mai 05, 2024, 05:17:48 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: [1]
1  Forum / Type 3 og 4 / Sv: fastback 1600tl på: september 14, 2009, 20:11:31 pm
Takk for svarene,kjekt å få svar når man lurer Glad
Vet ikke sikkert enda hva jeg skal gjøre angående motoren, finner det sikkert ut etter hvert. Men det har oppstått et liteproblem. Han jeg hentet bilen hos leverte aldri inn salgsmeldingen. (er jo bare ca 7 år siden)..... Så bilen står registrert i navnet til tidligere eier,som er død.Det er også kona hans og de har en sønn som jeg ikke har fått kontakt med enda. Så teknisk sett er ikke bilen min enda. Men Statenvegvesen sa at biler er eid av den avdøde. Hva gjør man da?
2  Forum / Type 3 og 4 / Sv: fastback 1600tl på: september 13, 2009, 20:43:36 pm
Nå har jeg fått bilen hjem, og har plukket litt på den.Hadde tenkt å starte den i dag, men det ble reg reim bytte på bil nr 1 i stede. Men jeg fant id platen under "panseret" og 2 siffer koder. Den ene var 6-5-3593, og den andre 319192150, Fargen er diamant blå. Var på thesamba og leste ,men ble ikke så mye klokere. Tror bilen min kan være en 68 modell... Er det noen som kan tyde dette bedre en meg ?
3  Forum / Type 3 og 4 / fastback 1600tl på: september 08, 2009, 22:21:05 pm
Jeg får en fastback inn i garasjen i disse dager. Den er rusten og stygg etter noen år ute, men regner med at den kan berges. Planen med denne er å bytte motor til en 2.1 vannkjølt,og mulig turbo. Men jeg lure på komp på 2.1 motorn og hvor meget orginal gir kasse på fastbacken tåler. tror det er en 66/67 modell med 1600 injection. Noen synspunkter på dette?
4  Forum / Teknisk, teori og praksis / vw fastback 1600 på: september 08, 2009, 22:19:07 pm
Jeg får en fastback inn i garasjen i disse dager. Den er rusten og stygg etter noen år ute, men regner med at den kan berges. Planen med denne er å bytte motor til en 2.1 vannkjølt,og mulig turbo. Men jeg lure på komp på 2.1 motorn og hvor meget orginal gir kasse på fastbacken tåler. tror det er en 66/67 modell med 1600 injection. Noen synspunkter på dette?
Sider: [1]
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!