Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
|
186
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Pelle politibil
|
på: mars 14, 2008, 23:33:15 pm
|
Såg denne i bodø i 2005 mens eg hadde militærtjeneste der. Kjekt å sjå ei "kjendisboble"... men da var på tide med ei restaurering....
|
|
|
187
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: (mekke) planer for påsken...?
|
på: mars 14, 2008, 23:31:26 pm
|
Har planer om å få satt opp forsterkinger i bakstilling, for å sjo korleis ting passer sammen, ingen familie å forholde meg til så da blir jobbing heile veka:) begynner kanskje å gjere felgene klare for lakk.
vegar
|
|
|
188
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Klarglasslykter til 1303
|
på: mars 14, 2008, 15:50:16 pm
|
Då va du ein av dei heldige som fekk varer hos dei....... Nakkeslag med 30" skiftenøkkel hadde vore på sin plass for han der fyren på carconsult....
|
|
|
191
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Ccm
|
på: mars 10, 2008, 21:06:31 pm
|
litt ekstra krefter i motoren er jo kjekt å ha;) har hørt at med 80-90 hk skal bobla kunne holde følge med ein bmw 318i
|
|
|
194
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Ccm
|
på: mars 09, 2008, 18:11:42 pm
|
da er jo rimelig enkelt å setta inn slip-in sylindere... 87 og 88 milimeter diameter(hvis eg ikkje ta heilt feil no...) disse passer i standard blokk og topper uten å måtte borre opp. men godsett er også tynnere, og da gå det på bekostning av kjøling. hvis du har eit fast budsjett på motoren, er det vel kanskje like greit å bruke std sylindrene og heller nøye seg med ny gasser, eksos og kamaksel kit...? på ein 1600 klare du å dra ein del hester berre med gasser og eksos. orginal eksos er veldig restriktiv på ei boble..
vegar
|
|
|
197
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Telling av Compomotive CXN eller lignende..
|
på: mars 06, 2008, 21:18:26 pm
|
En jeg deler verksted med hadde et sett som han solgte på vw2you for et par år siden.. Vil tro de var samme mål som de omtaler.
Kva er navnet på han du deler veksted med? er eit par år siden eg kjøpte mine.... vegar
|
|
|
199
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Telling av Compomotive CXN eller lignende..
|
på: mars 06, 2008, 19:41:23 pm
|
Kan legge til at eg såg eit annet sett bli solgt ca 1 måned før eg kjøpte mine på vw2you forumet. Dette sette var satt til 10 000 hvis eg ikkje husker heilt feil.... Eg fekk mine for 4500,- felgene trenger ny lakk og ein god runde polering... dimensjon på mine er 15x8 i front og 15x9 bak. vegar(1302R)
|
|
|
203
|
Forum / Problemløseren / Sv: Godkjenning av veltebur
|
på: mars 04, 2008, 23:14:24 pm
|
velteburet på bildene såg jo ikkje heilt bra ut, nei.... Med sånne påfunn får ein jo følelsen av at BT stadig jobber mot deg.. dersom ein bil er bygd skikkeleg, kva er då problemet?
|
|
|
204
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vegar`s 1302S Posjekt
|
på: mars 04, 2008, 23:06:33 pm
|
godkjenning bør gå greit, TUV papirer følger med. vwservice og hotshop har disse kittene.. eg kommer jo til å legge fram ein detaljert plan/søknad om bygge tillatelse til BT. så sant du har god dokumentasjon og kan vise til godt arbeid bør ting ordne seg....
|
|
|
205
|
Forum / Problemløseren / Sv: Godkjenning av veltebur
|
på: mars 04, 2008, 21:24:42 pm
|
med heilbur får du vel ikkje lov å kjøre med baksete, på grunn av at buret kan komme i veien...? men som du seier så er jo eit bur ekstra sikkerhet.... ei boble er ikkje verdens mest kollisjons sikre bil akkurat
|
|
|
206
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Rustguide til T1 boble.
|
på: mars 04, 2008, 21:17:25 pm
|
Fekk eit tips for ei tid tilbake om at festene til gummi listene rundt/under panser, motorluke og i motorrom er utsatt for rust angrep. Her fant eg stortsett berre overflate rust, men også gravrust og rusthull... Når den tid kommer, skal gummilistene limes på plass, for prøva å unngå rust her seinere....
|
|
|
207
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vegar`s 1302S Posjekt
|
på: mars 04, 2008, 21:10:22 pm
|
Har fjernet kanalen som fester gummilistene under panse,motorluke og i motor rommet. Her fant eg stortsett berre overflate rust, men og gravrust og rusthull... No skal hullene sveises og når den tid kommer, skal gummilistene limes på plass, for prøva å unngå rust her seinere.
|
|
|
208
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vegar`s 1302S Posjekt
|
på: mars 04, 2008, 19:35:23 pm
|
takk for hyggeli tilbake melding:) Ang motor så veit eg ikkje heilt enda.. enten ein 1914 cc eller stroker 2.3.. uansett blir da turbo etterkvart. Hovedsylinderen på bildene er handla på vwservice.no, og er oppgradert type, for å få nok trykk når du kjører skivebremser på framme og bak. Her kommer det til å bli eit kit godkjent for 200hk.
vegar
|
|
|
|