I innsuget. Totalt fire stk. det funker jo egt ikke fordi signalet blir til stede på tomgang. Men pacemaker har en funksjon der du kan be den ignorere map signal below x rpm. Så da kan jeg helt fint bruke map signal og ikke spesifikt vakuum
Etter en del lesing blir det ombygd tenning slik at map signal kan benyttes til korrigering. I praksis er det som svda. Bare med map signal i stedet for vakuum. I utgangspunktet gir det et problem med at den vil jage og gå rart på tomgang med map signal. Men pacemaker har en funksjon som lar deg ignorere mal signalet under x i turtall. Så det vil luke ut dette problemet. Nipler er bestilt så får vi se hvordan det blir i praksis
Etter massse god hjelp fra trettennullto var jammen triangelstag på og endelig bagasjerommet ferdig. Bremsevæske skiftet, nye klosser, filteret tilpasset og brakett for kjøler i benk lagd. Det nærmer seg:) [attachment=1][attachment=2]
Csp fuel pump safety relay også integrert. Orket ikke trekke nye ledninger hele veien så her var det frem med koblingsskjema og koble seg på bilens [attachment=1] Rottereir men urørt utenom det jeg har lagt opp av instrumenter. Lakk og nytt nett en dag hadde vært fint
Treg progresjon:) noe stereo på plass for sommeren Orket ikke borre ut batteribraketten så ene bak kom litt lenger under setet [attachment=2][attachment=1]
Nye dashen klar! Mulig shiftlight må rekalibreres. Det får vi se etter bremsingen Ikke helt fornøyd med der lampa havnet men det er ikke reversibelt [attachment=1]
Endelig kom siste instrument og luftfiltre. Dog. et feil filter så foreløpig kun et montert. Skal bli close fit i motorrommet heldigvis var d ikke for mye mikkmakk og få til med raptor kittet [attachment=1][attachment=2]
Venter litt deler om dagen. Siste instrumenthull blir en tankmåler fra stack. Etter Grellands input på at ledlyset blir litt sterkt sp blir også en stack led dimmer modul innkjøpt. Ny tankmåler armatur på 280mm er bestilt og ny bensintank i plast med 53l kapasitet bestilles på fredag da den gamle har rust gjennom to filtre
Ikke noe annet enn at jeg vil ha de 20% med luft som dog house tar til og heller gå på sylindre og topper
OK, jeg har kjørt uten kjøler i viftehuset på 2110cc oxyboxeren i mange år, så var bare nysgjerrig Jeg har en kjøler som henger under girkassa uten vifte. Hva er planen din?
Har alt kjøler på torsjonsrøret med vifte. Grunnen til at jeg modder dette viftehuset framfor Org 30 hester er at de er dmalere. Da må vifta shimses ut og da mister man hele poenget med doghousevifte da den ikke får spytta ut luften der uansett. Sveiste inn fastsveisa flaps i dag siden termostat ble umulig og få til med varmepotte modda wasp
Fikk litt bilder av han som kjøpte den havarerte motoren og skal bygge tilsvarende men med ny F blokk 2 av de 6 store boltene i blokka var løse og mange av de 13mm som klemmer blokka sammen. Bra det holdt hjem😎 Todelt midtre lager hadde vridd seg i blokken [attachment=1][attachment=2]