mai 05, 2024, 10:34:00 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: .
. - 1 (33.3%)
. - 2 (66.7%)
Stemmer totalt: 3

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 39
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dewil's 56 Oval ragtop  (Lest 296398 ganger)
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #450 på: mars 10, 2013, 19:30:17 pm »

Kan jo bli spennende å se hva jeg får denne motoren min til å yte.
Ser positivt ut i forhold til denne dynoen:
 http://forums.pelicanparts.com/porsche-914-914-6-technical-forum/399112-porsche-914-1-8-big-bore-96-x-66-hp-weber-40-idf-settings.html
Ser ut til at det er godt bunndrag i den der Gliser
Blir moro å se om jeg får ut noe mer enn denne.
I min motor sikter jeg på:
10.5:1 i komp.
44mm idf
41x34 ventiler
163/86b http://vwparts.aircooled.net/Web-Cam-Type-4-Camshaft-163-86B-Grind-00-642-p/00-642.htm

Ser ut som et fint oppsett på motoren det her, men til en gatemotor å være tror jeg at jeg ville ha lagt meg på maks 10,0 i komp. Høyere komp. er billige hester, men skaper også mye varme i toppene. Tror ikke du får rare økningen fra 10,0 til 10,5 i effekt, men toppene dine blir nok en del varmere.

Ellers ville jeg ha tatt av "pukkelen" oppe på rådene dine. Er vanlig å ta vekk dem ved trimming. Med det samme du er i gang så kan du jo polere dem og ikke minst vektjustere dem. Kult

De WEB-kammene hadde jeg styrt unna! Kjenner til flere kammer som har blitt runde etter bare 5-10 tkm på motorer som er montert av kyndige folk. Jeg hadde gått for Pauter,Engle eller aller helst Schleicher.
Og styr i hverfall unna de ELENDIGE løfterene til scat og webcam som har låseringer inne i. Alle nybyggede(trimma) T4-motorer bør få montert T1-løftere som er den største svakheten på T4-motorer.
« Siste redigering: mars 10, 2013, 19:43:23 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #451 på: mars 10, 2013, 20:57:03 pm »

Ja, de puklene har jeg tenkt litt på. Vurderer å slipe av litt på bukken også, samt justere litt vekt. Har hørt at glassblåsing etter polering gir en bedre bruddanvisning på rådene.


Har et sett med web racing hyd. løftere ja Gliser
Hva skjer med disse løfterene med låseklips?

Skal Har nettop målt topper og vendehøyde. Skal slenge mellom en shims så jeg ender på 1.5mm i vendehøyde. Toppene er på 40-45cc så komp blir mellom 10-10.5

Helt klart en fordel med større fot på løfterene. Det er lenge siden jeg handlet deler :-P Er vel på tide å handle mer.

Hvilken/Hva slags olje har de kjørt på med disse utslitte web-kammene?

Takker for flotte tips, Jærva Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #452 på: mars 10, 2013, 21:24:18 pm »

Kom plutselig på at det er litt småtteri jeg kan gjøre i ovalen, som å skifte frontrute, montere passasjerstol, rydde ut ledninger osv osv.

Jeg starta i kveld med frontrute:
 

Heldig for meg er det også blitt rust i ruteramma. Godt jeg så det før jeg monterte ny rute :-P

He he.. Fett.. Kult filma...  Osteaktig trudde du lå å kulan først. Men så jo fort at lynet slo ned i ruta..  Gliser

Hvordan hadde blitt med supertrapp potte(r).?
[ Vedlegget er ugyldig eller eksisterer ikke ]
[ Vedlegget er ugyldig eller eksisterer ikke ]


Haha, ser den ja. Men skjelden jeg slapper av i garasjen Gliser

Supertrapp hadde vært no ja.
Fant denne:
 http://www.supertrapp.com/product_sections/detail.asp?CatID=38&ItemID=425-25190
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #453 på: mars 10, 2013, 23:23:47 pm »

Jeg kjenner ikke til hvordan disse hydrauliske ventil-løfterne fra web-cam er, sikkert bedre de. De jeg snakker om er mekaniske. Det som skjer er at den tynne plata inne i løfteren gir etter (er for tynn og knekker).

Hva slags olje de kjørte med på web-cam vet jeg bare i ett tilfelle og det var mitt eget, da brukte jeg valvoline racing 10-50. De to andre vet jeg ikke, men jeg tror den ene ble kjørt på Pennzoil Racing-olje. To av motorene bygget av Kjell Aaen, så skulle ikke være noe å si på bygger.
Den ene er en 2,1 liter T4 som Aaen bygget ble det skiftet kam på og den gikk fint og lenge etterpå i hvertfall, men som sagt har jeg ingen erfaring med hydrauliske kammer/løftere, mulig dem er bra.
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #454 på: mars 11, 2013, 00:00:30 am »

Kan demontere en hyd. løfter og legge ut et bilde.
Jeg trodde de mekaniske løfterene stort sett var massive jeg.
Har en 2l T4 jeg åpnet i fjor, der var løfterene noe slitt , men minimal slitasje på kam. Der monterte vi bare nye lager og løftere. Hva slags kam som sitter der er ukjent, den går med enkle ventilfjærer og mineralolje.

Nei, da skal ikke ha noe å si på byggern hvertfall.
Jeg skal bruke fullsyntetisk olje på min motor, blir nok en dyr Castrol, siden det er lurt med en sterk oljefilm.
Kan jo tenkes at det er lurt med smørehull på løfterene da kamakselen ikke får stort med smøring på loben originalt.

Jeg setter sammen motoren med de delene jeg har kjøpt i første omgang.
Har fått tilbud av JPM om å få laget en kam til denne motoren også, så det blir kanskje åpning av motoren til høsten igjen for sjekk, mulig skifte av kam og montering av T1 løftere.

Nok en gang, takker for god info.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 380
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #455 på: mars 11, 2013, 12:58:21 pm »

Jepp da. Godt selskap der ute, har også selskap av en boble til, en sierra og en mustang.

Har fått vasket rein blokka med stimeren på jobben i dag. Jeg fikk også 4 stykk hvitlakkerte 5eik Empi  fra vdub i dag Osteaktig Har ikke klart å ta øynene fra de, gleder meg til å sette dekk på de i morgen!

Feeit fælj:
[ Vedlegg ]
Fin felg, skulle gjerne sett den i 17"

Fint prosjekt!
Loggført

Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 380
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #456 på: mars 11, 2013, 13:02:47 pm »

Kort oppdatering.

Spacere foran er på plass.
Hvorfor alle senkepøblene ønsker smal forstilling er hittil litt ukjent for meg.
Nå har jeg std bredde puma (som står i bunn, dropspindler som gir litt bredde, 7" brei felg og 25mm spacer. Du verden så lekkert det blir! Gliser
I tillegg skal det monteres castershims så bilen blir nok litt høyere...

Jeg kan også slipe litt på spindlene for å få større rattutslag, det blir nok gjort senere om snekka tillater det.

Bilder!

Første bilde viser klaring mellom felgkant og bærearm, her har det subbet heftig tidligere.
Ser bra ut, hvilke dim har du på dekkene her, 185/35-17" foran?
Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #457 på: mars 11, 2013, 13:35:50 pm »

Det stemmer, bak er det litt usikkert hva det blir av dekkdim enda.
Mener å huske det er nankang som står på, de lager endel sære dimensjoner Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 380
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #458 på: mars 11, 2013, 17:45:37 pm »

Jeg har kortet inn min forstilling, noe jeg fikk tips om fra "alle"...

Når jeg ser hvordan din er foran, skjønner heller ikke jeg hvorfor man korter inn. Er jo fint når hjula går helt jevnt med skjermen slik din gjør. Må vel space ut ganske mye jeg da-he he..

Gleder meg til å se bilder bak med 17" Gliser
« Siste redigering: mars 11, 2013, 18:06:57 pm av Arnefles » Loggført

RIN94
Medlem
***
Innlegg: 209
Bosted: Rogaland- Nærbø



Vis profil
« Svar #459 på: mars 11, 2013, 19:33:18 pm »

Blir jækla bra dette her! Du må få gang på kassa så vi får se noen heftige bilder av hjula bak Gliser
kan ikka ha innkorta forstilling på denne.. Er bredde som gjeller her! Osteaktig

Ang eksosen så får du jo overgangsbend.
Loggført

1300 - 68mod
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #460 på: mars 11, 2013, 20:26:43 pm »

Mye positivt her folkens Gliser Takker så meget. Jævlig spent på plassering av hjul bak, selv Gliser

Har ikke bredda så mye Øyerulling Senkespindler og 25mm spacer på hver side gjør sitt.

Må skaffe drev til kassa, så er den brått på vei sammen. Har lyst på lsDiff også, men det ser desverre ut til at gryna ikke strekker til. Så det er stor fare for at det blir Kemppi-sperre på kassa i første omgang.

Motoren nærmer seg longblock. Har også forska litt på eksos.
Grenrøret har 2.5" flens, så tenker å sveise et rør med lyddemper som kan skrus der.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #461 på: mars 20, 2013, 19:20:09 pm »

Ny starter på plass Gliser
Makan til flott sak. Den er på 1.5KW og bør klare å dra i gang det meste...

Fant delenummer for porsche og funnet ut at den samme starteren leveres til claas jordbruksmaskiner Gliser

Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #462 på: mars 20, 2013, 19:28:09 pm »

Liten tøffing det der! Nå kan jo Claas eiere påberope seg at de har Porsche deler på redskapen. Regner med den hadde en annen pris enn om det hadde stått Porsche på den.
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #463 på: mars 20, 2013, 19:51:37 pm »

Tøff som fy Gliser
Denne er resirkulert (fabrikkoverhalt) Den har en villedende pris på rundt 5 laken, sikkert 10 om det hadde stått påsje på esken ;-)

Claas eiere kan virkelig se seg fornøyd nå Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 380
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #464 på: mars 20, 2013, 21:24:22 pm »

I dag har jeg festa rattet, løsna gitt. Tok meg litt tid til å rette det opp også.
Brukte bilen til og fra jobb i dag også, fikk vaska'n og titta litt under. Fremdeles blankt under Gliser

Et bilde fra bilen på 4 søyler'n og et bilde tatt ved mossefossen i dag. Temmelig på sparket med det ble greit...
Ser nydelig ut her altså!  Glad
Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #465 på: mars 20, 2013, 21:38:32 pm »

Takk! Gliser
Den ser fremdeles nesten like blank ut under. Har desverre fått noen riper og en bulk under etter avkjøringa.

Bilen står pent på bakken i det andre bildet. Kan prøve å få tatt et nytt på samme sted når bilen er klar igjen.

Jeg er på utkikk etter stivere torsjonsfjærer bak om dagen. Hvis noen har eller vet om noen i landet er det bare å si i fra.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #466 på: mars 21, 2013, 08:28:19 am »

Lite tips ang startere for T4/WBX og 228mm svinghjul
Her er vanlig automat starter, En Caddy starter med adapter ring for WBX automat (og en standard 12V T1 starter - som ikke kan brukes)



Caddy starteren betalte jeg vel 350 for på en hugger, adapter ringen kostet $90 inkl frakt til Europa
http://www.westyventures.com/parts.html
Caddy starteren er også 1.5KW
Jeg har adapter ring (tynnere) for 094 girkasse også, bruker den i oppstart huset nå
Måtte slipe litt i kanten på adapteren for å få den til å passe i T1 kassa
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #467 på: mars 21, 2013, 10:43:31 am »

Se der ja. Den til caddy er vel lik golf også. Byttet en slik her om dagen. Og lurte litt på om den kunne passet. Gliser
Takker for et flott tips. Den startern til Golf/caddy er vesentlig lettere enn den jeg har fått tak i, og ca halve prisen ny.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #468 på: mars 21, 2013, 22:38:46 pm »

Ang subbing på forhjula så skal du vite at en 17" felg med de dekka du har er ganske så optimalt med tanke på mye senk og sving. Jeg hadde 17" på min 58 noen dager og det var lyktepottene som ble problemet for meg, men lurer på om jeg ikke den gangen oppdaget at det ville blitt mindre konflikt her med bredere forstilling. Derimot så har jeg erfart at klaring mellom hjul og karosseri i en garasje, kontra mens bilen kjøres ikke kan sammenlignes. Men at det ser bra ut med hjula helt ute er det ingen tvil om.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #469 på: mars 21, 2013, 23:01:10 pm »

Ja, har tenkt litt på akkurat dette med sving. Med originalfelg, høyere bakkeklaring og 155/60-15 så subbet jeg også i lyktebrønnen. Nå er det senkespindler, breiere hjul og spacere. Blir spennende å se hvordan det funker i praksis. Det kan nok tenkes at jeg må løfte fronten litt til for å få kontroll på hekken. (kjenner at jeg ikke har lyst til det da jeg har fått litt allergi mot mellomrom mellom hjul og hjulbue Gliser )


Ser tøft ut gjør det garantert Gliser

Har sett flere som har kappet ut lyktepottene. Hvis pottene blir et problem for meg så kan det tenkes at jeg gir de en ny fasong.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #470 på: mars 22, 2013, 08:15:06 am »

Dette med subbing i pottene var ikke noe problem hos meg.
Blir steintøft dette prosjektet nå a mann Kult
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #471 på: mars 22, 2013, 09:25:10 am »

Ny starter på plass Gliser
Makan til flott sak. Den er på 1.5KW og bør klare å dra i gang det meste...

Fant delenummer for porsche og funnet ut at den samme starteren leveres til claas jordbruksmaskiner Gliser



Og da regner jeg med at du kan dele det delenummeret med oss  Osteaktig
Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #472 på: mars 22, 2013, 09:51:51 am »

Jepp Gliser Det kan jeg vel ;-)
Påsjhøøh: 0986012660090

 http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=135938

Hos Bema har den delenummer NBS-1257
Min er levert av Bema.

Her er et par nummer til.
Ikke alle er lik den jeg har da denne erstatter noen av de.

0001312100   Bosch
0001312110   Bosch
0986012660   Bosch
06442061      Claas
91160410101 Porsche
91660410100 Porsche
« Siste redigering: mars 25, 2013, 00:00:08 am av Dewil » Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #473 på: mars 22, 2013, 11:22:28 am »

Dette med subbing i pottene var ikke noe problem hos meg.
Blir steintøft dette prosjektet nå a mann Kult

Med 17"?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #474 på: mars 22, 2013, 11:57:25 am »

Dette med subbing i pottene var ikke noe problem hos meg.
Blir steintøft dette prosjektet nå a mann Kult

Med 17"?
Vet ikke hva du kaller dissa jeg Osteaktig

* 18311010_zps87f460f0.jpg (61.52 KB. 800x531 - vist 349 ganger.)

Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #475 på: mars 22, 2013, 13:39:52 pm »

Jo de ville jeg kalt 17" Glad

Det jeg vil fremt til er at brede 17" felger med lavprofildekk har en tendens til å passe veldig bra under forskjermene på ei gammel boble uten for mye subbing uten innkorting. Jeg fant ut at på min så ville det subbet mindre i lyktepottene hvis jeg ikke hadde hatt like smal forstilling.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #476 på: mars 22, 2013, 13:48:37 pm »

Problemet er vel oftest å få svingt. Felga subber lett i bærearmene uten spacere. Skulle vært 25mm lavere innpress.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #477 på: mars 22, 2013, 16:31:54 pm »

Problemet er vel oftest å få svingt. Felga subber lett i bærearmene uten spacere. Skulle vært 25mm lavere innpress.
Ja mister litt svingradius, og felgene blir ikke så pene på innsiden viss mann ikke har stopper Gliser
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #478 på: mars 22, 2013, 21:52:58 pm »

Mine er dritstygge på innsiden Gliser Får slipe og lakkere litt vel :-P
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #479 på: mars 31, 2013, 14:32:34 pm »

Får slenge ut noen bilder av girkassa vel.
Skiftegaffelen til 3./4.-gir er slitt, så den må jeg bestille ny.

Har også bestilt nye torsjonsfjærer og polyforinger til bakstillinga Gliser

Et par bilder av før og etter montering.

Kjekk link når det kommer til montering av girkassa:
http://www.ratwell.com/technical/Transaxle.html


* _conv_IMAG1567.jpg (44.62 KB, 800x600 - vist 280 ganger.)

* _conv_IMAG1568.jpg (36.04 KB, 800x600 - vist 280 ganger.)

* _conv_IMAG1569.jpg (32.7 KB, 800x600 - vist 288 ganger.)
« Siste redigering: mars 31, 2013, 21:53:26 pm av Dewil » Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 39
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!