mai 11, 2024, 22:39:40 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
211  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Vw basert tilhenger selges på: desember 29, 2012, 20:26:00 pm
Bud er mottatt
212  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Vw basert tilhenger selges på: desember 29, 2012, 13:59:47 pm
Jeg vet ikke hva den kan være verdt. Kom med et bud i tråden.
Den er registrert på min far, og må registreres om ved eierskifte.
213  Forum / Problemløseren / Sv: Lugging på lavt turtall (kald motor) på: desember 17, 2012, 23:10:16 pm
Sjekk forvarming!
214  Bruktbørsen / Deler selges / Vw basert tilhenger selges på: desember 01, 2012, 15:24:20 pm
Min fars hjemmelagde tilhenger selges. Den er laget av et byggesett i 1970.
Det er brukt en halv fjærpakke fra VW T1 (tror jeg), stålrør ramme ble sveiset i hagen. Hjulspindler, hjul og krokfeste fulgte med i settet.
Den har fått ny kasse flere ganger, den siste er bare to år, men har gått helt i oppløsning.
To hjul er hele, det tredje har rustet hull i siden. Lys og hengerfeste fungerer ok. Draget er skjøtet ca en meter, kan skrues av og flytte festet tilbake.
Noen som er interessert?
[attachment=2][attachment=2]
215  Forum / Problemløseren / Sv: Mindre varmeproduksjon ved bruk av effektanlegg? på: september 30, 2012, 14:29:05 pm
Reproduserte varmepotter!
216  Forum / Problemløseren / Sv: gammel type trykkplate vs ny type utløysarlager ? på: september 16, 2012, 18:28:47 pm
Det skal fungere. Sjekk at diameter på utløserlager stemmer med anlegg på de tre armene. Glad
217  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hva slags bil bruker DU som bruksbil når du ikke kjører luftkjølt? på: august 03, 2012, 23:18:15 pm
Jeg kjører den siste folkevogn: Caravelle 1986 2,1 L. Går dessverre på siste verset, rusta tar overhånd.
Klarer ikke å kvitte meg med den før den beviselig er ferdig. Går bedre enn noen sinne, har en Eber BN 4 fra 1973 under baksetet + varmeregister med vifte. Varm og god om vinteren, skulle bare ønske fremdrift på snø og is var bedre. Setter seg fast bare det er meldt snø.
218  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Bensinvarmer til 1303 på: juli 31, 2012, 08:31:36 am
Ubrukt BN4? Fra hvilket år?  Pris?
219  Forum / Problemløseren / Sv: Justering av clutch til Boble på: juli 24, 2012, 20:46:57 pm
Hvis alt annet stemmer så er nok wiren kaputt. Det er ikke noe å justere på trykkplaten, den ser helt fin ut på bildet.
220  Forum / Problemløseren / Sv: Justering av clutch til Boble på: juli 24, 2012, 18:21:28 pm
Sett på ring, så får du nok løst ut clutsjen.
221  Forum / Problemløseren / Sv: Slark i forhjul etter skivebytting på: juli 23, 2012, 15:23:43 pm
Strammes til skiva under mutteren så vidt kan skyves sideveis med en tynn skrutrekker.
222  Forum / Problemløseren / Sv: Subbing i viftehus på ovalen på: juli 07, 2012, 20:34:15 pm
Termostat regulerer denne. Åpner seg når motoren blir varm.
223  Forum / Problemløseren / Sv: Bremser - nå gir jeg snart opp :-[ på: juli 07, 2012, 20:32:10 pm
Bremseband ligger for langt fra tromlene. Må legges inntil. Bremse litt og legg etter igjen.
224  Forum / Problemløseren / Sv: Bensin i olja. wbx 112hk på: juni 26, 2012, 16:08:10 pm
Anbefaler original luftfilterboks. Sitter vel en tempføler i luftmengdemåleren også, men tror den i vannet betyr mest for blandingen.
225  Forum / Problemløseren / Sv: Ledd på rattaksel på: juni 25, 2012, 20:41:30 pm
Splitte med stor skrutrekker eller smal meisel i det langsgående sporet. Klemmer nok rundt akslingen.
226  Forum / Problemløseren / Sv: Fordeler spørsmål på: juni 25, 2012, 20:37:27 pm
Synkroniser forgassere!
227  Forum / Problemløseren / Sv: Bensin i olja. wbx 112hk på: juni 25, 2012, 20:33:14 pm
Tror det er 2-3 k ohm kald, og 200-300 ohm varm. På termostathuset er det en til termometeret i dash, og en til innsprut. I luftfilter er det en til.
228  Forum / Problemløseren / Sv: Bensin i olja. wbx 112hk på: juni 25, 2012, 16:00:27 pm
Helt vanlig at den er sur i starten. Ikke gi gass når du starter, og vent noen sekunder før du kjører. Det sitter en tempføler i kjølevannet, på DJ 1986 er det ved termostaten. Hvis den er tæret i stykker og har høy motstand blir blandingen fet. Sjekk alle tempfølere.
229  Forum / Problemløseren / Sv: Early Bay, hvordan fungerer en bensinvarmer?? finner ikke noe dok på nett.. på: juni 15, 2012, 19:38:29 pm
Sjekk om safety switch (nr 4) må resettes.
230  Forum / Problemløseren / Sv: Fastbrent skit på stemplene, hvordan få det bort? på: juni 14, 2012, 19:16:45 pm
Ser ut til å være koks fra motoroljen. Den har nok brukt litt olje og laget litt blårøyk. Forgasserrens og schotchbrite grønn klut løsner dette. Husk å rense sporene til ringene godt før du setter på nye stempelringer. Bruk standard tennplugger. Bosch
231  Forum / Problemløseren / Sv: Snellebelter 3-punkt i baksete på: juni 12, 2012, 22:40:03 pm
Skal være tre hull i min 1302 også, er interessert i hvilket fabrikat og hvor du kjøper. Jeg har baksete fra Golf 2 og dermed ekstra god plass for snelle ved siden av sitteputa. Har lagt ny isolasjon og taktrekk over hullet ved vinduet, så jeg håper jeg finner frem uten å måtte ta løs taktrekket igjen.
232  Forum / Problemløseren / Sv: start trøbbel ved varm motor.. på: juni 07, 2012, 14:47:27 pm
Dette er vanlig, starter som et skudd varm, butter i mot varm. Starter etter flere forsøk.. Kabelskoen inn på starteren på min Wasser var irret tvers av.(Kabelen) Startet dårligere og dårligere til den røyk av. Ny kabelsko = starter som et skudd igjen.
233  Forum / Problemløseren / Sv: Snellebelter 3-punkt i baksete på: juni 07, 2012, 14:42:34 pm
Bilde er fint. Tlf: 91371610.
234  Forum / Problemløseren / Snellebelter 3-punkt i baksete på: juni 07, 2012, 08:46:03 am
Er det noen som har tips om E-godkjente snellebelter (trepunkt) som passer bak i 1302/1303/1300/1200 ?
Kan belter fra Golf 1 eller 2 passe?
235  Forum / Problemløseren / Sv: Turtallsperre på 2.1 vannboxer? på: juni 02, 2012, 19:27:11 pm
Hvorfor fjerner du turtallsperra? Moroa er slutt ved 5500 uansett.
Ellers er det som Cato sier, dette er styrt av elektronikken i "hjernen" ved venstre baklys.
Tror noen på forumet vet hva som må endres. (En komponent må skiftes/endres)
236  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: ATS-felger på: juni 02, 2012, 19:07:34 pm
Står stemplet.
237  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: ATS-felger på: juni 02, 2012, 08:40:54 am
Hva er innpress? ET34?
238  Forum / Problemløseren / Sv: ca hvor mange turninger på justeringsskruer solex 34...? på: mai 26, 2012, 08:31:38 am
Hvorfor koble vekk noe som virker? Choke og forvarmet luft er helt nødvendig for å få bobla til å gå problemfritt. Boblene har også lett for å stoppe i første kryss etter kaldstart.
239  Forum / Problemløseren / Sv: irs på: mai 14, 2012, 20:23:05 pm
1302 kom vel i 69?
240  Forum / Problemløseren / Sv: Problem med kjøleveske nivået på en WBX på: mai 07, 2012, 15:49:19 pm
Kan være topplokkslekkasje, eksos blåser inn i vannkappe fra forbrenningsrom. Hadde dette på min, lakk forbi ringen på toppen av sylinderen.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!