Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3
|
1
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: NOEN SOM KJENNER FOOZ
|
på: juni 17, 2014, 20:52:30 pm
|
Å kontakte politi er nok ikkje løysninga, har prøvd det sjølv pga salg av barnevogn, pengane kom aldri... Privat avtale, politiet kunne ikkje gjere noko, eg kunne hente barnevogna tilbake, men måtte ikkje lage bråk og kvalme viss dei andre nekta, då ville eg få problem med.... ja, nettopp, politiet!
|
|
|
6
|
Forum / Problemløseren / Sv: slark i styring med ny snekka
|
på: april 10, 2012, 19:22:01 pm
|
nei rattstamma og alt der sitter fast, når eg svinger att og framm so ser eg pitman armen går inn og ut, so da må vera snekka i seg sjølv som er på bertur men eg har ikkje fått gjort meir på da endå, men satsar på å få sett meir på da ikveld Bevegar pitmannarmen seg i samme bevegelsar som du har på rattet, ligg jo ikkje problemet i snekka. Men det er mulig eg missforstår kva du meinar her. Du får ta tak i rattstammen rett før snekka, og sjå kor mykje vandring du har der før pitmannarmen bevegar seg, då veit du iallefall kor slarken ligg. At ikkje det var olje på snekka har ingenting å seie for slarken der, men kan skade lager/tetningar viss du bevegar mykje på den. Trur nok ikkje litt svinging i garasjen skal ta knekken på den.
|
|
|
12
|
Bruktbørsen / Biler ønskes kjøpt / Sv: Litavetta offtopic, men T3 syncro bensin ønskes.
|
på: mars 27, 2011, 12:23:33 pm
|
far min har ein 10 seters minibuss, som ikkje startar for tida. Selgast for ein grei pris. Står i ytre sogn. Noko rust, men det er jo ingen problem for deg. Ekstra terrengbygd, noko med sterkare demparar, fann VW ut når dei skulle byte dei for nokre år sidan. Intressert? Kan sende bilder på mail, trur eg.
|
|
|
13
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger
|
på: desember 10, 2010, 08:41:15 am
|
Eg veit iallefall at ein heilluftfjøra bil er mykje sikrare på vegen enn ein med kun fjøring mellom chassie og aksling. Denne sistnevnte hoppar og sprett på humpete underlag, mens førstnevnte "flyt" over humpane.
Hva du føler inne i hytta er komfort... har ingenting med kjøreegenskaper å gjøre. Men hva hytta gjør spiller fint liten rolle når resten veier så mye som den gjør... sett truck racing...? Finnes ikke luftfjærede hytter der, de er faktisk opptatt av kjøre egenskaper, de har ikke last på bilene og da blir hytta en stor bit av totalvekten, og dermed viktig å sette fast. Men det må jo forverre køyreegenskapane på ein lastebil ganske kraftig når 1300 kg, med høgd på 2,5-3 meter heng og sleng oppå eit chassie? Slik er det jo viss ein bil står og duvar oppå ein hengar, viss ikkje eg har missforstått?
|
|
|
14
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger
|
på: desember 09, 2010, 23:00:53 pm
|
Lastebiler har to systemer, ett på hjulopphenget og et på førerhytta Litt idioter de lastebil konstruktørene da, som tok hånd om 120 kg sjaffis med eget fjærsystem, istedet for de 14 tonnene på planen bak?? Det problemet burde være 116 ganger større... Selvfølgerlig er hytta avfjære pga komfort, og for at den påvirker tyngdepunktet på en så tung bil svært lite. Hytta på ein lastebil er vel så tung som ei boble, opp til ca 1300 kg, utan førar og alt ekstra dill som blir putta inn. Dette er opphengt og avfjøra i 4 punkt på chassiet, og i setet er det luftfjør og dempar, så det er 3 ledd med på lastebilar. Merkeleg at dette er typegodkjent i tilnerma alle land? Hytta burde vel vore sveisa i chassiet for beste køyreegenskapar? Eg veit iallefall at ein heilluftfjøra bil er mykje sikrare på vegen enn ein med kun fjøring mellom chassie og aksling. Denne sistnevnte hoppar og sprett på humpete underlag, mens førstnevnte "flyt" over humpane. Slik føler eg det med hengar og, legg ein 1 tonn dødt materiale på hengaren, blir den stiv og stumpete, mens med ein bil stroppa i hjula, duvar det meir enn det stumpar.
|
|
|
15
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger
|
på: desember 07, 2010, 18:36:39 pm
|
Igjen, det handler ikke om meninger.
Dette handlar vel KUN om meiningar? Ellers er det jo ingenting å diskutere? Det er jo forskjellige metodar og meiningar som blir diskutert. Men det kan jo virke litt som om enkelte har bestemt at det kun er 1 ting som er rett.
|
|
|
16
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger
|
på: desember 04, 2010, 20:21:32 pm
|
Det er vel ikkje det som står i første innlegg, at det har noko med køyreegenskapar å gjere? Det handlar om korleis ein skal stroppe ein bil på hengaren, og då tenker eg at det viktigaste er at den står fast. Og viss de er redd bilen skal gynge så forferdelig viss de stroppar i hjula, bør de ikkje køyre samme bilen på vegen heller, for den vil jo då gynge akkurat like mykje.
|
|
|
17
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger
|
på: desember 04, 2010, 19:31:38 pm
|
Eg skal ikkje sei kva som er best på svingakselbobler, det har eg ingen erfaring med, men andre bilar står dønn i ro viss ein stroppar i hjula. Har ein Mazda (beklagar, japse på forumet) ståande på tilhengaren no, stroppa i 4 hjul. Har køyrt 6 mil på dårlige vestlandsvegar, dei første2 mila på holete grusveg, og har ikkje etterstramma ein gong. Bilen har ikkje bevega seg, og kjem ikkje til å gjere det heller før eg har køyrt 6 mil til, og høggaren løftar den av.
|
|
|
18
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger
|
på: desember 04, 2010, 10:10:08 am
|
Men eg er litt skeptisk til den på bildet til volkswagen 1302, den held jo kun i ei retning, held ikkje hjulet nedtil underlaget, så hjulet kan leve litt meir der. Redd det kan ende med å slite stroppen viss det humpar mykje.
|
|
|
20
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Kåring av den dummeste tekniske kommentaren
|
på: november 24, 2010, 22:58:08 pm
|
Den dummaste tekniske kommentaren må nesten tilhøre han som sa "Ubrukelig lys er det uansett" om xenon-lys. X2 Det er min mening ja, ubrukelig er det da det mest av alt er farlig for andre. Det kan godt være at en får den illusjonen at en ser bedre med makkverket men det hjelper jo ikke i en trafikksituasjon hvor andre blir blendet av lyset. Dette er heilt sant! Xenon blendar MYKJE! Veldig bra for dei som set inni bilen med Xenon, trafikkfarlig for alle andre på vegen. Burde kun vore lov å ha som langlys. Grøftelys er jo forbudt pga fare for å blende andre, då burde virkelig Xenon vore forbudt og!
|
|
|
23
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Daily driver - inspirasjonstråd
|
på: oktober 11, 2010, 08:43:39 am
|
Eg såg ei heilt ny gravemaskin på ein asfalt-båt, den var sprøyta med noko tynn tectyl greier over alt. Dette er jo ei maskin som står ute i saltdrev heile året, så det er sikkert ikkje dumt. Burde jo kunne brukast på bil og, men er litt redd det er grisete, det tørkar jo aldri heilt.
|
|
|
24
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: WBX 2,1
|
på: august 16, 2010, 08:28:35 am
|
Har 2 caraveller, syncro, til salgs, med 2,1 i begge. 1 manglar mykje deler, men motoren er der. Den andre er komplett, men problem med noko elektrisk, så motoren vil ikkje starte lenger. 10 seter, noko rust. Intressant?
|
|
|
28
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Råd
|
på: mars 26, 2010, 19:23:32 pm
|
bobla kan vel kanskje vere litt "vanskelig" å køyre på den måten at du egentlig ikkje ser eit einaste hjørne på bilen, og skjermane stikk ut ein del i forhpld tildører. Det kan vere litt verre å parkere og slikt, men du blir fort vandt til det.
|
|
|
29
|
Forum / Problemløseren / Sv: batt feil vei
|
på: mars 26, 2010, 12:46:59 pm
|
Du kan jo satse på eldre Engelseke biler, der er minus pol koblet til jord/karoseri. [/quote]
men det er jo dei fleste bilar...
|
|
|
30
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger
|
på: mars 04, 2010, 22:14:13 pm
|
Hvordan IKKE stroppe en bil fast på hengeren:
(til tross for at lokal lov sier at det er sånn det skal gjøres)
TEORI:
[attachment=1]
PRAKSIS:
[attachment=2]
Dette kan vel ikkje vere lovlig stropping? Held godt fram/bak, men stroppen kan jo skli av sideveis? Stroppen må ein runde rundt øvre del av hjulet, og stå på skrå med ein ende framover på skrå og andre enden bakover på skrå. Då held den alle retningar.
|
|
|
|