Deutz cylindere maskinert for Type-4 dette... Aner ikke ang stempel men det er vel noe V8 greier
Pontiac 400 stempel? T4 stakene får ny foring i lille enden, så tas denne opp til rett dimm.
Holmen her på Forumet kan sikkert legge til mer, Jeg har lagret noen "oppskrifter" på en annen PC. PM meg om jeg skal lete de opp...
Dynamo braketten til CSP passer ikke direkte på CU blokka, den er laget for eldre blokker med "løs" veivhus ventilasjon
Hullene til "bøylen" brukes som pilot hull når en borer hull til skruene for firkant stålet som dynamo braketten festes i
Toppen av veivhus kan antagelig maskineres ned slik at du kan få festet CSP dynamofoten, eller du kan lage deg en egen brakket ala "impi" på sør afrikanske forumet...
Liger noen bilder av det her
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=1&t=124058&start=0Jeg er ikke noe god på hva som passer og ikke av 6V startere og svinghjul, men det er vel en 6V starter som skal passe mot 1700 svinhjulet. Dersom jeg skulle beholde "6V for lite" hadde jeg brukt gassere
Jeg sliter med å dra i gang Porsche motoren i 54'en når den er varm og "6V for lite batteri"
Alle kabler og jordinger er nye, men jeg skal prøve å overhale starteren for å se om jeg finner litt spenningsfall der også.
Som daily driver.. da hadde jeg byttet til 12V ja..