mai 16, 2024, 02:33:19 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvilken VW entusiast er du?  (Lest 4044 ganger)
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« på: januar 06, 2011, 10:54:06 am »

Når man har vært litt i miljøet en liten stund treffer man mange forskjellige, artige, og spennende mennesker. Noe annet som og er spennede og artig, er å se hvilke type entusiaster de er!

Man treffer mennesker som samler på bobler og alt av vw deler de kommer over, har ingen bil som går, men dyngevis med biler som ikke går, selger lite, og har utrolig mange planer for bilene sine, uten at det skjer så mye.

Andre bare samler biler på haug, de står og ruster bort oppi skogen, men selger ikke.

Noen bytter biler "hele tiden", mens andre beholder sin(e) en stund.

Noen har store ambisjoner med mekk og sveis, mens andre vil ha så lite jobb som mulig.

Noen vil ha orginalbiler, og legger litt arbeid i å lete frem den riktige bilen, minst mulig urørt, og fortsatt fin bil, og betaler gjerne for det.

Andre igjen vil bare ha en bil, den går og er godt velikeholdt. Eieren av bilen har gjerne hatt den i mange år og den er en del av familien.

Ja så fins det jo dyngevis i mellom alt dette.
Jeg er nok mer den typen entusiast at jeg i førsteomgang bare ville ha en bil. Jeg hadde ønsket meg en vw cab i mange år, og bare ventet på den dagen jeg fikk råd til å kjøpe en.
Så har det ballet litt på deg, men jeg er fortsatt av den oppfatning av at våre biler skal være mest mulig orginale,jeg betaler gjerne litt ekstra for den rette bilen, bilene vi drar i hus blir neppe solgt igjen med det første, de skal være kjørbare ,og med minimalt med bobb, helst så godt som rustfrie. Nå er vi vel ikke akkurat like heldige med at bilene er like bra Glad
Litt jobb er fel altid ok å gjøre på en gammel bil, men ser hvor fort det drar på seg med jobb... Skal bare...

Hvem er du?
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #1 på: januar 06, 2011, 12:38:32 pm »

Endelig!! en ny entusiasttråd.
Vi som er så urgamle at vi husker helt tilbakt til tidlig vw2you tid, husker jo entusiasttråden skapte litt furore der...

En kategori entusiast jeg mener det er mange av i alle bilmiljøer er:

"Jeg har kjøpt meg en gammel bil, først og fremst for bli sett, så går det to uker så er jeg verdens største entusiast, alt annet en det merke jeg har (som antageligvis er et resultat av en tilfeldighet, eller økonomi) er noe dritt" kategorien...

Selv synes jeg det er spennende med gammelt skrammel uansett om det er Ford, VW, Datsun, Chrysler, osv..... men så er jeg heller ikke en entusiast, vil mange si....
Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #2 på: januar 06, 2011, 12:44:09 pm »


"Jeg har kjøpt meg en gammel bil, først og fremst for bli sett, så går det to uker så er jeg verdens største entusiast, alt annet en det merke jeg har (som antageligvis er et resultat av en tilfeldighet, eller økonomi) er noe dritt" kategorien...

Selv synes jeg det er spennende med gammelt skrammel uansett om det er Ford, VW, Datsun, Chrysler, osv..... men så er jeg heller ikke en entusiast, vil mange si....
[/quote]

Ikke slå meg på tommelen med hammeren når jeg holder spikeren Glad
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #3 på: januar 06, 2011, 12:47:02 pm »

Sånt er morsomt Glad

jeg tror jeg er en :

"Jeg har boble, gidder ikke ha den orginal, vil ha den i fin stand med god motor, men snur meg allikevel når en Mustang kommer i full firsprang forbi meg på  motorveien"

Jeg tror ikke to personer på dette forumet kan karakteriseres som lik type entusiast, og det er det som er sjarmen med miljøet!
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #4 på: januar 06, 2011, 13:21:26 pm »

Jeg er slik:
Det finnes mange tøffe biler, jeg liker Hot Rods, Ferrari, Muskelbiler, Porsche osv osv, men det er bare et merke som er verdt å ha...VW!
Har bokstavelig fått dette banket inn i hodet siden jeg var liten gutt. Vi hadde alltid boble, og opplevelsen av 5-6 kollisjoner i en slik gjør noe med hodet tror jeg.... Har forsøkt andre merker, har hatt Ford, Volvo, Chrysler mm...men nå har jeg kun VW`s og kommer ikke til å ha noe annet (en regel som selvsagt er til for å avvikes dersom en skulle vinne i lotto og få muligheten til å sette en 32 Ford Hot rod inn i samlingen  Blunker ) så lenge jeg lever.
Jeg liker å ha prosjekter, selve følelsen av å bygge noe opp og få det til å fungere og se bra ut er veldig tilfredsstillende. Det å kunne gå ut i garasjen noen timer, hvile hjernen, lukke verden ute og tukle med prosjektene er uvurderlig! Men liker også å ha ferdige biler for å cruise med på fine dager.
Jeg er ikke så opptatt av om delene er NOS, orginale eller repro. Så lenge de ser bra ut i mine øyne, kvaliteten er tilfredsstillende og prisen er til å leve med, er jeg happy. Trender og looks er jeg i mindre grad styrt av. Jeg bygger mine biler slik jeg har forestilt meg de i hodet, ikke fordi noen forteller meg hvordan det skal se ut.

Happiness is a hot VW.....or just any VW  Rekker tunge
« Siste redigering: januar 06, 2011, 13:42:49 pm av BERGER » Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Pan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim


Vis profil

« Svar #5 på: januar 06, 2011, 13:36:54 pm »

Jeg blir vel da entusiasten som bare har én bil, i original stand (ombygde biler er overhodet ikke min greie), og som kun har denne ene bilen. Dermed er den både entusiastbil og bruksbil om hverandre. Bilen er fin langt fra, men langt fra fin, det går pø om pø med vanlig vedlikehold og en og annen reparasjon som dukker opp. Selge? aldri i verden!

Drømmer om den store dagen da jeg skal ha råd til å få bilen plukka i atomer, skikkelig restaurert og skrudd sammen igjen.
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #6 på: januar 06, 2011, 13:54:44 pm »

En kategori entusiast jeg mener det er mange av i alle bilmiljøer er:

"Jeg har kjøpt meg en gammel bil, først og fremst for bli sett, så går det to uker så er jeg verdens største entusiast, alt annet en det merke jeg har (som antageligvis er et resultat av en tilfeldighet, eller økonomi) er noe dritt" kategorien...

Selv synes jeg det er spennende med gammelt skrammel uansett om det er Ford, VW, Datsun, Chrysler, osv..... men så er jeg heller ikke en entusiast, vil mange si....

Det tror jeg er en vanlig reaksjon i alle entusiast-miljøer - uansett om det har med VW, bil generelt, fotball eller hekling å gjøre. For å skape en gruppe-følelse, finner man frem til unike ting som binder en sammen, som blir opphøyet til noe bedre enn alt annet og så blir det "vi mot de andre".

For oss blir bla. luftkjølt opphøyet og alt annet er vannsøl. Samme reaksjon får man om man spør en Morgan-eier om det er en MG han kjører, eller spør fyren med Liverpool-skjorte om det er en Man U-skjorte han har på seg. Eller ta med deg en Made in China-gryteklut til et møte i hekleklubben Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #7 på: januar 06, 2011, 14:38:37 pm »

Jeg er entusiasten som ønsker meg mange biler, og gjerne flere av hver vw luftkjølt modell! Jeg er samtidig nøye når jeg leter etter biler og betaler gjerne mer for en bra bil! Er nok også litt der at "hvorfor endre en vinner?" Så er glad i å ha dem originale! Men ser aldri bort ifra at jeg skal "jazze" opp en litt en dag Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #8 på: januar 06, 2011, 21:38:33 pm »

Jeg og ser at man fort kan begynne og ønske seg flere og flere biler, det er jo så mange fine, og så mange man har lyst til "å redde", så mange som sikkert hadde vært et kupp, og så mange man bare MÅ ha, men man må jo ha plass og tid også.
Men jeg liker andre små gamle biler også, som fiat, og mini foreksempel, men det er liksom ingen som helt kommer opp på samme nivå som en go gammel boble.
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
Dragset'n
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Sunndalsøra


tlf 91544358


Vis profil
« Svar #9 på: januar 06, 2011, 22:06:11 pm »

Jeg blir rett og slett glad når jeg kjører med bobla mi.
Loggført

TURBO
Gjest
« Svar #10 på: januar 06, 2011, 22:20:39 pm »

Jeg er en sånn som liker best å kjøre men ønsker å lære å skru,men er alt for utålmodig.Jeg har en boble,flere er utenkelig.Jeg elsker oppmerksomheten med den,men vil aldri/og kommer aldri til å kjøre annet en vw,kan bla ikke fordra am-car og japse-plastikk.
Koser meg enormt med den ene jeg har å den kommer jeg aldri til å selge!
Syntes det ble "litt kjedelig" med orginal,så hos meg går det i nose down og ass up high,men det blir fangere til sommeren Kult
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #11 på: januar 06, 2011, 22:55:22 pm »

Er vel av dem som liker å bruke bilen som en veteranbil, og kose seg når man er ute.
Også ha noen prosjekter underveis. Blir som et rullende prosjekt, skru litt og kjøre litt.
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
jubaluba
Supermedlem
*****
Innlegg: 847
Bosted: Lørenfallet



Vis profil WWW
« Svar #12 på: januar 06, 2011, 23:41:23 pm »

Er nok den typen entusiast som har en bare bil som blir passet på, skjemt bort og nyter sin andre vinter i dvale (var bruksbil året rundt fram til 2009). Har hatt den siden jeg var 15, og den blir hos meg til jeg renskes for brukbare organer og går i ovnen. Har ikke tenkt på noen spesiell stilart, bygger bare det jeg liker. Men det er ikke bare VW som gjelder, det er mye flott med hjul på.
Det aller meste som kan kalles for veteran er interessant, men det er ikke noe som overgår den glorete 1302'en.
Loggført

1972 1302 Delebil som ble til spiker.
1971 1302s "frøken Blå".
1963 1200 "frøken Rød"
1973 Transporter "Hippie container" (medeier).
1992 Polo (løste seg opp i regnet).
1994 Golf "svart-stygga" (avlivet).

(o\ ! /o)   (o\_!_/o)   (o=|=o)   |o\*/o|   |o```o|  |o| ° |o|
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #13 på: januar 07, 2011, 00:20:57 am »

Endelig!! en ny entusiasttråd.
Vi som er så urgamle at vi husker helt tilbakt til tidlig vw2you tid, husker jo entusiasttråden skapte litt furore der...

Encore!
Loggført
Torbjørn Ravndal
Supermedlem
*****
Innlegg: 525
Bosted: Feda, Vest Agder



Vis profil WWW
« Svar #14 på: januar 07, 2011, 22:17:14 pm »

Jeg fikk i ung alder, på 70 tallet banka inn at Boble var best Glad
Har da opp gjennom årene hatt flere prosjekter, som aldri kom på vegen.

Nå har jeg ett prosjekt, å holde den jeg har i topp stand, bryr meg ikke om den er original, bare den er kul. Og oppmerksomhet må en like når en kjører rundt i flower power drakt...

Ellers er jeg nok av typen som ønsker å ha alt, men ikke kan kvitte meg med noe.
Til samboerens store frustrasjon  Gliser

Hun vil bare ha en truseblå ny Fiat 500 ..... huff !!
Loggført

1973 - 1200 "spareboble"
Vw1302s
Seniormedlem
****
Innlegg: 442
Bosted: Skoppum



Vis profil
« Svar #15 på: januar 07, 2011, 23:48:25 pm »

Jeg er nok entusiasten av den typen som holder på med en bil, som begynner å likne tegninga jeg har i hodet.
Jeg bygger ikke etter noen spesiell stil, kun slik jeg vil og håper den vil bli seende ut. Jeg vil som regel alltid rette på noe, forbedre noe eller liknende, så jeg blir nok aldri helt ferdig, som så mange andre Gliser

Det holder med en prosjetkbil, da jeg liker å bli "ferdig" med ting, og liker ikke å ha en masse uferdige biler eller ting stående. Blir helt gal av sånt Sjokkert
« Siste redigering: januar 08, 2011, 09:19:39 am av Vw1302s » Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 530
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #16 på: januar 08, 2011, 00:02:06 am »

Hoho, å definere seg selv er ikke en lett oppgave...

Jeg har vel hatt nærmere 20 biler de siste 5 åra, og er en ren bilentusiast, med forkjærlighet for løpsbiler, nye som gamle. Så bare VW-entusiast, det er jeg ikke. Men at det er noen VW'er jeg har et utrolig sterkt forhold til, det er det ikke tvil om.

Folkevogna har alltid vært der, og Savannah Beige '67 har jeg skullet ha siden 15-årsaldern. Nå har jeg hatt et prosjekt som aldri blei ferdig, men heldigvis snubla jeg over en i fjor våres, og kunne parkere en fin '67 Savannah Beige i garasjen i høst etter 9000km på veien i sommer.

Men jeg liker alt. Nytt og gammelt. Men helst smakfullt moddet, i retning kjøreglede. Stereo, ubrukelig senk, fancy lakk og luksusartikler som AC osv finnes ikke i noen av mine prosjektbiler.
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #17 på: januar 08, 2011, 00:24:54 am »

Eg drit i grunn i det, berre det ser dyrt ut.

Eller.no
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #18 på: januar 08, 2011, 08:30:41 am »

Hatt vw siden jeg var 17 og det nærmer seg 30 år. elsker lyden, lukta og utseende, + at de går jævlig fort  Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
nk
Supermedlem
*****
Innlegg: 1011
Bosted: Hønefoss



Vis profil
« Svar #19 på: januar 08, 2011, 09:58:28 am »

Her er min deltagrønne 68 modell som jeg kjøpte ca. 1972.   Joda, jeg kjører deltagrønn 68 enda, men desvære ikke den samme.
Lærte å kjøre bil i en brun 55, etter jeg fikk førerkort i 70 var det hvit 61 modell. Vet ikke hvor mange jeg har hatt etterpå men det er mange.
Blir liksom aldri lei disse boblene selv om jeg har prøvd mange ganger å riste dem av meg.


*  (97.63 KB. 337x341 - vist 199 ganger.)


« Siste redigering: januar 08, 2011, 10:11:00 am av nk » Loggført

tlf: 40843606
vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1567
Bosted: Darbu


Rust is not a crime..


Vis profil
« Svar #20 på: januar 08, 2011, 11:00:42 am »

vel? det hele begynte med ei vw boble en 1300S da jeg som 15åring kjøpte min første boble. og nå har det pågått siden hatt mange prosjekter oppgjennom tidene, spiller ingen rolle for meg om det er senka el orginal ,strøken el ei.. men brukes skal det.
Loggført

Erik Andersen 3322 Darbu
tlf: 46813220
----------------------------------------------------------

Røyken og Omegn Aircoolers

Arrangement Ansvarlig




------------------------------------------------------------------------------
1967 Notchback
1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt
1969 Variant Solgt
1956 Oval Solgt
1973 1303S SOLGT
rubenthorsen
Gjest
« Svar #21 på: januar 09, 2011, 15:05:44 pm »

Kjøpte min første boble i bodø da jeg var 16 år, hadde vært fan siden jeg var 13 år. Osteaktig Blunker
Har hatt 1300, 1302 i alle modelene. Gliser
Min stil er helt klart breddet, senket (mye), å stor trimmet 2,0 l buss motor.
Bare bilen hadde di 3 tingene plus godkjening, så var ikke resten viktigere en bensin på tanken. Kult
Siste bilen jeg byggde før jeg flyttet ned til vestfold var en 1302 s 72 model.
Den hadde 285 bak og 225 frame på lavprofil og alu felger.
Senket max, og hjemme trimmet 2,0 liter motor.
Uheldig vis pga brann i hus der jeg lagret saker mange år tilbake så er bilder borte for altid. Gråter
Men di siste årene har jeg mere vært opptatt av å redde deler fra skogsvrak å annet plasserte biler som er så rustet at der et forseint. Gråter Hemmelig
Loggført
Frode
Supermedlem
*****
Innlegg: 973
Bosted: Ås



Vis profil
« Svar #22 på: januar 10, 2011, 21:28:24 pm »

Jeg er nok entusiasten av den typen som aldri blir helt frisk av boble syken. Jeg kjøper en boble, pusser og steller med den for så og selge den. Og sier til meg selv, dette har jeg verken tid eller penger til. men hva skjer, jo plutserlig så står det en ny boble i garasjen. Også er jeg igang igjen  Gliser ............. Folk snakker om at dem vil være friske, men jeg trives faktisk ganske godt med denne sykdomen jeg har jeg.....Lenge leve boble syken  Gliser Gliser Gliser
Loggført
vw1961
Supermedlem
*****
Innlegg: 626
Bosted: birkeland


Originalnostalgiker


Vis profil
« Svar #23 på: januar 10, 2011, 23:56:40 pm »

uansett om man liker lav eller høspenning, høy eller lav markfrigang, small or bigblocks, så er det bedre å være autofil enn  å kjøre i feil fil sånn som jan tåmmas.Glad
Loggført

Praise the aircooled

Kjøreglede, det er å ta for seg hele alfabetet i steden for  A til B:=)
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #24 på: januar 11, 2011, 08:59:08 am »

Jeg er vel den typen som går med tap konstant ! Kjøper det jeg mener er et ok objekt og planlegger full restaurering. Ikke så veldig nøye med årsmodell. Etter ca. 1-2 år i garasjen går jeg lei med et halvferdig prosjekt som resultat, selger det og vet at jeg har tapt noen tusen men driter i det, for jeg har funnet en ny bil jeg vil gi kjærlighet til. Slik har det gått de siste årene. Imellomtiden har jeg altid en bil å kjøre med. Nå tror jeg jeg har funnet bilen som jeg må beholde lenge.
Siden jeg solgte en 1303 i 1989, har jeg hele tiden sagt at dersom jeg skulle ha luftkjølt igjen, skulle det bli en rød 1303. Den skulle ha senk, fete felger og gjerne litt motor. En slik bil fant jeg i april 2010. Denne har jeg kjørt masse med, mens jeg har holdt på med et annet prosjekt. Nå er prosjektet for salg og jeg vil beholde den røde, tror jeg !
Hadde et annet prosjekt for 3 år siden som også ble solgt før den ble ferdig.
Slik går det hele tiden, kjøp, mekk, salg, tap, ny bil.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #25 på: januar 11, 2011, 09:14:31 am »

Jeg er vel en upolert originalfantast med kun én bil, sans for en god historie, nyere historie som gir ett innblikk i glemt teknologi, særegenheter og 50talls billisme. Kanskje er dette et resultat av en fortid som restolook- og super-originalfantast. Jeg digger 50tallets tekniske enkelhet og mekanikk, sære utradisjonelle løsninger eller sjarm som noen også kaller det. Jeg skyr oppgraderinger/endringer som feks typen elektronisk insprut, hyllevare-motordeler-oppgraderinger men elsker banjokoblinger, kobberpakninger, håndbora felger, 6V, 356 bremser og hestehårspadding i setene. Samtidig har ingen problemer med å ty til repro, bare sakene er av god nok kvalitet. Skrur masse selv, men kjenner allikevel min begrensning når det kommer til et stykke og lar gjerne andre gjøre ting for meg også.

De beste VWstundene mine er når jeg dumper over glemt VW-historie fra 50tallet.

« Siste redigering: januar 11, 2011, 09:16:35 am av Brezelfürsten » Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #26 på: januar 11, 2011, 12:49:51 pm »

Eg e typen som kjøper bilar for å redda dei. og betalar somregel meir enn kva bilane er verdt og lurar meg sjølv til å tru da e eit godt kjøp.
Eg liker å sveisa opp bilar og få dei på vegen, og eg har store problem med å takka nei til arbeid, som gjenspeglar seg i att det har vert fleire bilar i garasjen som er andre sine enn kva mine eigne har vert.. Alt kan reddast og alt skulle vert redda men ser jo att tida e eit problem etterkvart.
Målet e å leva av hobbyen på sikt(noko eg gjer no i all høgste grad)
Ellers har eg meir sans for orginalt enn restosenk. skal da vera noko custom må da verta californisering fordi da er rått og høyrer heima i historien, ellers likar eg heva bilar og offroad,pga dårlege vegar her.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #27 på: januar 11, 2011, 15:38:44 pm »

jeg er en som liker alle typer bobler men helst gamle pre -67  har selv en -67 å fikser litt smått med den. vil ha et rullende prosjekt, derfor kjøpte jeg en "ferdig" restaurert bil for 2 år siden. driver selv med resto looken og bygger bilen min etter det. ellers er det jo å leite etter deler man egentlig ikke trenger men bare er kult å ha, til en fornuftig pris. gidder ikke kjøpe sære ting for en koffert med penger  Gliser 

har også en annen boble som bare skal brukes som et prøve prosjekt for nye ideer. det blir en skam senket baja pickup stil. prøver hele tiden å gjøre noe som ikke alle andre gjør og liker men det er fordi jeg kan gjøre det, har mye sære ideer og ut må de Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!