mai 09, 2024, 02:53:57 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Informasjon om endring av "policy" hos vdub2you.com  (Lest 1084 ganger)
Jøran Larssen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2055
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: mai 07, 2008, 14:17:47 pm »

Etter å ha holdt på med vdub2you.com i ca. 3 måneder, har jeg tatt en liten oppsummering for meg selv, og kommet frem til følgende policy for nettbutikken: Les dette: http://vdub2you.com/shop/index.php?act=viewDoc&docId=1

Butikken har gått bra, og salget har vært over all forventning, men jeg velger allikevel å begrense meg til felgsalg, CSP sine kvalitetsprodukter, samt at jeg periodevis vil tilby produkter ut fra partikjøp (varer som kommer og går avhengig av tilgjengelighet).

Jeg er allerede i gang med å rydde bort en del kategorier, og varer som jeg velger bort vil dukke opp som tilbud på forumet fremover.

Dette er ikke negativt for min del, men et positivt valg i forhold til hva mine statistikker tilsier. Altså, kort oppsummert. Det du finner i butikken i fra i morgen, er det jeg har å tilby  Blunker
 
Hilsen Jøran
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!