juni 03, 2024, 16:15:41 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ccm  (Lest 1771 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
Ccm
« på: mars 09, 2008, 12:26:58 pm »

Er det nokon som har ei liste over alle dei "standard" størrelsene på t-1 motorar i ccm og mm
Nokon er jo; 1776 og 1835, men kva millimeter er det på sylinderen til desse.
Lurar litt på sånne oppgraderings-kit der du får sylinderer og stempler som du skal setta over på 1600 motorar, men ved å gjøra ein 1600motor til ein 1835motor, er det meir inni motoren som må forsterkast osv eller er det berre til å byta over stempel og sylinder og deretter kjøyra??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
dynne
Juniormedlem
**
Innlegg: 62
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #1 på: mars 09, 2008, 12:35:54 pm »

Les her:
http://aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/t1hpeng.htm

Lek med denne etterpå:
http://aircooled.net/gnrlsite/resource/specgeninfo/calcs.htm
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: mars 09, 2008, 17:58:36 pm »

takk fø hjelpen, men kva er å anbefala for ein som vil ha gatemotor med meir trøkk i enn orginale 1600
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1302R
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Stord



Vis profil
« Svar #3 på: mars 09, 2008, 18:11:42 pm »

da er jo rimelig enkelt å setta inn slip-in sylindere... 87 og 88 milimeter diameter(hvis eg ikkje ta heilt feil no...) disse passer i standard blokk og topper uten å måtte borre opp. men godsett er også tynnere, og da gå det på bekostning av kjøling. hvis du har eit fast budsjett på motoren, er det vel kanskje like greit å bruke std sylindrene og heller nøye seg med ny gasser, eksos og kamaksel kit...? på ein 1600 klare du å dra ein del hester berre med gasser og eksos. orginal eksos er veldig restriktiv på ei boble..

vegar
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: mars 09, 2008, 18:59:48 pm »

Takk fø hjelp:)

Har ikkje plana om noko motor endå, men da e jo alltids kjekt å veta ka eg ska gjera når eg skal begynna på motoren.

I Boblo no står da ein 1966 modell 1300. Den skal mest sannsynleg overhalast tilbake til std. Men so fekk eg plutseleg ein ide om att da hadde våre kjekt å ha ein motor med litt meir kraft i...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #5 på: mars 10, 2008, 09:22:47 am »

Tusenlappene får snart bein å gå på når du skal lakkere bilen, jeg ville ventet med motor til bilen var klar. Bedre med en bil med 1300 motor enn en bil i deler og en stor motor på gulvet.
Loggført

1961 T1 - Custom
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: mars 10, 2008, 18:27:15 pm »

Ja du seier noko Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1302R
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Stord



Vis profil
« Svar #7 på: mars 10, 2008, 21:06:31 pm »

litt ekstra krefter i motoren er jo kjekt å ha;) har hørt at med 80-90 hk skal bobla kunne holde følge med ein bmw 318i
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: mars 10, 2008, 23:03:09 pm »

Da e ikkje gale Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!