mai 04, 2024, 21:59:43 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 16" splittboble felger... FÅTT TAK I.  (Lest 1135 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: januar 16, 2012, 20:43:17 pm »

Noen som har?
Trenger i utgangspunktet 2 stk som er reddbare og to stk som jeg kan plukke senter av. Om det er orginale vw felger eller bare noe som ligner spiller ingen rolle så lenge orginale vw kapsel kan monteres på.

Har du?
« Siste redigering: januar 18, 2012, 12:54:22 pm av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Smakk & Klask A/S
Medlem
***
Innlegg: 217
Bosted: Kløfta Ullensaker



Vis profil
« Svar #1 på: januar 16, 2012, 20:48:49 pm »

Jeg er ikke sikker på hvordan disse du ønsker ser ut, men mulig jeg kan ha noe om du kan beskrive evt. legge ut bilde av slike du ønsker?
Loggført
Barndoor
Supermedlem
*****
Innlegg: 547
Bosted: Bergen

Mobil 908 83 833


Vis profil

« Svar #2 på: januar 16, 2012, 23:45:09 pm »

Ja, jeg har to potensielle felger tid dette.

Kan få tatt bilde i morgen eller i overimorgen.
Loggført
PM
Seniormedlem
****
Innlegg: 392
Bosted: Råholt


Vis profil

« Svar #3 på: januar 17, 2012, 00:54:09 am »

Jeg har det du trenger, mener jammen meg har en felg til å legge opp i reservehjulsbrønnen og.
Det er nok ikke men en av de som er orginal vw felg.

Interessert så ring meg på 91325567

Pål m
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #4 på: januar 17, 2012, 12:57:20 pm »

Ja, jeg har to potensielle felger tid dette.

Kan få tatt bilde i morgen eller i overimorgen.

Få se Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: januar 17, 2012, 12:58:16 pm »

Jeg har det du trenger, mener jammen meg har en felg til å legge opp i reservehjulsbrønnen og.
Det er nok ikke men en av de som er orginal vw felg.

Interessert så ring meg på 91325567

Pål m

Jeg har ringt.... prøver nok igjen senere... Er jo ikke helt umulig at du er opptatt med jobb på dette tidspunktet Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
PM
Seniormedlem
****
Innlegg: 392
Bosted: Råholt


Vis profil

« Svar #6 på: januar 17, 2012, 22:37:06 pm »

Var opptatt når du ringte. Hadde en lengre samtale på en annen telefon. Prøvde å ringe deg i kveld men fikk ikke noe svar
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #7 på: januar 18, 2012, 12:20:12 pm »

Så du ringte igår, men var ute hele kvelden.

Har fått ordnet felger lokalt så jeg beklager brydderiet det må ha medført deg.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
PM
Seniormedlem
****
Innlegg: 392
Bosted: Råholt


Vis profil

« Svar #8 på: januar 18, 2012, 21:22:53 pm »

Det går bra
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!