mai 16, 2024, 06:37:29 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Gassere vs innsprut  (Lest 725 ganger)
JooV
Seniormedlem
****
Innlegg: 292
Bosted: Trondheim



Vis profil
« på: oktober 10, 2010, 17:47:45 pm »

Ser på en tråd med wasserboxer i boble hvor han har droppa innspruten som originalt er på motoren og bruker dobble gassere istedet. Er det ikke best å holde seg innsprut?
Loggført

1969 T1 V-1915
2001 Chrysler PT Cruiser Limited
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 10, 2010, 22:31:27 pm »

Jo!
Loggført
JooV
Seniormedlem
****
Innlegg: 292
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 11, 2010, 18:28:55 pm »

Hahah.. bra, da ble det det! Blir jo litt ekstra mikk ser jeg med retur til tank, ny pumpe osv, men jeg gjør heller det enn å begynne å dyse gassere.
Loggført

1969 T1 V-1915
2001 Chrysler PT Cruiser Limited
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #3 på: oktober 11, 2010, 19:13:25 pm »

Skjelden lettere å dyse om gassere, enn å legge opp en ekstra ledning. Blunker
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!