mai 06, 2024, 19:14:29 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: vurderer salg av 1303s gull m/soltak  (Lest 1331 ganger)
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« på: desember 10, 2015, 13:39:11 pm »

Vurderer å selge en 73 mod 1303s som jeg kjøpte i høst, planen var at dette skulle være et lettere prosjekt som jeg skulle prøve å sveise litt osv. på, men tiden strekker rett og slett ikke til. Derfor vurderer jeg å selge den igjen. Den har stått i garasje siden 2010 da skiltene ble levert inn. Generelt bærer bilen preg av å ha blitt vedlikeholdt opp gjennom årene, men alle skjermer bør repareres eller byttes da de er rustne. Det finnes rust og forsøk på repearasjoner ellers i lakken. Den har et hull i innerskjerm bak mot varmekanal, dette må sveises i tillegg må det sveises på ene fjærbeinfestet da dette har rust hull.

Motoren går veldig fint og starter lett, hadde nok ikke hatt vondt av en gjennomgang og skifte plugger, olje og stift. Men den virker å være veldig god. Interiør er også veldig helt og pent med unntak av førersetet som har vært skiftet og nedsitti, men den har sjarm.

Alt i alt en ærlig og grei bil som kan bli kjørbar uten for mye jobb, man må bare ha tilgang til verktøy og tid til overs. Ønsker rundt 18.000,- men er åpen for fornuftige bud. NB: legges også ut på fb gruppen kjøp og salg av brukt VW med bilder.
« Siste redigering: desember 10, 2015, 19:40:59 pm av Brurud » Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!