Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11
|
274
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 1969 cal look fra 80 tallet vurderes solgt
|
på: juni 09, 2009, 17:04:39 pm
|
Ingen spesiel grunn til att den ikke har vært på eu annet en att den ikke har vært prioritert. Bremser bør ses over pga av stått mye siste 4 år Fikse den rusta som er i innerskjerm foran og bak Har kjørt 1-2 turer pr år ca 10mil siste 4 år
Alt i bremser ble byttet i 2001 men bør ses over Bære kuler og endeledd ble også byttet men må ha bærekuler med lengre vandring skal den bli god å kjøre senket
Dette er ett lett prosjekt for den som vil ha ei cal look boble
|
|
|
291
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Fra de glade 80 og 90 åra
|
på: desember 14, 2008, 19:57:09 pm
|
Her er noen bilder fra 91-94 tror jeg
1 hot shop og fyrstikka i depot på mantorp 2 kontor stol som passerte 201m i over 60km/t 3 Østborgs 1303 med mye prche deler og 2,5 t4 pluss min bugs bunny som jeg vant på hum bug 3 4 svensk roadster camper 5 teksums taksenka
|
|
|
293
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hva er best type3 eller t1 kjøling i Notch
|
på: oktober 16, 2008, 22:38:23 pm
|
Kommer til å lage eget friskluftsystem til forgassere/innsprut
Tor
Av ren nysgjerrighet: hva ser du for deg av friskluftssystem til gasserne? -- kY Kommer til å kappe noe i motor rommet og lede frisklufta som kommer ned ved bakruta i slanger til bokser på gassera .Blir nok ikke vakkert, men så er ikke dette en urørt org bil heller. Evt så kan en jo bruke org friskluft uttaket i bakplata og slanger derifra til forgassere ,men vansklig å få det pent. Er å litt usikker på kapasiteten på org uttaket. Er fortsatt på planlegingsstadiet så ingenting er prøvd ut enda, men har funnet ut oppigjennom tia att varmluft er fyfy tor
|
|
|
294
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hva er best type3 eller t1 kjøling i Notch
|
på: oktober 16, 2008, 22:29:57 pm
|
Ser fin ut den A1 eksosen,men koster fort 7 -8 lapper hjem på døra Ser det er noen som sveiser type3 viftene på samme måte som t1 så det er nok ikke no problem Skal jo ikke over 3000 omdr jeg Fins det no forskning på om sylinder nr1 og nr3 blir varmere pga av att de sitter lengst unna vifta? Har ikke type3 blekket foran meg nå men tror att lufta vil passere over nr2 og 4 før 1 og 3 eller tar jg feil Tor
|
|
|
295
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hva er best type3 eller t1 kjøling i Notch
|
på: oktober 16, 2008, 14:09:59 pm
|
Hadde tenkt å bruke den på gata i tilleg til litt rattlås racing Vet det blir problem med tetting rundt motor med T1 Evt ta bort org type3 oljekjøleren og kjøre ekstern da vil jo problemet med sylinder nr 3 være løst Kommer til å lage eget friskluftsystem til forgassere/innsprut
Finnes det no bra eksos som er laget for type3?
Tor
|
|
|
296
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Hva er best type3 eller t1 kjøling i Notch
|
på: oktober 15, 2008, 17:16:48 pm
|
Skal bygge motor i vinter til Notchen Blir en 2276 så det jeg lurer på er om jeg skal bruke org type3 vifte eller bygge motoren som i en t1
Noen som har erfaring av bigblokk motor med type3 kjøling. Har jo hatt en 2165 før i type 3 men den var med org kam og org innsprut så det var ikke tatt ut mye effekt.
Mvh tor
|
|
|
|