mai 08, 2024, 22:42:05 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sikkringer og lys på 69mod  (Lest 785 ganger)
€-_Albert_-€
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Fredrikstad


Stort større størst :)


Vis profil
« på: juni 08, 2009, 21:02:21 pm »

sikring nummer 7 og 8 gikk hele tidene i stad.
men så fant jeg ut at jeg manglet parklys pærer,så da fant jeg en pære som jeg satte i venstre lykt,og da sluttet sikkring nr 7 og gå.men nr 8 går så fort jeg setter på park lysa,synes dette virker litt rart,må det altså være en park lys pære i lukta for at sikringen ikke skal gå'Hæ


Bremse lys spørsmål. Må tenningen på bilen stå på for at bremse lys og blink lys skal fungere??? Da jeg bare får kjøre lys bak når jeg drar ut lys brytern.
Finner ikke nøkklene til bilen min,så slitter litt da vist jeg skal klare å koble bak lysene riktig vist jeg må ha på tenningen.
Loggført

Fredrik Larsen
Pan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim


Vis profil

« Svar #1 på: juni 08, 2009, 21:11:46 pm »

Hvilke kretser er sikring 7 og 8 igjen? Tidligere i vinter opplevde jeg at parklyspæra på høyresida kortslutta kretsen sin da den gikk. Men tror ikke det skal være nødvendig med ei pære der for at sikringen ikke skal gå.

Bremselys og blinklys må nok ha tenninga på for at de skal lyse, ja.
Loggført
€-_Albert_-€
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Fredrikstad


Stort større størst :)


Vis profil
« Svar #2 på: juni 08, 2009, 21:24:38 pm »

7 er venstre park lys og bremse lys venstre side 8 er høyre park lys og bremse lys høyre side..
Loggført

Fredrik Larsen
€-_Albert_-€
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Fredrikstad


Stort større størst :)


Vis profil
« Svar #3 på: juni 11, 2009, 20:54:36 pm »

da var det det jeg sa,må ha parklys pære i lykta,ellers går bare sikkringen.satt i pære i dag og nå erre ingen sikkringer som ryker,og alle lysa funker som de skal:)
bare klare å finne nøklene til bobla og nå,så jeg få sjekke at jeg har koblet riktig bak også.
Loggført

Fredrik Larsen
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!