Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37
|
1051
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 07, 2008, 16:52:39 pm
|
Etter mer fintenking og ankomst av div. lagre, så skimtes noe lys i enden av tunnellen ved å få inn "super" veiva. Skulle fått rammelagerbukk / lagerhus nr. 2 og 3 linjeborret opp ett par mm. i så tilfelle.
Finnes det noen erfaringer med lokale ressurser her i Vest som kan gjøre dette, eller må blokka evt. ( utrolig nok ? ) sendes til Østlandet for denne jobben? Nilsen motor? Jonassen? EBB???
|
|
|
1052
|
Bruktbørsen / Deler selges / Scat Pro Comp 84 veiv vurderes solgt!
|
på: februar 05, 2008, 17:04:49 pm
|
Scat Pro Comp, Super Lite, Knife Edge, T4 Mains, Porsche Journals, Wedgemated, 84mm slag, for T1 motor ( fått med alt ? )vurderes solgt, da den rett og slett ikke passet slik som tenkt i wbx blokka mi ( ref. "Race Buggy" prosjekttråden ). Veiva fremstår som ny. Selges med 200mm tilhørende svinghjul, og ett sett veldig bra Porsche 912 råder med 22mm kryssboltföringer for ca. selvkost som nedrundet blir 11.000,- Dette er kanon saker, der det passer vel å merke
|
|
|
1053
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 04, 2008, 22:54:24 pm
|
@Buzelman Jeg gleder meg stort til denne kreasjonen trer frem ifra støvet og ut i lyset hvor den fortjener å være. Galne mann med helvill buggy Hau! Hjertelig velkommen til mannen som herved har frie tøyler i prosjekttråden min Pøs gjerne på med tips, meninger, innvendinger, forslag, do`s and dont`s osv EBB. Det er tross alt "din feil" at jeg holder på med dette "buggygreiene" i det heletatt, hehe. ( posetivt ment, dersom det hersket noen tvil ) Joda, gleder meg selv til det blir "tut å kjør"! "Galne mann med helvill buggy" , vel, jeg har aldri selv påstått at jeg har vært helt god, men vet om en og annen som er hakket værre ( eller var det omvendt? ) Håper buggyen blir "helvill", men samtidig kontrollerbar og kjørbar. Det værste så kan skje i prosessen er jo at alt går til blokksberg, men da får man jo muligheten til begynne på nytt igjen
|
|
|
1054
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 04, 2008, 13:24:05 pm
|
Nå har du jo en glimrende mulighet til å få deg bedre veiv. Gode unnskyldninger kommer noen ganger godt forkledd. Hmmmm... Har du ei veiv for salg kansje? Nei, jeg tror nok denne veiva blir i hus enn så lenge ihvertfall.
|
|
|
1055
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 04, 2008, 00:37:20 am
|
Gikk vi for fort frem når vi sjekka bøkene ?? 123 er like 55 på T-1 , 4 er 40 23 er like på T-3 55 , 4 er 40 , 1 er 60 123 er 60 på T-4 , 4 er 40 . !! Kjører med t-4 midtre rammelager (60)på T-1 blokk m/adapterlager Du skal ha t-4 rammelager på WBX (55)= t-1 blokk ... Noe som ikke stemmer her ... Morsomt er det .. Mvh Er vel bare et svar , lagrene på 2 og 3 rammelager må være tynnere i WBX blokka ! 10 år siden jeg demonterte en , husker faktisk ikke . De blokkene har vel bankesensor ?? kutt ledningen ... . Tror det er så enkelt Erich, at når vi så på dette i bøkene, så gikk vi nok utfra det at siden wbx`n og T1 hadde samme diameter på rammetappene 2 og 3, og at det går å sette veiv med T4 dim. i T1 blokk med adapterlagre på disse, så skulle forholdene ble like i wbx blokka også. Vi glemte nok bare i iveren å sjekke hvilke mål det er i lagerhusene i wbx blokka kontra T1. Var nok litt ivrige begge to tror jeg, hehe. Orginallagrene i wbx`n er ganske tynne i godset orginalt ja, og lagerhuset måler 61mm i diameter, opp imot veivas 60mm T4 dim. så blir det enkelt regnet 0,5mm plass igjen til lager, som er litt i minste laget. At jeg hadde oversett dette var en kamel jeg sleit litt med å svelge idag. Stor var den, og tørr som fy var den og
|
|
|
1056
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 03, 2008, 20:55:56 pm
|
( Sonic, vi var begge enige om at dette skulle gå med adapterlagre, men det er praktisk bare 0,5mm plass til lager mellom blokka og veivtappen )
Det var så lite at jeg hadde ikke brydd meg om å bruke lager engang. Litt fleksing i veiven gjør at den bruker lagerbanen som lager så det går nok bra [/quote] Ja, du er innepå noe her. Mener jeg så noe graut-tjukt grease ett sted som kan brukes for å dempe bankinga noe
|
|
|
1057
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 03, 2008, 20:30:42 pm
|
Sitter på jobben nå og tukler litt med 910 toppene, samt veiv og blokk som ikke liker hverandre så godt alikevel Lite skritt tilbake, da det viser seg at veiva ikke passer som "teoretisk planlagt" i blokka. ( Sonic, vi var begge enige om at dette skulle gå med adapterlagre, men det er praktisk bare 0,5mm plass til lager mellom blokka og veivtappen ) Enten må blokka freses eller veiva slipes. Begge deler blir ca. like kostbart, men denne veiva vil jeg ikke kødde med, så da må det bli blokka som må tilpasses veiva. Det er mulig at versting-motor-planene legges på hylla ei lita stund til jeg har sittet i tenkeboksen en runde til, og at det heller satses på den snille / milde "street" Oxyen på 2594 / 2724ccm istedet, for å kansje ha EN motor startklar i buggyen når våren er her
|
|
|
1060
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 03, 2008, 14:44:12 pm
|
Fikk målt ett kammer nå, sånn ca. helt nøyaktig ble det ikke( har ikke plate til å legge oppi ), men ca. 70ccm ser det ut til å være. Altså noe større enn fryktet. Etter litt kjapp regning, så ender jeg vel opp på ca. 8:1 i statisk kompforhold (?) Noen som har mulighet / kunnskap til å bruke "dataene" ovenfor til å gjette effekt???
|
|
|
1061
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 03, 2008, 12:35:48 pm
|
Du kommer aldri i verden til å behøve eller ville ha mer enn en Stage 1 Kep og en cushlock lamell. Er bilen din skikkelig lett kan det være litt mye også.
Hmmm. Intressant. Buggyen veier pr. nå ca. 600kg, og med det jeg skal pakke i den av tyngre kasse, motor, stag og stål, pluss meg da ( huff ), så runder jeg nok 800kg før jeg vet ordet av det. Nå tyder alt på at jeg kommer til å "glemme" filosofien om å ha mindre topper enn hva denne motoren kunne takla for bedre kjørevennlighet, så Auto-Craft 910 toppene med Titan 40X50 ventiler skal på. Har ingen flow data på disse toppene, men dem er tilnærmet urørte med tanke på porting ( store som fy orginalt da ), og kansje det nå hadde vært tiden for å begynne å gjette effekt på denne motoren? Kansje lettere å forholde seg til bla.a clutch valg osv. da tenkte jeg? Kjapp oppsummering av de grove faktorene: 101,6 X 86 ( 697,23ccm pr. sylinder / 2789ccm samlet ) FK-89, hvis en tar utgangspunkt i 1,5mm vendehøyde, blir det 17ccm tilsammen med stempelet ( ventil notcha ). 1,4:1 vipper Kammerne i toppene er ikke målt enda ( satser på få gjort det idag ), men tipper ca. 50-60ccm Eksos og gassere / evt. sprut vil etter hvert bli satt på det som blir "nødvendig" for motoren, da mye forandrer seg nå med andre topper. Grovt gjettet effekt med "nødvendig" matning og eksosanlegg???
|
|
|
1062
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 02, 2008, 19:03:37 pm
|
Om man leser litt på nettet får man svar på dette med trykkplate i SAMTLIGE retninger! Mao. vanskelig å bli veldig mye klokere. Jeg hadde kanskje kjøpt en stage 2 og prøvd. En nesten ny trykkplate kan umulig være noen stort problem å bli kvitt om man skulle finne ut at den ble for svak. Det meste finnes på nettet ja, men tenker du på ett spesielt sted det står noe nyttig? Har sett noen idiot diskusjoner om emnet før, men ikke noe til å bli klok av desverre, hehe.
|
|
|
1063
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 02, 2008, 18:59:58 pm
|
Er ikke vitsen med WBX blokk at man kan bruke den fine WBX veiva med fembolters svinghjuls feste? Egentlig er det bare å få stroket en slik så har man det beste av begge verdener? Vendehøyden hadde jeg lagt mellom 1mm og 1,2mm, stor vendehøyde er en uting på alle måter. Ser ut som du får det mye morro fremover! Vel, planen i utgangspunktet var jo å stroke ei wasser veiv til ca. 80mm, ved å samtidig gå ned til chevy journaler, men, så hadde jo Sonic denne Scat veiva til overs, så da ble det bare slik Det er noen andre fordeler med wbx blokka også da, enn bare det at den orginalt har ei veiv med bra svinghjulsinnfestning. Tenker på alu-legeringa, "T4" styrke i lagerbukker og blokk generelt ( påstander som at dette er den sterkeste boxer blokka vw noen gang har laget er jo heller ikke feil ), større "innebygd" sump, større boltsirkel på pinnbolter som passer perfect til bruk av 101,6 sylindre, flere muligheter med tilkobling av oljeslanger / filter m. filter rett på blokka , med eller uten sandwich plate, eller klabbe på ei adapterplate med slanger på for eksternt bruk osv. I tillegg så er dem billige i innkjøp, da en "skrota" wbx motor ofte blir skrota pga. lekkende topper. Blokkene er som regel alltid i god stand, så lenge det ikke har skjedd noe spesielt da. Takker for innspill på vendehøyde. Har "hørt" at det kunne være en fordel med litt mer vendehøyde enn "vanlig" pga store og tunge stempler. Derfor står det at jeg ikke har tatt stilling til dette enda. Dess mindre jeg tør ha, desto bedre er det i alle tilfeller. Håper på moro til sommeren ja! Edit: Glemte å nevne det at det er mer plass i wasser blokka innvendig for langslag, så det blir mindre fresing ( les svekking ) av blokka enn ved T1 blokk.
|
|
|
1064
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 02, 2008, 18:47:54 pm
|
Jeg tenker at det ikke er noe poeng i å kjøpe veldig mye større trykkplate enn det motoren din klarer å spinne løs pga. belastningen på shims/veivlager. Men går ut fra at du satser friskt på 240+hk med den komboen du legger opp til! Jeg har satset friskt med 150hk og ikke klart å ta livet av min orginale 1300S kasse på stripa. Jeg tror mye av skylden er clutch med fjærende senter. Har kun erfaring med scat bolt, men cb sin er sikkert helt fin. Om det ER deres egen da. Det er litt det jeg tenker på, at det ikke er vits med ei altfor kraftig trykkplate pga. større aksial belastning enn nødvendig. Finnes det noen oversikt på ca. hvor mye effekt de ulike trykkplatene takler? Evt. eksempler på oppsett som funker med den ene eller den andre plata, og oppsett som ikke har funka da det har blitt for svakt? En annen ting er jo det faktum at jeg ikke aner hvor mye effekt jeg ender opp med til slutt.
|
|
|
1067
|
Forum / Ombygd / Sv: beach buggy
|
på: februar 02, 2008, 16:28:21 pm
|
Må støtte opp i denne tråden da jeg også har buggy`s. Den første her er "Svenskebuggyen". Ligger nå demontert på hylla da jeg kom over den andre midt i prosessen, men så ca. slik ut ved ankomst i garasjen:
|
|
|
1070
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 02, 2008, 12:37:59 pm
|
En Oxyboxer blir til. Første steg. Få ut pinnboltene, og kappe bort vannkappene. De som har tilgang på fres, pleier å frese helt ned til anleggsflaten for sylindrene, men da jeg må nøye meg med vinkelsliper, så setter jeg igjen 10-12mm av kanten. som ikke er så dumt da dette er med på å stive opp blokka noe.
Finpussen gjenstår, men grovarbeidet er gjort. Det som er mest plunder med konverteringen av ei WBX blokk til luftkjøling, synes jeg er å få ut de orginale pinnboltene. Disse sitter alltid fast, som i FAST, men etter bruk av krypolje, litt varme, banning og noe slit, så løsner de.
Gjorde det slik denne gangen at værstingene ble sittene igjen i blokka til jeg hadde kappet bort noe av vannkappene for da å komme til helt nede "ved rota" med wisegrip tang, i tillegg til "kontramutter-trikset" på toppen, da disse pinnboltene har lett for å vri seg når motstanden blir for stor.
Her er noen bilder av prosessen:
|
|
|
1072
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: februar 01, 2008, 18:25:45 pm
|
Hmmmm..... Da det til nå har vært heller laber interesse for Auto-Craft 910 40X50 toppene jeg har for salg ( ja, vet det mangler bilde fremdeles i annonsen, hehe ), så kunne kansje disse heller vært modifisert til å passe på oxyen i Buggyen. Mindre "kjørevennlighet", men mer effekt. Huff. Hater å ta slike vanskelige beslutninger....... Gubben i USA som skulle hjelpe med de andre toppene har ramla i sirupen ser det ut som, så det tyder på at det vil bli mye venting dersom jeg satser på den løsningen. hmmm.....tenke tenke..
|
|
|
1073
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: januar 31, 2008, 18:01:19 pm
|
ja her var det mye "Low budget" deler ... Tja,....det begynte ihvertfall slik. Så dukka det opp diverse underveis som en bare MÅ ha. Har hørt at dette er en ganske kjent situasjon for de fleste av oss
|
|
|
1074
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: januar 31, 2008, 03:02:46 am
|
Her er det foreløpige oppsettet. Denne lista har vært endret utallige ganger, og den er enda ikke helt ferdig. De fleste delene er i hus, men bla.a toppene er i bestilling. Noen deler og faktorer er ikke bestemt eller tatt stilling til enda, og jeg befinner meg veldig ofte i den berømte tenkeboksen 2789 OXYBOXER Blokk: WBX 2,1 DJ, ombygd til luftkjøling, kam-smørings-mod. og shufflepinning Pinnbolter: cr.molys, 8mm med ”case savers”, eller 10mm med ”time serts” for å passe i blokkas 12mm hull. Kanskje 6stk pr. sylinder Veiv: T1 Type Scat Pro Comp, Super Lite, Knife Edge, T4 Mains, Porsche Journals, Wedgemated, 86mm med adapter lagre Svinghjul: 200mm Wedgemated Svinghjulsbolt: Kraftig Scat bolt (?) Clutch: Ikke bestemt, men Kennedy Stage 2/3 og ei god skive ( hvilken ? ) Sylindre: 101,6mm med kjøleribber, fra Matt Davis Racing Stempler: Speed Pro ( Chevy type ) “Coated Hypereutectic Flat Tops” ( nocha for ventiler ). Ca. 35mm kryssbolthøyde Råder: Lettere friserte Porsche 912 ”616” type ( må muligens lete etter andre lengre råder ) Kam: Engle FK-89 Vipper: 1,4:1 Nålelagrede Løftere: T1 type Scat Lube-a-lobes i løfterforinger fra Rocky Jennings Støtstenger: Herda ”cut to lenght” stenger. Topper: Modifiserte CB Competition Eliminators 46X38, wbx boltmønster, K800 fjærer pluss div. Statisk komp: Tja, gjetting her, ca. 10-12:1 eller mer ( les, mest mulig ) Vendehøyde: 2,5mm ? ( aner ikke, har ikke kommet så langt enda ) Innsug: Avhenger av hvilke gassere som skal på Gassere: HPMX 44 i ”samlebokser” / 48 IDF/IDA, med Pipercross skumfiltre og hjemmemekka stagsats Drivstoff: 98 Blyfri / E-85 / Metanol ( ikke helt bestemt, men Metanol frister voldsomt! ) Girkasse: 4 Trinns 091/1 ( sideshift, ikke midshift ) ombygd til frontshift Motor / gir oppheng: Urethan i alle bauer og kanter, ekstra støttestag / cup-stag o.l Giroverføring: Hjemmemekk, over tunnellen Girspak: Gene Berg T-Spak, flyttet ut til høyre og opp ( står i veien for kneet nå ) Eksos: Merged Collector med mc ”full flow” carbonpotte Tenning: Fra WBX eller stifteløs 009 kopi Smøring: Tørrsump ( CB 4 gear pump ), eksternt plassert filter Kjøling: Luftkjøling, mekanisk / elektrisk. ( i tenkeboksen ) 2-3 Eksterne ”strategisk plasserte” oljekjølere Pluss pluss pluss
|
|
|
1075
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 69 WBX
|
på: januar 30, 2008, 22:15:18 pm
|
....Så kommer jeg til å bestille ett Empi anlegg (Turbo). ....... Du må også ha erstatningsrør / J-Tubes til dette anlegget. Men det visste du sikkert. Glemte bare å nevne det i forrige post.
|
|
|
1076
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Der_Butzelmann`s "Race Buggy"
|
på: januar 30, 2008, 16:13:59 pm
|
Hehe, ja, det blir kansje "litt" overkill i en buggy sånn ved første øyekast, men lignende kreasjoner har jo gjort det ritkig så godt rundt om, både her til lands, og i det store utland, så jeg er veldig optimistisk, eller gal som noen påstår. Det er en hårfin balanse der, mener jeg selv da Tar sikte på å prøve å få til ett motoroppsett som ikke vil gi maks hk utifra det som er mulig med såpass kubikk, men heller en mer kjørbar motor med bra drag fra kjelleren og opp. Topper har vært det vanskeligste å bestemme seg for, og etter "ditching" av flere idèer, så ser det nå ut til at det løser seg, da fra "over there", igjen, som så ofte før. Denne gang rett og slett fordi at slike topper jeg vil ha, de serieproduseres ikke, eller da ikke i min prisklasse blir vel mer riktig. Må huske på at dette er et "low budget" prosjekt, slik som alt annet
|
|
|
1077
|
Forum / Prosjektgarasjen / Der_Butzelmann`s "Street Race Buggy"
|
på: januar 29, 2008, 16:57:11 pm
|
Som noen av dere har fått med seg, så overtok jeg Race Buggy`n til Sonic ifjor, stilt og rolig. Da uten motor, framhjul og stoler. Felger ( Cookie Cutters ) fikk jeg imidlertid byttet til meg imot bakhjula ( Fuchs kopier med nye dekk ) som følgte med buggyen, også her handel med Sonic. Buggyen var vel ca 90% (?) ferdig da jeg kjøpte den av Erich, og jeg vet det var tungt for ham å selge den. Tror heller ikke det hjalp stort at det første jeg gjorde når jeg fikk den hjem, var å sette stikksaga i glassfiberen, å sende bilde av det på mms Må jo ha plass til alt mikk makket som skal være baki der! og det "bagasjerommet" er jo ikke brukendes til noe uansett. Planen med dette prosjektet er å "bygge om litt" på div. smådetaljer, og bruke bilen på alt av "street legal stuff" som både jeg og bilen orker å bli med på, for å utvikle ( manglende ) kjøreferdigheter, og å prøve å få til en bra bil som funker på bane, med svinger, og ett og annet drag en gang i blant, etter prøv og feil ( les mislykkes ) metoden. Har veldig lyst å få dratt den med til SCC i år, å kjøre en lav nier på stripa. Motor blir Oxyboxeren på 2789ccm. Girkassen blir en 091/1 kasse som bygges om til "frontshift". Mer detaljer om motor og gir kommer. Noen bilder av innledende fase, etter saging og prøvemontering av wbx: Ang. den lave nieren på stripa, så har jeg ikke sagt noe om hvor mange meter jeg rekker å få kjørt på den tia
|
|
|
1078
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 69 WBX
|
på: januar 29, 2008, 01:58:46 am
|
Når jeg satte bilen i garagen i går, så pløyede jeg nedi med begge pottene. Hvordan er det når dette skal EU godkjennes??? Blir jeg jagd på dør eller bryr de seg om det i det hele tatt?? Når bilen står på flat mark, så er det ca 5 cm klaring. All klaring er god klaring er ett utrykk som er brukt i vw miljøet, men hva sier de på EU kontrollen Tja, om de godtar det eller ikke, så tror jeg ikke det er det lureste å kjøre rundt med. Skal ikke så mye til før du tar nedi, som du selv har erfart. Ang. EU kontrollen, så kan det fort bli litt leit om bilen henger i lufta på eksosrøra når dem skal ha bilen ned på rullene i bremsetesteren Et godt / enkelt / billig tips: Kjøp deg et billig Empi anlegg. Såkalt "Turbo" anlegg, med en demper ut på siden. Disse er typisk 35mm innvendig i røra, og 2,1 wbx`n har nettop 35mm eksosporter. Kapp, vri og sveis to av flensene, ellers er det "bolt on". Voila! Har det på min 1303S m. wbx, funker som fy det. Ruster som fy også da, men det er nok fordi jeg ikke gadd å lakke det med noe av bedre kvalitet enn "lagrings" lakken som er på når det er nytt ,hehe. Blir seende slik ut: http://i7.photobucket.com/albums/y266/Der_Butzelmann/1303S-74%20German%20Look%20Project/Kjellaren011.jpghttp://i7.photobucket.com/albums/y266/Der_Butzelmann/1303S-74%20German%20Look%20Project/Garasje003.jpg
|
|
|
1079
|
Bruktbørsen / Deler selges / 96,5 Auto-Craft 910 topper med 40X50 Titan ventiler...
|
på: januar 29, 2008, 00:45:03 am
|
....til salgs. Toppene skal være uporta, og er i samme stand som når jeg kjøpte dem av McFly i statene. De er da uten innsug, toppdekselmuttre og fjærer ( skal stå K800 i disse ). Orginale Auto-Craft toppdeksler medfølger. Det er flyttet ett og annet hull til støtsgangsrør for rettere linjer, og det har også blitt foretatt rep. i ett av kammerne som nok bør sees litt på, selv om selger ( McFly ) mente dette ikke var noe problem å kjøre med. Titanventilene ser forsåvidt bra ut, men setene bør nok friskes opp evt. byttes. Noe tæring på disse pga. dårlig lagring av forrige eier. Toppene egner seg nok best til turbo bruk da det er relativt store kammer i dem. Har stått på en "Alky Turbo Dragster" i statene. Legges ut for salg av den enkle grunn at de ble solgt til meg som 4" / 101,6 topper med den største boltsirkelen, men viste seg altså å være 96,5 topper med den mellomste Auto-Craft sirkelen, og passer da ikke på mitt Oxyboxer prosjekt dem var tiltenkt. Slike topper i god stand går for 25-30.000,- eller mer etter hva jeg har sett, så her burde en klare å få seg bra topper etter litt rep. med en relativt lav total kostnad i forhold. Hadde håpet å få dekket inn selvkost som var på ca. 13.000,- Bud ønskes. Lurer du på noe så skal jeg svare så godt jeg kan
|
|
|
|