mai 05, 2024, 04:13:34 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: (øyeblikkelig)HJELP! problem med dørlås -65 mod. (ordnet)  (Lest 1093 ganger)
Ole Martin
Medlem
***
Innlegg: 137
Bosted: Fredrikstad


Vis profil

« på: september 10, 2008, 11:38:24 am »

Jeg har et kjempeproblem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg har låst meg ute av bilen på jobb! Det virker som det er noe som har hoppet av inne i låsen på førersiden, slik at jeg ikke får åpnet døren.
Nøkkelen går rundt, og jeg får trykket knappen inn, men det er ikke noe som skjer.

Er det noen som har hatt det samme problemet, og som vet en annen metode enn å "gå inn via det låste ventilasjonsvinduet"...?

Nøkkelen til reservebilen ligger selvfølgelig inne i bobla!

mvh

Ole Martin
« Siste redigering: september 11, 2008, 08:11:44 am av Ole Martin » Loggført

FreakPower Racing
Beste tid: 9.583 201m - Street Legal Brumunddal 2015
GamleNydal
Supermedlem
*****
Innlegg: 659
Bosted: 2335 Stange


93011499


Vis profil
« Svar #1 på: september 10, 2008, 13:24:18 pm »

Jeg har et kjempeproblem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg har låst meg ute av bilen på jobb! Det virker som det er noe som har hoppet av inne i låsen på førersiden, slik at jeg ikke får åpnet døren.
Nøkkelen går rundt, og jeg får trykket knappen inn, men det er ikke noe som skjer.

Er det noen som har hatt det samme problemet, og som vet en annen metode enn å "gå inn via det låste ventilasjonsvinduet"...?

Nøkkelen til reservebilen ligger selvfølgelig inne i bobla!

mvh

Ole Martin
Ventilasjonsvinduet er vel den best ideen. Prøv å lirke opp haken på ventilasjonsvinduet med noe langt flatt(tomstokk eller linjal). Da skal du kunne nå vindusveieva. Du kan også hør om JHU ar en ledig ape å låne deg :-)
Loggført

Bergrenner

93011499
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #2 på: september 10, 2008, 13:56:12 pm »

Prøv å trykk knappen inn når nøkkelen er vridd åpen!
Loggført
Ole Martin
Medlem
***
Innlegg: 137
Bosted: Fredrikstad


Vis profil

« Svar #3 på: september 11, 2008, 08:11:28 am »

Takker for svar... Det var ikke behov for hverken ape eller noe annet, hadde glemt at vindusheisen min er så gåen at jeg kan dra ned vinduet Flau

Knurren: haha...  Glad
Loggført

FreakPower Racing
Beste tid: 9.583 201m - Street Legal Brumunddal 2015
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!