mai 14, 2024, 12:37:00 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Vinduslister/dørlister til bay?  (Lest 857 ganger)
Bugster
Medlem
***
Innlegg: 216
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« på: mars 30, 2010, 14:39:38 pm »

Hei

Trenger nye lister til frontrute, bakrute, og de fire vareromsrutene i min 76 bay. Funnet et engelsk nettsted som selger disse som en pakke for 120 pund, alternativt deluxe-pakke med spor for chrome list inkludert chrome og nødvendig skjøtestykker for 215 pund. Står også at delene er tyskprodusert genuin vare. (Frakt og mva kommer selvsagt i tillegg...)

Spørsmål 1:
Min bil er en varebil, dessverre ingen delux. Skal jeg likevel gå for deluxe-pakka, eller skal jeg gjøre det originalt? Vanskelig å bestemme seg. Lyst på delux, men det er jo ikke originalt på min bil da....

Spørsmål 2:
Er det noen norske forhandlere som selger "hele pakka" til konkurransedyktige priser? Og er det da tyskprodusert vare, eller brasiliansk man får?

Bugster
Loggført
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #1 på: mars 30, 2010, 14:47:44 pm »

Jeg har gjort en kort sjekk på dørlister til min panel.
Der er de norske prisene ikke "way off", du betaler litt mer - men du støtter de forhandlerne vi har i Norge.
Du betaler kanskje noen hundre mer inkl.frakt hjem - men du har sannsynligvis kortere ventetid fra en Norsk forhandler (har selv opplevd å få varer fra USA på 3 dager - men dette er ikke normalen).

Dersom du kan vente til et treff hvor de forskjellige forhandlere er på, kan du jo bestille og be de ta med dit. Da kan du kanskje spare frakten også!
Loggført

... it's an adiction ... 
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #2 på: mars 30, 2010, 14:49:27 pm »

Er vel enklest å f.eks. høre med Unneberg direkte? Når jeg har kjøpt lister hos Unneberg (ikke Bay) hadde de både tyske og brasilianske - til forskjellige priser selvfølgelig.
Loggført

1969 Militær-buss
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #3 på: mars 30, 2010, 16:41:16 pm »

Vikers bildeler selger iallefall dørliste-sett meg _meget_ god kvalitet. til ca 1500,- per dørside.
Vet ikke hvorfor det er så dyrt.
Han har også billig-lister til ca 350,- per stk.
Loggført

... it's an adiction ... 
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!