mai 06, 2024, 10:57:04 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Luftkjølte bil  (Lest 1367 ganger)
gulvik
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: Sande i Sunnfjord


Vis profil

« på: juni 06, 2014, 16:37:48 pm »

Som fersk T1 eigar lurer eg på om da e fleire med luftkjølte biler i region ytre Sogn,Sunnfjord og Nordfjord. Bur sjølv på Sande i Gaular og har nett kjøpt boble,men den kjem på tunet mitt forhåpentlig vis neste helg. Er det nokon som har slike biler hadde det vore kjekt å visst. Glad
« Siste redigering: juni 06, 2014, 18:19:26 pm av gulvik » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: juni 12, 2014, 20:13:35 pm »

mange i ditt distrikt med luftkjølt, fleire her inne på forumet og. men oppsøker du bergensforumet finner du om mulig endå fleire; vwacb.com
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
gulvik
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: Sande i Sunnfjord


Vis profil

« Svar #2 på: juni 12, 2014, 20:23:42 pm »

Har vore medlem i vwacb i nokre månader. Bur BERRE to timer køyring og ei ferge over sognefjorden so e eg på Breistein. Får snart komme meg opp til Freddy og hente bilen han har lokka meg til å kjøpe(Dansken).
Hadde vore kjekt å komme i kontakt med andre luftkjølte folk i Sunnfjord og. E på heilt ukjent grunn når da gjeld luftkjølt. Men kan no takke Freddy for han har fått meg til å kjøpe ein slik ein no. Men har no skjønt at forumet både her og vwacb e mykje go hjelp.
Loggført
Gaute (alutig)
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Florø



Vis profil
« Svar #3 på: juni 12, 2014, 23:30:23 pm »

Sunnfjording her! Om du kjører en god time vestover, og stopper ca 300 meter før du dett på sjøen, der bor eg. Florø!
Hadde vært kjekt om du dukka opp på (pre) Bug out i helga..?
Hiv deg med Freddy, om ikkje han må på Skei for å fange ørret då..

Loggført
gulvik
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: Sande i Sunnfjord


Vis profil

« Svar #4 på: juni 13, 2014, 06:56:18 am »

 Din bil tenkje eg har sitt før i distriktet.Hadde ein plan om Bug out til helga. Men jobb og fotballturnering for dei små har komt inn i tidsklemma og øydelagt den turen. Trist
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!