Fast Freddy
Supermedlem
|
|
« på: november 21, 2011, 22:27:54 pm » |
|
Lurer på om det er fastsatt noen dato for treffet og hvor blir det i år?
|
|
|
Loggført
|
1979 Westfalia camper SOLGT 1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt 1987 Harley Davidson Softail 1971 Vw 1302s orginal cab solgt 1968 Vw Squareback Member of Roof lifters garage og Inntrøndelag Volkswagen klubb
Tlf 98891786
|
|
|
fantstein
Seniormedlem
Fantstein
|
|
« Svar #1 på: november 22, 2011, 15:13:56 pm » |
|
I år er det din tur til og ordne det !! får håpe det blir noe ja.
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#2 (The official Toer.) "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
Fast Freddy
Supermedlem
|
|
« Svar #2 på: november 22, 2011, 15:39:33 pm » |
|
Bor litt langt unna Trondheim desverre. Men viss treffet blir lagt til mitt nær omeråde så skal jeg garantert så skal jeg garantert hjelpe til.
|
|
|
Loggført
|
1979 Westfalia camper SOLGT 1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt 1987 Harley Davidson Softail 1971 Vw 1302s orginal cab solgt 1968 Vw Squareback Member of Roof lifters garage og Inntrøndelag Volkswagen klubb
Tlf 98891786
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem
LUFTLIGA`N
|
|
« Svar #3 på: november 22, 2011, 19:39:46 pm » |
|
Treff i år har det vært...men neste år håper vi noen klinker til og organiserer..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FosenXpressen
Seniormedlem
TOTO
|
|
« Svar #4 på: desember 26, 2011, 23:21:38 pm » |
|
OBSOBSOBSOBS!!!!!! Første helga i Januar, arrangeres FahrtRun 2012. For alle oss som kjører boble til daglig!!! :-) HÅNDSOPPREGNING!!
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#1 & Founder "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
Fast Freddy
Supermedlem
|
|
« Svar #5 på: januar 10, 2012, 20:17:21 pm » |
|
Prøver ijæn æ. Hvilken dato blir Trøndertreff 2012? ??
|
|
|
Loggført
|
Tlf 98891786
|
|
|
ALIEN
Supermedlem
|
|
« Svar #6 på: januar 11, 2012, 10:46:08 am » |
|
Hvis dette blir som alle andre år. er det lørdag første helg i juni
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Fast Freddy
Supermedlem
|
|
« Svar #7 på: januar 11, 2012, 18:17:20 pm » |
|
Viss ja..... Men er det tatt noen avgjørelse på dette i klubben??
|
|
|
Loggført
|
Tlf 98891786
|
|
|
Fast Freddy
Supermedlem
|
|
« Svar #8 på: februar 03, 2012, 18:57:57 pm » |
|
Vi som er ivrige på å dra på treff til sommeren , venter i spenning på en dato og hvor treffet blir???
|
|
|
Loggført
|
Tlf 98891786
|
|
|
lunninj
Seniormedlem
|
|
« Svar #9 på: februar 04, 2012, 01:05:09 am » |
|
Vi som er ivrige på å dra på treff til sommeren , venter i spenning på en dato og hvor treffet blir???
x2
|
|
|
Loggført
|
66mod t1 66/67mod t1 wbx..solgt... 67mod t1...rotta. 72 "custom" variant solgt 83mod autohomes camper Horny Island Aircoolers #2
|
|
|
Dragset'n
Supermedlem
tlf 91544358
|
|
« Svar #10 på: februar 08, 2012, 12:52:30 pm » |
|
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,41673.0.html dere er hjertelig velkommen hit også. ikke så langt fra tr.heim til sunndalsøra.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem
Som vist på TV
|
|
« Svar #11 på: februar 08, 2012, 19:11:57 pm » |
|
Tid og sted er ikke bestemt ennå. Trondheim Volkswagenklubb er en ekstremt demokratisk organisasjon, hvor medlemsmøtet i praksis er det høyeste styrende organ. Når jeg kaller inn til medlemsmøte og skriver at vi skal diskutere Trøndertræff 2012, og det kommer 5 stykker, blir det vanskelig å fatte en avgjørelse.
Jeg synes heller vi skal bruke denne tråden til å diskutere når vi ønsker at Trøndertræff skal være.
Så, Fast Freddy og Lunninj: Når og hvor ser dere helst at Trøndertræff skal holdes? Og Dragset'n: Når og hvor er det mest sannsynlig at West-Volket kommer til Trondheim?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dragset'n
Supermedlem
tlf 91544358
|
|
« Svar #12 på: februar 08, 2012, 19:42:48 pm » |
|
Tid og sted er ikke bestemt ennå. Trondheim Volkswagenklubb er en ekstremt demokratisk organisasjon, hvor medlemsmøtet i praksis er det høyeste styrende organ. Når jeg kaller inn til medlemsmøte og skriver at vi skal diskutere Trøndertræff 2012, og det kommer 5 stykker, blir det vanskelig å fatte en avgjørelse.
Jeg synes heller vi skal bruke denne tråden til å diskutere når vi ønsker at Trøndertræff skal være.
Så, Fast Freddy og Lunninj: Når og hvor ser dere helst at Trøndertræff skal holdes? Og Dragset'n: Når og hvor er det mest sannsynlig at West-Volket kommer til Trondheim?
Vi har selv treff 18-20 mai, og 8-10 juni. Og som mange vet er vel bugcamp i slutten av mai vel? hva med midt/slutten av juni? eller et kanontreff som en sesongavsluttning i begynnelsen av september da?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Fast Freddy
Supermedlem
|
|
« Svar #13 på: februar 08, 2012, 21:29:59 pm » |
|
Jeg har vært på Trøndertreff tre plasser. Lånkebanen, Skansen og på Storsand camping. For meg som liker å gå rundt for å se på bilene og prate med kjente og ukjente, så er nok Storsand camping det perfekte treffstedet. Men da må alt i rundt treffet fungere. Tenker da på kiosk , grilling og overnatting. Det er også fint på Skansen der det er litt mere sentralt for folk som bare vil ta turen ned for å få litt inspirasjon og til de som er litt nyskjerrige på hva som skjer der. Lånkebanen er for meg som ikke kjører på banen selv, helt utelukket. Hvis jeg hadde fått gi en anbefaling til hvor treffet skulle være, så hadde jeg valgt Storsand camping. Da mener jeg at man bør legge vekt på det sosiale og dette knytter folk til hverandre.Der er det også mulighet for overnatting til de som kommer langveis fra. Det er så klart opp til hver enkelt hva man liker.Synes Trøndertreff er en trivelig seanse som vi entusiaster går å venter på.Så treff må det bli i år også. Mvh Fast Freddy
|
|
|
Loggført
|
Tlf 98891786
|
|
|
lunninj
Seniormedlem
|
|
« Svar #14 på: februar 12, 2012, 11:14:38 am » |
|
jeg kommer uansett hvor og når dere arrangerer,bare det blir et treff det som er det viktigste en mulighet er,ja viss folk har trua da..det kan jo også taes som en høst tur å da...:felles cruising te Røros,med treff på malmplassen(da kanksje noen fra hedemarken tar seg en tur også)?? ei hel helg e jo mulighet å?? en mulighet e og kjør sammlet nedover igjen etter endt dag,pittstopp på denne plassen her http://www.gaulasalmon.co.uk/lax-cafe-pub.php med muligheter for middag og overnattingsplasser for opp te 15mann... men det var bare et forslag,putre en tur til trondheim også jeg
|
|
|
Loggført
|
66mod t1 66/67mod t1 wbx..solgt... 67mod t1...rotta. 72 "custom" variant solgt 83mod autohomes camper Horny Island Aircoolers #2
|
|
|
1835cc
Seniormedlem
Luftliga`n
|
|
« Svar #15 på: februar 12, 2012, 12:05:15 pm » |
|
jeg kommer uansett hvor og når dere arrangerer,bare det blir et treff det som er det viktigste en mulighet er,ja viss folk har trua da..det kan jo også taes som en høst tur å da...:felles cruising te Røros,med treff på malmplassen(da kanksje noen fra hedemarken tar seg en tur også)?? ei hel helg e jo mulighet å?? en mulighet e og kjør sammlet nedover igjen etter endt dag,pittstopp på denne plassen her http://www.gaulasalmon.co.uk/lax-cafe-pub.php med muligheter for middag og overnattingsplasser for opp te 15mann... men det var bare et forslag,putre en tur til trondheim også jeg Får æ sitt på t dæ da....min bil går itj så langt
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
lunninj
Seniormedlem
|
|
« Svar #16 på: februar 12, 2012, 13:12:05 pm » |
|
jeg kommer uansett hvor og når dere arrangerer,bare det blir et treff det som er det viktigste en mulighet er,ja viss folk har trua da..det kan jo også taes som en høst tur å da...:felles cruising te Røros,med treff på malmplassen(da kanksje noen fra hedemarken tar seg en tur også)?? ei hel helg e jo mulighet å?? en mulighet e og kjør sammlet nedover igjen etter endt dag,pittstopp på denne plassen her http://www.gaulasalmon.co.uk/lax-cafe-pub.php med muligheter for middag og overnattingsplasser for opp te 15mann... men det var bare et forslag,putre en tur til trondheim også jeg Får æ sitt på t dæ da....min bil går itj så langt hain ha nå gått så langt før....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ghia69
Supermedlem
Ghian min
|
|
« Svar #17 på: februar 20, 2012, 08:34:36 am » |
|
Hei. Har det blitt tatt en avgjørelse på dato for treff i år? Fint om første helg i juni blir satt, da det må planlegges litt for oss som kommer langt borte fra. Det kolliderer med fotballturneringer for ungene helga før og helgen etter, så første helga i juni hadde passet meg fint. Håper mange andre er enige. Er ikke medlem av trønderklubben, men vil jo på treff da Mvh, ghia69
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem
Som vist på TV
|
|
« Svar #18 på: februar 20, 2012, 23:15:53 pm » |
|
Nei, som nevnt 8.2. er det ikke tatt noen avgjørelse ennå. Det er medlemsmøte 28.2, så den som vil kan komme og si sin mening der. Det er ikke nødvendig å være medlem for å komme på medlemsmøtet (selv om jeg skjønner at Bodø er litt i overkant langt å reise fra for et medlemsmøte).
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
1302Racing
Nybegynner
|
« Svar #19 på: februar 28, 2012, 21:03:37 pm » |
|
Ta nu et skikkelig vw treff i verdal da,på stiklestad Å vw treff-camp på stiklestad camping Kan godt vær me å ordn div Stian,Verdal
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FosenXpressen
Seniormedlem
TOTO
|
|
« Svar #20 på: mars 01, 2012, 17:16:09 pm » |
|
E me dønn!! Ta nu et skikkelig vw treff i verdal da,på stiklestad Å vw treff-camp på stiklestad camping Kan godt vær me å ordn div Stian,Verdal
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#1 & Founder "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
|
|
« Svar #21 på: mars 02, 2012, 20:51:04 pm » |
|
Siden det er vanskelig for folk å komme på møter, så må det vel gå an å ta en konstruktiv diskusjon på Trøndertreff her? En foreløpig en, som kanskje gjør at folk tør å komme på neste møte. Fantstein har overtalt meg opp til å foreslå at jeg kan stikke innom Storsand camping og snakke med de. Eller, etter å ha tenkt seg litt om, mener Fantstein at jeg bare skal reservere campingen. Og jeg er lett "å stær'opp"... Hva tror dere? Det hadde vært kult da!! Fyre opp grillen, drikke litt øl, se på bil, kjøre felles tur på dagtid. Hadde ikke det vært no?!?!?! Noen må jo skjære gjennom her, og si at det blir treff. For det blir det vel? Så må jo bare noen begynne å gjøre noe, og jeg melder meg altså frivillig, etter at Fantstein har skrudd på sjarmen.
|
|
|
Loggført
|
Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963). Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
|
|
|
gold-digger
Medlem
|
|
« Svar #22 på: mars 02, 2012, 22:32:38 pm » |
|
skal treffet være for kun vw-intresserte så bør treffet være på storsand.
vil dere at folk skal komme å se på bilerså bør det være på skansen...
men det er min mening da...
er ikke medlem i klubben, men sier min mening allikevel...
for min del kommer det på et ut. kommer uansett jeg..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem
|
|
« Svar #23 på: mars 02, 2012, 23:32:36 pm » |
|
E me dønn!! Ta nu et skikkelig vw treff i verdal da,på stiklestad Å vw treff-camp på stiklestad camping Kan godt vær me å ordn div Stian,Verdal Me too. Vært trivelig d da
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem
|
|
« Svar #24 på: mars 02, 2012, 23:35:28 pm » |
|
Vi har jo vært der før, med blandet. Suksess, men jeg stemmer FOR.... Satser på to biler I år
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
FosenXpressen
Seniormedlem
TOTO
|
|
« Svar #25 på: mars 02, 2012, 23:43:10 pm » |
|
Når ska vi ha første og eneste organiseringsmøte da sjitsækka??
TOTO
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
fantstein
Seniormedlem
Fantstein
|
|
« Svar #26 på: mars 03, 2012, 04:58:01 am » |
|
Trenger jo ikke gjøre så mye ut av det med lodd og slikt men treffes på campingen der. Drikke litt og lyge litt om hva du har i hylla i bua må jo være et supert påfunn det på tidlig sommeren ...
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#2 (The official Toer.) "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
Dragset'n
Supermedlem
tlf 91544358
|
|
« Svar #27 på: mars 03, 2012, 10:15:57 am » |
|
nå må dere trøndere bare banke en dato og et sted! vi kjem da sjø! Når vi reservetrønderan her klare å fiks treff gjør nå vel dokker det å??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Variant 412
Supermedlem
i e Sønndaling i
|
|
« Svar #28 på: mars 03, 2012, 12:10:17 pm » |
|
Ja vi er jo klubber som ligger så nært kvarandre at vi skulle egentlig kunne støtteopp kvarandres treff, vi kjæm dåkk kjæm
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal
i har mange slike i
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem
Som vist på TV
|
|
« Svar #29 på: mars 03, 2012, 23:55:54 pm » |
|
Det som taler mot Storsand er 1. Prisen: Storsand krever at vi leier hytter for 6000(?) for at vi skal kunne disponere plassen. Dette har vi råd til, men vi bør vel ta litt inngangspenger for balansens skyld. 2. Publikum. Det kommer ingen nysgjerrige/potensielle medlemmer til Storsand.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|