orginal, så litt senking + noen Fuchsfelger tror jeg kan bli greit
|
|
|
|