mai 05, 2024, 20:17:18 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dine verste kjøpe tabber. Hva skal du sjekke før du kjøper boble?  (Lest 1324 ganger)
Bublebuble
Nybegynner
*
Innlegg: 1
Bosted: Nærbø


Vis profil

« på: mars 13, 2008, 08:17:31 am »

Har du kjøpt ei boble, så tok bilen fyr dagen etter?  Osteaktig
eller kanskje bare at clutchen røyk. 
Skriv dine tips til andre boble kjøpere.
Loggført
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #1 på: mars 13, 2008, 09:28:19 am »

Kjøpte boble MED rådebank eller liknende, fordi den hadde så jævli kult interiør / dash ( som forøvrig ikke var koblet bare montert). Slicks bak også Noe som førte til litt kø når jeg fikk vannplaning i 40 km t på motorveien.  Motor skulle kunne brukes uten å presses på turtall og det gjorde den i en uke før jeg MÅTTE se hvor fort den gikk med full bil og svak nedover. Morsom lyd når alt går til helvete. Litt maskingeværaktig. Men fikk nye dekk og ny 1600 så da gikk det bedre. (Var veldig ung den gangen Osteaktig)
Loggført

Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #2 på: mars 15, 2008, 07:49:47 am »

Kjøpte engang en 74 jeans som var omlakkert men ikke montert. Masse nye deler fulgte med som frista, tidlig 90 tall så, bredda skjermer og stigbrett, nye vinduer rundt hele bilen og ny lakk frista meg så pass at jeg ikke kikket etter rust, den så jo så pen ut. Men det viste seg at den var lakka uten å slipe ned skikkelig så lakken flassa av, rammehodet var rusta nesten bort og kanalene var fulle i hull.... Jeg var ung og dum, nå er jeg ikke ung lenger  Rekker tunge
Loggført

1961 T1 - Custom
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!