mai 08, 2024, 07:58:49 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Puma Spørsmål og Papirer til dem som trenger det for å vise frem til BTS  (Lest 1447 ganger)
€-_Albert_-€
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Fredrikstad


Stort større størst :)


Vis profil
« på: mai 09, 2011, 20:39:39 pm »

Legger ved noen papirer som er veldig etterspurt her inne på forumet Glad


Men har et spørsmål til dere som har vært å vist Bobla deres med Puma og fått dette inn i vognkortet. Hadde/har dere sveiset fast justeringen under visningen?

Skal vise 69min med 4,5" 145/65/15 forran og 7" 205/45/15bak Spent på hva dem sier. men er jo nesten samme rulle omkrets og bilen er like høyforran og bak, og ingen subbing verken når hjulene går rundt eller når bilen gyges opp og ned. Så dette blir spennende Glad
* pumaforstillings papirer.pdf (129.16 KB - lastet ned 247 ganger.)

* pumaforstillings papirer.pdf (129.16 KB - lastet ned 247 ganger.)
« Siste redigering: mai 10, 2011, 14:15:15 pm av MrHockey » Loggført

Fredrik Larsen
€-_Albert_-€
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Fredrikstad


Stort større størst :)


Vis profil
« Svar #1 på: mai 10, 2011, 14:14:17 pm »

BUMP!!
Loggført

Fredrik Larsen
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #2 på: mai 10, 2011, 14:21:21 pm »

jeg hadde ikke sveiset fast justeringen, og jeg har dette papiret (men stilet til meg). Argumentet mitt for at jeg ikke hadde sveiset den fast var at jeg ikke visste om han godtok den høyden jeg hadde satt den på, derfor ville jeg vente til han så på den. Det var ok.

Tror du sliter med forskjellig dekkdimensjon, da...

Heri Tønsberg hadde de en "testjigg" i form av to klosser du kjørte opp på med høyre fremhjul og venstre bakhjul. Han målte da om karosseriet hevet seg. Dersom det ikke gjorde det, betyr det at man har nok fri fjøringsvei. I tillegg sjekket han som du sier at ikke noe sybbet, så det er nok lurt å gå over endestoppene på styresnekka etc, for å sikre at det ikke subber noe sted
Loggført
€-_Albert_-€
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Fredrikstad


Stort større størst :)


Vis profil
« Svar #3 på: mai 11, 2011, 14:36:57 pm »

Fikk en tlf fra BTS i dag, med svar på 3 av spørsmålene jeg hadde sendt dem mail om. Trengte ikke Papirer på Puma forstillingen hos dem,da de hadde vært borti dette flere ganger,så det skulle ikke by på noen problemer å få denne inn i vogn kortet,heller ei med senking bak ved å justere torsjonen.Så lenge det var 11cm klaring under bilen,så var det ikke noe problemer for dem å regge dette inn i vogn kortet,Eneste de ville var at jeg hadde en 4hjuls kontroll som viste at dette ikke gikk utover bilens sikkerhet.
 
Men dekk dimensjonen min var litt i overkant grov sa de,men jeg kunne og få registrert inn smalere dekker forran og bredda bak,så lenge det ikke ble større forrandringer en 1" på bredden på dekka.Var ikke så veldig nøye med rulle omkretsen da bilen er så gammel og hadde ikke så mange krav som de fra 71 og opp.



Så da erre bare å kline på Orginal hjula å vise vidunderet Osteaktig
Loggført

Fredrik Larsen
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #4 på: mai 11, 2011, 22:37:10 pm »

hvilken stasjon var dette?
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
€-_Albert_-€
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Fredrikstad


Stort større størst :)


Vis profil
« Svar #5 på: mai 12, 2011, 16:03:57 pm »

Oslo
Loggført

Fredrik Larsen
Sti
Seniormedlem
****
Innlegg: 360
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #6 på: juli 16, 2011, 15:14:58 pm »

Jeg trengte ikke å vise papirer eller sveise min puma da jeg viste min på full teknisk på Jessheim!
men det var vel kanskje bare flaks!
Loggført

€-_Albert_-€
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Fredrikstad


Stort større størst :)


Vis profil
« Svar #7 på: juli 16, 2011, 21:44:38 pm »

var det hos Risløkka? For det er de jeg har snakket med. De har vært borti så mye bobler at det vet hva de skal se etter. Virket veldig greie å ha med å gjøre, skal til dem til uka men bobla mi Glad

Loggført

Fredrik Larsen
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!