mai 07, 2024, 07:20:37 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mekking i Bergen  (Lest 1123 ganger)
69 modell
Nybegynner
*
Innlegg: 22
Bosted: Bergen



Vis profil
« på: mars 18, 2015, 21:07:38 pm »

Hei.
Lurer på om det er noen i bergensområdet som har peiling på mekking og kunne tenke seg å påta seg et oppdrag mot betaling.
Jeg har hatt eu kontroll på boblen min, en 1500 fra 1969. Den hadde flere mangler og verkstedet hadde ikke tid eller lyst til å ta jobben. På forrige kontroll fikk den ingen anmerkninger, så jeg synes dette virker noe strengt. Frontvinduet har i hvert fall ikke forandret seg særlig de siste to årene. Men uansett, dette er feilene:

1.2.1 forskjell i bremsekraft mellom hjul på samme Aksel større enn 30% av høyeste verdi. Eller kjøretøyet avviker sterkt fra en rett linje ved prøving på vei. - Fremre Bakre

1.2.1 Bremsene ligger på - Høyre venstre fremre bakre


2.3 stor slitasje i overføringsledd. - styresnekke v pitman arm

3.1 skade på frontvindu pga striper

5.2 Slitt bærekule - fremre begge sider øvre nedre

5.4 stabilisator - stor slakk i foringer - bakre begge sider

Er det noen her som har lyst på denne jobben eller kjenner noen som har, så kan jeg kontaktes på 94278451. Hvis ikke, er det mulig å melde seg inn i klubben og leie en garasjeplass? I så fall må jeg ha plassen en god stund og kjøpe noen mekkebøker.

Hilsen Tor.



Loggført
Lars G
Supermedlem
*****
Innlegg: 1451
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #1 på: mars 18, 2015, 21:12:52 pm »

Prøv forumet på vwacb.com   
Loggført
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #2 på: mars 18, 2015, 21:16:24 pm »

Hei,
du er hjertelig velkommen i VWACB!

For en rimelig medlemsavgift, så kan du bla. få korttidsleie lokalet vårt på Breistein - løftebukken. Der du helt sikkert får hjelp til å finne ut av disse tingene selv. http://www.vwacb.com/klubben/mekkelokale/mekkelokale.html


I kveld er det som vanlig åpen onsdag, med vafler og service på klubbilene. Onkel Rolf og Bussen.


Inmelding: http://www.vwacb.com/bli_medlem/bli_medlem.html
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!