Hvorfor være så pirkete karman? Du vet hva han mener.
Dette er ikke så stor jobb. Du får kjøpt "kitt" som sfeises fast på gaffelen.
Det billigste er å slakte et gammelt understell fra en med IRS.
Dette er ikke vanskelig, men du må være nøye!!!
Jeg har gjort dette 2 ganger på forskjellige måter. Ene sveiste jeg inn innsatsen fra en 1303. Dette er det letteste, men støtdemper tårnene er annerledes. Sist gang tok jeg hele bak delen fra en 1303. Dette krever MYE mere nøyaktighet, men da for du med deg allt du trenger. Gafflen til girkassen er også annerledes fra swing til IRS.
Nei jeg vet ikke hva han mener, det er derfor jeg spør.
Det er mulig du syns det er pirkete men hadde du lest hva jeg skriver så hadde du sett at jeg etterlyser hvorfor han først skal bygge om til IRS og deretter putte inn ei 1300s kasse som er svingaksel. Om hensikten er å få IRS på bilen, kan ikke 1300s kasse brukes med mindre den blir bygd om til IRS noe som er helt meningsløst siden det finnes IRS kasser med samme spec som 00s. For å snu problemstillingen; Om han skal bruke 1300s kasse så fortsetter bilen hans å være svingaksel...
Når det gjelder ombygging fra svingaksel til IRS så er jeg fullt inneforstått med hva det innebærer da jeg har gjort det flere ganger selv.