mai 04, 2024, 04:46:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Biler og div til salgs.  (Lest 2697 ganger)
Soddli
Seniormedlem
****
Innlegg: 413
Bosted: Levanger



Vis profil WWW
« på: desember 03, 2008, 18:07:56 pm »

http://gmundbrokerage.blogspot.com

Loggført

Soddli
Seniormedlem
****
Innlegg: 413
Bosted: Levanger



Vis profil WWW
« Svar #1 på: desember 13, 2008, 14:39:44 pm »

Oppdatert med noen nye godbiter Gliser
http://gmundbrokerage.blogspot.com/
Loggført

Trond I
SCC Event.
Medlem
*
Innlegg: 117
Bosted: Skarnes



Vis profil
« Svar #2 på: desember 13, 2008, 16:39:49 pm »


pm.

Trond
Loggført
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #3 på: desember 13, 2008, 23:17:13 pm »

Jeg har aldri vært noen utpreget 911 fan, men jeg fikk et nytt syn på dem etter et par møter med den røde 65'n der i sommer.. Utrolig fin bil. Lett patinert ærlig originalbil i det opprinnelige designet som overgår det meste av både restaurerte og nyere modeller.
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
chris68
Nybegynner
*
Innlegg: 40
Bosted: Kopervik



Vis profil
« Svar #4 på: desember 16, 2008, 19:22:31 pm »

Trodde nå ikke d var en 911. Svogere min har en 66 helt lik og den er nå en 912....Hæ
Loggført

1960 Karman Ghia
1996 Citroen Xantia 2.0 16v Break (Solgt)
2008 Skoda Fabia Sportline 1.6 16v(Levert tilbake til Møller Bil Haugesund etter 2 år med helvete. Møkka bil!!!)
1991 Opel Kadett GSI Bertone Cab.(Solgt)
1992 Audi 100 Avant 2.3
2007 Audi A3 Sportback 1.9 TDI
1992 Kawasaki 1500 Vulcan
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #5 på: desember 16, 2008, 19:25:19 pm »

Trodde nå ikke d var en 911. Svogere min har en 66 helt lik og den er nå en 912....Hæ

Dette karoseriet kom som både 911 og 912. Forskjellen ligger i  6 og 4 sylinder motor...
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #6 på: desember 17, 2008, 17:12:57 pm »

Trodde nå ikke d var en 911. Svogere min har en 66 helt lik og den er nå en 912....Hæ

Dette karoseriet kom som både 911 og 912. Forskjellen ligger i  6 og 4 sylinder motor...

Det er vel litt grovt sagt, men joda , motoren er jo den største forskjellen.

912 er en veldig "classic" bil det og fin er den oxo, MEN det å vri om nøkkelen på en 911 er noe annet enn på en 912.. LYDEN er halve opplevelsen i en 911...  Glad

Men det står nå 911 i annonsen da...

Forøvrig går det ikke mange dusin av den 928´en der...  Blunker  Hvor pen den er , er en helt annen sak...
« Siste redigering: desember 17, 2008, 17:15:08 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #7 på: desember 17, 2008, 19:32:10 pm »

Hva annet enn motoren er forskjell på 912 og tidlig 911?
Loggført
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #8 på: desember 17, 2008, 20:59:01 pm »

Hva annet enn motoren er forskjell på 912 og tidlig 911?

Nå har ikke jeg den fullstendige oversikten ned til hver minste skrue, men noen ting er : oljetank med slanger for tørrsump,bærebjelke bak,kraftigere bremser bak,5 trinns girkasse (ja jeg vet at 912 kunne bestilles med 5 trinns som option, og at noen veldig få 911 hadde firetrinns), større batteri,grønntonede ruter på 911, selvsagt annen turteller, stivere torsjonstaver bak, et noe annet elsystem, bredere felger/dekk, annen clutch selvsagt og instument for oljetank er jo ikke der på 912 og 912 hadde kun 3 instrumenter mot 911 med 5 og noe bredere støtfangere på 911 .. Det var det jeg kom på i farten.

Når det er sagt, så vet jeg at 912 kunne bestilles med option som nevnt 5 trinns girkasse, "911" felger og dekk og kunne bestilles med 5 instrumenter, men alt dette var som sagt options..
Så har du jo en særing som heter 912 E da med type 4 motor, ca. samme motor som i 914/4..
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Soddli
Seniormedlem
****
Innlegg: 413
Bosted: Levanger



Vis profil WWW
« Svar #9 på: desember 19, 2008, 11:57:51 am »

Dette er en 1965 911 og ikke en 912....en av de mest orginale og urørte til salgs nå tror jeg.
Kommer flere bilder snart.
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!