mai 08, 2024, 20:12:32 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Trenger tips og råd.  (Lest 1821 ganger)
Nina
Juniormedlem
**
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.



Vis profil WWW
« på: mars 16, 2012, 19:30:49 pm »

God kveld i stua!  Osteaktig

Er det noen som gidder å se innom bloggen min og kikke på bildene nederst i det siste innlegget mitt?
Gummipakningene rundt vinduene er rimelig morkne og lager svarte striper i lakken på bilen....

Noen tips til hva som kan gjøres?
Må jeg bytte pakningene
Hvordan får jeg vekk det svarte?

 Gliser Blir veldig glad hvis noen gidder å ta en liten titt.
Loggført

Skulle vel egentlig levd i hippie-tida! :O)
http://hippiebuss-lykke.blogspot.com/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: mars 16, 2012, 19:51:16 pm »

besta er jo å byta lister. kjøp då isofall kvalitetslister
men vist du ikkje vil gjera da no, so er da greiast å vaska listene. bruk ein svamp og noko skurekrem greier og gnikk vekk den lause "soten" frå pakningen. so går da an å bruka gommifornyar på dei. vil mjuka opp pakningane litt. og/eller smør dei inn med silikon
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Nina
Juniormedlem
**
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.



Vis profil WWW
« Svar #2 på: mars 16, 2012, 20:01:35 pm »

Ok, takk for svar.
Da har jeg litt å gå ut i fra. Glad Glad
Loggført

Skulle vel egentlig levd i hippie-tida! :O)
http://hippiebuss-lykke.blogspot.com/
Bobledeler
Medlem
***
Innlegg: 169
Bosted: Naustdal



Vis profil
« Svar #3 på: mars 16, 2012, 20:23:01 pm »

Hjelper ofte ei stund om ein klarer å spyle under kantane på pakningane med høgtrykkspyler. Ligg vanlegvis mykje skit under der. Vanleg bilsåpe løyser som oftast det meste, men Jif skurekrem er glimrande for å "slipe" litt. Bruker sjølv Jif skurekrem og mikrofiber vaskeklut på dørpanel og slikt som eg ikkje kan spyle. Neglebørste + Jif på vanskeleg skit. Og så som Christer seier, konservere det med noko Glad
Loggført

1971 Opel Rekord C 1900L 5d. Caravan Automatic, 1967 Opel Rekord C 1900L Coupè, 1966 Mercedes Benz L406/28, 1980 With Vital, 1972 Combi-Camp 500, 1957 Bucher K3.
Nina
Juniormedlem
**
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.



Vis profil WWW
« Svar #4 på: mars 16, 2012, 21:30:48 pm »

Ja, i morgen skal jeg teste ut dette,- og sprekkene i frontrutepakningen kan kanskje forsegles med silikon, da. Glad
Takk for svar. Glad
Loggført

Skulle vel egentlig levd i hippie-tida! :O)
http://hippiebuss-lykke.blogspot.com/
T2-Vandal
Supermedlem
*****
Innlegg: 672
Bosted: Nord-Fron



Vis profil
« Svar #5 på: mars 16, 2012, 22:57:03 pm »

Ja, i morgen skal jeg teste ut dette,- og sprekkene i frontrutepakningen kan kanskje forsegles med silikon, da. Glad
Takk for svar. Glad

Kjøp nytt.. Det koster lite og er enkelt og bytte.

"evigvarende" er det også..
Loggført

29 Chevrolet AC Phaeton
47 Farmall A
66 T1
70 T1 (German look)
78 Corvette sachs 380
77 T2 (Vandalbussen)
72 Eldorado cab
08 Alfa Romeo 159 Ti
Bobledeler
Medlem
***
Innlegg: 169
Bosted: Naustdal



Vis profil
« Svar #6 på: mars 17, 2012, 00:33:08 am »

Nye pakningar er å anbefale, ja. Repro er ofte av god kvalitet i dag og vanlegvis ikkje så dyre. Lappe på pakningar er ofte grisete òg eg ville ikkje ha brukt silikon eller noko anna viss du likevèl har planar om å skifte på sikt.

Om ein treng lappe på pakningar, så vil eg anbefale Kent sin Screenfix 212. Det er ein svart 1 komponent rutelim på 300ml tube som limer godt og er fleksibel, men må sikkert ut med 500,-+ for ei tube, om ein i det heile får kjøpt den frå eit verksted. Denne har eg brukt til ymse gummipakningar, motorfester og liming av aluminium mot glassfiber. Heng framleis saman etter 12+ år på bilar/båt som står ute heile året.

Screenfix 212 er mest å anbefale på ting som er umogleg å få tak i, sia den er veldig grisete å jobbe med viss ein må forme den...

Skifter du pakningar, gjer godt reint rundt rute og rutekarm. Lapping på pakningar gjev deg meir arbeid når du skal skifte. Skifte ei rute eller ein rutepakning som er full i rutetetning eller anna rundt pakningen, er mykje ekstra jobb.
Loggført

1971 Opel Rekord C 1900L 5d. Caravan Automatic, 1967 Opel Rekord C 1900L Coupè, 1966 Mercedes Benz L406/28, 1980 With Vital, 1972 Combi-Camp 500, 1957 Bucher K3.
Nina
Juniormedlem
**
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.



Vis profil WWW
« Svar #7 på: mars 17, 2012, 07:44:43 am »

Hmmm.. Litt å tenke på her.

Kanskje jeg burde sjekke priser på pakninger i stedet, da.
Det lekker inn et par plasser rundt frontruta, så der er pakninga skikkelig dårlig.
I tillegg har frontruta ei lita steinsprutskade, så denne bør nok byttes etterhvert uansett.

Takk for tips. Glad
Loggført

Skulle vel egentlig levd i hippie-tida! :O)
http://hippiebuss-lykke.blogspot.com/
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #8 på: mars 17, 2012, 09:38:05 am »

Hør, man reparer ikke rutepakninger på en boble. En kvalitetslist koster mindre en rutelim og du kan feks kjøpe den fra noen på forumet eller hos Unneberg. Ta ut ruten og bytt den også hvis den er skadet. Ikke spyl med høytrykk!
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: mars 17, 2012, 10:34:37 am »

Repro er ofte av god kvalitet i dag og vanlegvis ikkje så dyre.

da er ikkje tilfelle vist pakningen kjem frå brasil eller meksiko eller liknande, men kvalitetspakningar er i handelen  Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Nina
Juniormedlem
**
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.



Vis profil WWW
« Svar #10 på: mars 17, 2012, 13:12:52 pm »

Jeg får kontakte Unneberg og høre tenker jeg. Glad
Loggført

Skulle vel egentlig levd i hippie-tida! :O)
http://hippiebuss-lykke.blogspot.com/
Bobledeler
Medlem
***
Innlegg: 169
Bosted: Naustdal



Vis profil
« Svar #11 på: mars 17, 2012, 13:14:21 pm »

Ikke spyl med høytrykk!

Og kvifor ikkje? Eg har spylt hundrevis av biler med 100-150 bar og både kaldt og varmt vatn. Aldri ødelagt noko. Flassar lakken, så er det pga. dårleg lakkarbeid.

Men det høyrast ut som pakningen din er moden for skift Glad Steinsprutskader kan forøvrig reparerast. Men tippar ruta er slitt etter så mange år, så når du likevel skal ut med ruta, er det like greit å skifte den òg. Då er i alle fall alle problema du nemner, eliminert Glad
Loggført

1971 Opel Rekord C 1900L 5d. Caravan Automatic, 1967 Opel Rekord C 1900L Coupè, 1966 Mercedes Benz L406/28, 1980 With Vital, 1972 Combi-Camp 500, 1957 Bucher K3.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!