mai 03, 2024, 10:31:19 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva kjøpte du på SCC  (Lest 10608 ganger)
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #30 på: august 24, 2010, 13:49:47 pm »

Jeg tror på karma. Og når karma kommer på besøk så smeller det. Ta det med ro Knut, han får sin straff..
Loggført
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #31 på: august 24, 2010, 13:59:47 pm »

fikk kjøpt både burgere, nye dørtrekk, setetrekk og belter.. Øyerulling  Fant desverre ingen som solgte billetter til neste år.  Osteaktig
Loggført
vegaro4
Seniormedlem
****
Innlegg: 491
Bosted: sandnes



Vis profil
« Svar #32 på: august 24, 2010, 16:30:48 pm »

herlige helg, Gliser mye og handle de til bilane mine der ja ,blant annet popout vindu søke lykt med trek merseklokke og eit albert speiel til raten til caben fikk to albert speiler teningslås \ratlås  antene og deksel bak håndtak dør  og spliten fekk askebeger  og girkule takker for eit bra vw treff   Gliser Osteaktig Gliser 
Loggført
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #33 på: august 24, 2010, 18:19:11 pm »

Ja hva kjøpte du på SCC, selv kjøpte jeg ett etterlengtet Grant ratt, noe jeg har ønsket meg lenge. endte også opp med et sett med M.A.G hjul,

For å ikke snakke om grenrør og potte Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #34 på: august 24, 2010, 19:41:10 pm »

Heilt utruleg att da e folk som lar seg svindla til seg deler på den måten!! Knut, du skulle hatt alle deler framfor deg, og ikkje lagt det rundt deg sånn att du kan risikera att sånt sjer bak ryggen din..vw miljøet er vel og bra men da e alltid nokon tjuvraddar ute å går Sint


Eg endte opp med litt forskjelligt iår, mest brukt, då setlaboke ikkje står i stil med prislappen på nye deler somoftast.. Solgt litt deler og kjøpt meg av pengane, 4stk Reviera felgar til impulsen, restar av nokon gamle varmekanalar til ovalen, bakre spissar til 68+ bobla, hjørna bak til bay, innvendig forsterking til bakluka og motorromsluka på baybuss NOS, + Nos innerskjerm del bak til 67+ bobla, diverse småplokk..og til ghiaen vart da kjøpt ny snekka + noko bremsedeler, som forøvrig må kjøpast meir av etter att bremsane skar seg på veg haimatt
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #35 på: august 24, 2010, 20:17:22 pm »

Han som "lurte" min datter på 8 år til å selge en ny Ignitor 6 volt elektronisk tenning for kr. 100,- han gjorde årets handel..

Kjøpte og betalte varen og forduftet fort bak min rygg. Han sto der og studerte innholdet i esken nøye først, jeg snudde ryggen til et lite minutt, å bak meg så hører jeg en overlykkelig jentunge sier,, se pappa jeg har solgt for en hundrelapp!. Varen har / hadde utgangspris på 1200,- det sto også skrevet på.
Han som handlet utnyttet barnet og situasjonen.. frekt, ja.. av voksne å utnytte barn slik..!
Barnets glede ble fort snudd til sorg og gråt når hun forstå hva som hadde skjedd, hun skulle bare være snill og hjelpe pappa jo.. !  men det er ikke hennes feil fikk vi fortalt henne, det er han som utnyttet henne... Tapet kan jeg leve med, har gjort tapper selv..  Og du som handlet Ignitoren bør ha dårlig samvittighet når du skrur inn din nye Ignitor og tenker.. haha... jeg lurte henne... Frekt gjort av deg var det!

Håper du sover godt med din billige Ignitor under puta... !!

Utrolig!
Håper du fikk en god titt på personen når han studerte delene så du kan kjenne han igjen neste år!
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Knut Andersen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1182
Bosted: Fredrikstad



Vis profil WWW
« Svar #36 på: august 24, 2010, 21:39:14 pm »

Utrolig!
Håper du fikk en god titt på personen når han studerte delene så du kan kjenne han igjen neste år!

Ja Trond, jeg så hvem det var og vil kjenne han igjen ja.. og om han leser dette og vil gjøre rett for seg så er det fult mulig å ta kontakt på pm eller mail.
Loggført

Tlf: 41668466, rpm@aircooled.no
1952, T-117 RPB Piraya
1963, T-1, Luftwaffe
1963, T-1, Beach Buggy
1969, T-147, Kleinlieferwagen Fridolin
1970, T-1, Mania Spyder KitCar
1971, T-211, Brannbil
1981, T-251-021, Karmann Gipsy
1991, T-255-299, Caravelle C, Syncro
2001, Chrysler Sebring Cabriolet
2008, Chrysler Sebring Limited HardTop Cabriolet.
Knut Andersen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1182
Bosted: Fredrikstad



Vis profil WWW
« Svar #37 på: august 24, 2010, 21:48:17 pm »

Heilt utruleg att da e folk som lar seg svindla til seg deler på den måten!! Knut, du skulle hatt alle deler framfor deg, og ikkje lagt det rundt deg sånn att du kan risikera att sånt sjer bak ryggen din..vw miljøet er vel og bra men da e alltid nokon tjuvraddar ute å går Sint
Godt poeng Tistlo, har som regel full kontroll selv om det blir stressende noen ganger, I løpet av de ca 28 åra som jeg har solgt på alskens markeder har jeg aldri opplevd makan til frekkhet som å utnytte et barn for å tilegne seg billige deler.. heller ikke hørt om andre selgere som har opplevd slikt..
Loggført

Tlf: 41668466, rpm@aircooled.no
1952, T-117 RPB Piraya
1963, T-1, Luftwaffe
1963, T-1, Beach Buggy
1969, T-147, Kleinlieferwagen Fridolin
1970, T-1, Mania Spyder KitCar
1971, T-211, Brannbil
1981, T-251-021, Karmann Gipsy
1991, T-255-299, Caravelle C, Syncro
2001, Chrysler Sebring Cabriolet
2008, Chrysler Sebring Limited HardTop Cabriolet.
Stig
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted: Gjerstad (Aust-Agder)



Vis profil
« Svar #38 på: august 25, 2010, 18:49:19 pm »

Møkkamann! Burde vært plassert på 402 meters merket som en bonus...
Loggført
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #39 på: august 25, 2010, 20:06:49 pm »

Sinnsjukt bra treff med mange kjekke folk & mange kjekke biler... Glad

men att noen skal svindle til seg deler ved å utnytte små unger til å selge billig blir bare for dumt...!!  Tvilende
burde skjemmes så mye som det går an!!

Men fikk nå kjøpt meg litt diverse til ærlige å greie priser Glad

- 2 stk. Marshall ekstralykter.
- 1 stk. primus med tilhørende tidsriktig gassflaske.
- 1 stk. Gassmaske.
- diverse pakninger
- 1 stk. svinghjulslås
- litt diverse fra SCC shopen Glad
Loggført
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #40 på: august 25, 2010, 21:37:42 pm »

jeg kjøpte en solex 28 av Knut
Loggført

ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #41 på: august 25, 2010, 22:10:00 pm »

har aldri i livet greid å utnytte den jenta,for så blid jente er det lenge siden jeg har sett Glad
Loggført
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #42 på: august 25, 2010, 22:19:41 pm »


Jeg kjøpte sparkeplater, blinklysglass (puppeblinklys), hjulkapsler og skvettlapper til T2.
Låsbart håndtak til motorlokk (dyrt) og jekk (kupp) til 52 splitten.

Greit å kjøpe litt etter som det er penger i lommeboka (nå er den tom)
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #43 på: august 26, 2010, 06:20:06 am »

Jeg tror på karma. Og når karma kommer på besøk så smeller det. Ta det med ro Knut, han får sin straff..


Enig!
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #44 på: august 26, 2010, 08:17:37 am »

Latterlig av den fyren, men det er jo ikke noe heft å anmelde for det der, kan neppe gå som en lovlig handel... Det fører vel uansett ikke til noe men...
Han netalte da noe, kunne like gjerne tatt den og gått... Aboslutt dårlig "Karma".
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #45 på: august 26, 2010, 10:11:54 am »

Latterlig av den fyren, men det er jo ikke noe heft å anmelde for det der, kan neppe gå som en lovlig handel... Det fører vel uansett ikke til noe men...
Han netalte da noe, kunne like gjerne tatt den og gått... Aboslutt dårlig "Karma".
Det er slike folk vi ikke vil ha i miljøet mener nå jeg.

Men over til tråden.....Jeg fikk kjøpt, og bestilt alt for mye deler Øyerulling Trodde at jeg var i mål med deleinnkjøpet til motoren, men nei da hehe Osteaktig
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #46 på: august 26, 2010, 12:54:42 pm »

Fester til takgrinda mi...
Måtte betale noe mer en han som først kjøpte de av Adax da..
Litt kult å høre han si til "naboen": Det er sånn man gjør buisiness" etter at jeg hadde betalt :-)
Men for all del begge er fornøyd.. og jeg ble ikke lurt!

Han som lurte Knut... at deg går an....Kan ikke vise seg på et vw arrangement i fremtiden - vet aldri om Knut dukker opp
Jeg håper han leverer tilbake eller betaler rett pris.. og at både han og Knut kan glemme saken for fremtiden.
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
T2man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog


Termos er bra


Vis profil
« Svar #47 på: august 26, 2010, 15:44:37 pm »

Liggesetebeslag, NOS tanklokk, eksospotte, bremsebelegg og 2 burgere Glad
Loggført

Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #48 på: august 27, 2010, 08:38:42 am »

Hoodie str xxl Gliser
tempgiver til oxyen(knakk kontakt under overhaling på scc)
5 burgere(herav 3 på fredag kveld Øyerulling )
3 halvlitere

Loggført

Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #49 på: august 27, 2010, 15:30:04 pm »

Fikk tak i nesten strøken Noreman Takgrind til 500,- Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Knut Andersen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1182
Bosted: Fredrikstad



Vis profil WWW
« Svar #50 på: september 21, 2010, 23:48:11 pm »

Han som "lurte" min datter på 8 år til å selge en ny Ignitor 6 volt elektronisk tenning for kr. 100,- han gjorde årets handel..

Kjøpte og betalte varen og forduftet fort bak min rygg. Han sto der og studerte innholdet i esken nøye først, jeg snudde ryggen til et lite minutt, å bak meg så hører jeg en overlykkelig jentunge sier,, se pappa jeg har solgt for en hundrelapp!. Varen har / hadde utgangspris på 1200,- det sto også skrevet på.
Han som handlet utnyttet barnet og situasjonen.. frekt, ja.. av voksne å utnytte barn slik..!
Barnets glede ble fort snudd til sorg og gråt når hun forstå hva som hadde skjedd, hun skulle bare være snill og hjelpe pappa jo.. !  men det er ikke hennes feil fikk vi fortalt henne, det er han som utnyttet henne... Tapet kan jeg leve med, har gjort tapper selv..  Og du som handlet Ignitoren bør ha dårlig samvittighet når du skrur inn din nye Ignitor og tenker.. haha... jeg lurte henne... Frekt gjort av deg var det!

Håper du sover godt med din billige Ignitor under puta... !!

Og da fikk jeg sånn plutselig en ignitor i posten med avsenders adresse, og han har fått tilbake sin 100drings.. alt i orden nå og takk for oppmerksomheten rundt dette folkens.. kjekt å få dette ut av verden og å se jentungen smiler igjen..
Loggført

Tlf: 41668466, rpm@aircooled.no
1952, T-117 RPB Piraya
1963, T-1, Luftwaffe
1963, T-1, Beach Buggy
1969, T-147, Kleinlieferwagen Fridolin
1970, T-1, Mania Spyder KitCar
1971, T-211, Brannbil
1981, T-251-021, Karmann Gipsy
1991, T-255-299, Caravelle C, Syncro
2001, Chrysler Sebring Cabriolet
2008, Chrysler Sebring Limited HardTop Cabriolet.
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #51 på: september 22, 2010, 05:46:35 am »

kanonbra
Loggført

1961 T1 - Custom
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #52 på: september 22, 2010, 06:59:26 am »

Kjøpte et sett m støttestag til AM fangere (litt defekte og bøyd men m ac/ox blir de helt fine) og noen sv.stickers -Kaltex og essomann m m, og div. lyspærer, samt noe gjengeutstyr. Flott dag... synd vi bare "passerer hverandre" når vi ikke kjenner hverandre. Kanskje vi burde få noen på forumet til å lage VW navneskilt m forumnavnet til oss som synest det er fint å slå av en prat.. kunne også dra nytte av slike på treff o.l.? Glad f.eks så ville det jo bare være folk på forumet som kjenner en med navnet "Ovalt".  Osteaktig
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #53 på: september 22, 2010, 08:46:08 am »

Han som "lurte" min datter på 8 år til å selge en ny Ignitor 6 volt elektronisk tenning for kr. 100,- han gjorde årets handel..

Kjøpte og betalte varen og forduftet fort bak min rygg. Han sto der og studerte innholdet i esken nøye først, jeg snudde ryggen til et lite minutt, å bak meg så hører jeg en overlykkelig jentunge sier,, se pappa jeg har solgt for en hundrelapp!. Varen har / hadde utgangspris på 1200,- det sto også skrevet på.
Han som handlet utnyttet barnet og situasjonen.. frekt, ja.. av voksne å utnytte barn slik..!
Barnets glede ble fort snudd til sorg og gråt når hun forstå hva som hadde skjedd, hun skulle bare være snill og hjelpe pappa jo.. !  men det er ikke hennes feil fikk vi fortalt henne, det er han som utnyttet henne... Tapet kan jeg leve med, har gjort tapper selv..  Og du som handlet Ignitoren bør ha dårlig samvittighet når du skrur inn din nye Ignitor og tenker.. haha... jeg lurte henne... Frekt gjort av deg var det!

Håper du sover godt med din billige Ignitor under puta... !!

Og da fikk jeg sånn plutselig en ignitor i posten med avsenders adresse, og han har fått tilbake sin 100drings.. alt i orden nå og takk for oppmerksomheten rundt dette folkens.. kjekt å få dette ut av verden og å se jentungen smiler igjen..

Det var veldig hyggelig lesning Knut.
Godt at han innså sin feil og ordnet opp for seg.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #54 på: september 22, 2010, 12:22:23 pm »

Kjøpte ny gearspake av unnebørg, da jeg i kampens hete greide å rive i stykker den jeg hadde Gliser Gliser
Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
erling
Seniormedlem
****
Innlegg: 315
Bosted: trondheim



Vis profil
« Svar #55 på: september 22, 2010, 12:40:12 pm »

Kjøpte ny gearspake av unnebørg, da jeg i kampens hete greide å rive i stykker den jeg hadde Gliser Gliser

HAAHA Glad TØFFT!
Loggført

Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!