mai 12, 2024, 11:01:17 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Uhemmet skryt!!  (Lest 3902 ganger)
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« på: april 07, 2011, 17:47:44 pm »

Jeg har tidligere skrytt av raske leveranser av deler i trådene mine , med kjempeservice og kort reaksjonstid fra både VW-veteran og Unneberg Bil, dette har vært helt fortjent skryt og jeg er strålende fornøyd.

Denne gangen ville jeg dele med alle (siden sikkert ikke alle gidder å lese mine tråder)

I forbindelse med at jeg nå atter en gang konstaterer flere mangler på Gråtassen (T1 64), bestillte og betalte jeg i dag kl.1115   2 håndbrekkwire til denne bilen på Unneberg, klokken 1203 fikk jeg bekreftelse på sendingen av delene. DET må da være noen form for rekord vel??!?
Loggført

Seaside VW Klubb
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #1 på: april 07, 2011, 17:54:32 pm »

Det ryktes at de har ansatt en ung mann, som jobber raskere enn skyggene til de to gamlingene som var der fra før, tilsammen Blunker

Loggført

Member #1 /Spliths venner
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #2 på: april 07, 2011, 17:58:05 pm »

Det ryktes at de har ansatt en ung mann, som jobber raskere enn skyggene til de to gamlingene som var der fra før, tilsammen Blunker


og han har Mustang  Sjokkert  (hils fattern og bestefar a lillegutt)  Kult  hilsen sønn til de i Hillestad
Loggført
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #3 på: april 07, 2011, 18:21:06 pm »

Så de har rekruttert en vantro(mustangeier) inn i rekkene, jaja raske er de iallefall.
Loggført

Seaside VW Klubb
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #4 på: april 07, 2011, 19:35:45 pm »

Helt enig i at Unneberg er raske til å levere. Bra det er norsk forhandler med deler på lager.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #5 på: april 07, 2011, 20:52:44 pm »

skryt må dei ha det er sikkert.Og vi må være flinke til å handle der og "sleppe å gå over bekken etter vann" Blunker
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
TURBO
Gjest
« Svar #6 på: april 07, 2011, 21:17:28 pm »

Mr Rosenquist fortjener også skryt,raskt,trygt og billig Glad  God service går rett hjem hos meg ihvertfall Glad
Loggført
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #7 på: april 07, 2011, 21:24:58 pm »

Mr Rosenquist fortjener også skryt,raskt,trygt og billig Glad  God service går rett hjem hos meg ihvertfall Glad
x2
Loggført

Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #8 på: april 08, 2011, 20:08:42 pm »

X3  Håper folk fikk med seg at jeg også er kjempefornøyd med Lars, nå sitter jeg heller og banner opp og ned den gjengen med lavpanna blynebb som jobber i posten...

De er ikke så raske som hverken Lars eller gjengen på Unneberg, for å si det mildt....
Loggført

Seaside VW Klubb
FrodR
Seniormedlem
****
Innlegg: 416
Bosted: Dokka, Oppland



Vis profil
« Svar #9 på: april 08, 2011, 20:17:30 pm »

Ang Unneberg, gjelder denne raske responsen bestilling i nettbutikken deres? Jeg har forøkt å komme i kontakt med gutta pr.mail og telefon i en uke, uten respons. Mailer har gått til både lageradressen og den kontaktadressen deres. På telefon har det ikke vært svar. Jeg har gått utifra at de har det hektisk om dagen, sikkert mye som skal bli kjørbart på kortest mulig tid nå. Ingenting som haster, så det gjør ingenting, bare interessert i å høre hvor de prioriterer farta Gliser
Loggført
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #10 på: april 08, 2011, 20:29:20 pm »

Jeg har opprettet kundekonto hos dem , og får ekstremt rask service. Å ringe dit er nesten håpløst, det ringer i ett når man er på besøk i butikken der, så det kan jeg forstå..
Jeg ville anbefale deg å registrere deg som kunde der Glad
Loggført

Seaside VW Klubb
FrodR
Seniormedlem
****
Innlegg: 416
Bosted: Dokka, Oppland



Vis profil
« Svar #11 på: april 08, 2011, 20:31:23 pm »

Tenkte meg nok det, takker for tips Gullik.
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #12 på: april 08, 2011, 20:41:51 pm »

Unneberg, Lars Rosenquist og Dalhems. Handler litt her og litt der..... fornøyd med hele gjengen.
Loggført

1961 T1 - Custom
ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #13 på: april 08, 2011, 21:04:19 pm »

HOT SHOP ROCK`S har handlet der fast i snart tyve år, for en gooood del år siden fikk jeg fast rabatt innlagt i kundekontoen min, (uten engang at jeg trengte å spørre, men så har jeg vel lagt igjen noe kr å da Øyerulling) leverte felger til meg på scc i fjor.........
Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
burker (Brian)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1183
Bosted: Tistedal


Savner Folkevogn klubben Østfold


Vis profil
« Svar #14 på: april 08, 2011, 21:05:42 pm »

Har handlet både av Lars og Unneberg og vil si att begge to har en utrolig god kundebehandling.
Lars tok med to hele gulvsider inn til scc uten noe problem, og unneberg leverte en frontrute for meg i Fredrikstad. Alltid hjelpsomme på telefon og mail. Kommer til å fortsette å handle fra de to firmaene.

Brian.
Loggført

T-1 1959
JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #15 på: april 08, 2011, 21:05:55 pm »

I tillegg til mange nevnt over, så må jeg slenge med at Hot Shop også må få litt skryt fra min side. Jeg har ALLDRI hatt noe som helst trøbbel med Hot Shop. Har alltid fått delene mine innen maks 3 dager, vis de er på lager   Gliser
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #16 på: april 08, 2011, 21:22:58 pm »

Enig her! Har god erfaring med de jeg har handlet fra. Hot Shop, Rosenquist, Unneberg og Jøran Larsen.
Men handler mest hos Unneberg, og får alltid hjelpen jeg trenger! Blunker
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #17 på: april 09, 2011, 06:52:56 am »

Hot-Shop fortjener nok også skryt, har kun handlet hos dem en eller to ganger, men husker utallige timer med lesing i katalogene deres i 1989 når jeg skulle fikse opp min første boble..... Alt som fantes den gang altså.... husker jeg lagde bestillingsliste/ønskeliste men økonomien den gang tillot ikke store krumspring, og i dag når pengene er der har det kommet så mange leverandører og det har blitt så enkelt å handle fra andre land på internett.

Unneberg, Lars, Jøran og Dalhems virker mer på hogget på forum med tilbud og slikt, lett å glemme gode gamle Hot Shop. Har også hatt noen uforglemmelige øyeblikk på jobb når jeg skulle finne Hot Shop på internett :-)

Jøran har ikke fått nok skryt heller her syns jeg... har funnet en nisje. Det er nok mange bobler i norges land som ruller rundt på aluminium som kommer derifra.
Loggført

1961 T1 - Custom
FastTurtle
Medlem
***
Innlegg: 129
Bosted: Mogreina


Getting lost is not a waste of time.


Vis profil
« Svar #18 på: april 09, 2011, 08:32:44 am »

hva med Veteran & VW-Service   http://www.vwservice.no/   noen som har erfaring?
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #19 på: april 09, 2011, 09:10:29 am »

hva med Veteran & VW-Service   http://www.vwservice.no/   noen som har erfaring?

Handlet noe småtteri der for noen år siden,ikke no å klage på der jeg Blunker
Loggført
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #20 på: april 09, 2011, 17:41:27 pm »

Ang Unneberg, gjelder denne raske responsen bestilling i nettbutikken deres? Jeg har forøkt å komme i kontakt med gutta pr.mail og telefon i en uke, uten respons. Mailer har gått til både lageradressen og den kontaktadressen deres. På telefon har det ikke vært svar. Jeg har gått utifra at de har det hektisk om dagen, sikkert mye som skal bli kjørbart på kortest mulig tid nå. Ingenting som haster, så det gjør ingenting, bare interessert i å høre hvor de prioriterer farta Gliser

Takker for gode ord  Glad
vi er fullt klar over at vi desverre er vanskelig å treffe på telefon og litt for trege med å svare på mail  Flau  grunnen er stor på gang ( noe vi er veldig glad for ) vi har nå ansatt en ny kar, Odd Remi han er 18 år, har jobbet litt på et bilverksted, utover det rimelig blank på dette vi driver med, så han har litt å lære  Øyerulling

Som noen nevner her, så går det an å registrere seg på vår hjemmeside, da får dere tilgang til nye og gamle ordre, dere kan også se om det dere venter på har kommet.
Dere kan legge inn ordre, sjekke om vi har på lager og hva det koster. 
Det er mulig å velge henting også hvis dere bor i nærheten.
Hvis det er noe dere ikke finner eller lurer på, så finnes det et felt for å skrive beskjeder til oss, den kommer opp tvers over skjermen før vi begynner å plukke ordren
ved kortbetaling er det også rimligere frakt og hvis mulig sender vi i brev.
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
FrodR
Seniormedlem
****
Innlegg: 416
Bosted: Dokka, Oppland



Vis profil
« Svar #21 på: april 09, 2011, 18:07:06 pm »

Har benyttet meg av nettbutikken nå, så da har vi kontroll Gliser
Loggført
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #22 på: april 09, 2011, 19:10:05 pm »

Jøss - reine gruppeonanien, det her.

 Gliser

Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
TURBO
Gjest
« Svar #23 på: april 09, 2011, 19:58:59 pm »

Ække det herlig a? Plass til flere her Osteaktig
Loggført
FrodR
Seniormedlem
****
Innlegg: 416
Bosted: Dokka, Oppland



Vis profil
« Svar #24 på: april 09, 2011, 20:02:20 pm »

Tråden heter vel uhemmet skryt, og da bør det skrytes av de som fortjener det. Om det ble for ensporet kan du sikkert skryte av noen andre også Gliser For min del har jeg grunn til å skryte av cip1 også forresten, så creds er herved avgitt!
Loggført
sleggemekk
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Båstad, Østfold



Vis profil
« Svar #25 på: april 09, 2011, 20:11:11 pm »

Hot shop ga meg en fordelaktig avtale på deler, når jeg kjøpte en '70 spare-1200 av dem. alltid god service, og mye på lager
..bor i trøgstad, så jeg handler bare over disk.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!