mai 03, 2024, 08:48:55 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sunnaas / Felg ØK: 18" Cup 3 Turbo  (Lest 1180 ganger)
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« på: juli 28, 2013, 12:52:53 pm »

Noen som har 1 stk liggende? Har fått kast i en av mine..
« Siste redigering: august 01, 2013, 09:31:07 am av haz » Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #1 på: juli 29, 2013, 21:48:30 pm »

Finnes flere sjapper som retter og reparerer felger. Pris varierer noe mellom 1000-2000kr pr felg.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #2 på: juli 30, 2013, 11:03:34 am »

Jepp, både Dekkmann Bærum og Autogrip Tønsberg er sjapper jeg vet gjør dette.
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #3 på: august 01, 2013, 07:23:01 am »

Jeg begynte med det billigste alternativet; å sjekke om felgen lot seg rette. Dekkmann Bærum (Rud) fikset den rett som en snor på godt under en time. Halv pris fordi det viste seg å være en grei jobb. Betalte 375 kr. Anbefales.

Anbefaler derimot IKKE Sunnaas. Det vil si, jeg har lest mye om fornøyde kunder her på forumet, (bredding av felg), men for meg så holder ikke dette. Jeg ringte opp kl 09 i går og spurte om de kunne rette en felg den dagen og til hvilken pris. Ca. 600 kr og ja det går fint. Ok sa jeg, når stenger dere i dag? Klokken 15 sa han. Ok sa jeg, da sees vi senest kl 14. OK.... Kommer opp kl 13:30 og blir møtt av en gretten gammal gubbe (sorry hvis noen kjenner han, men beretter bare min opplevelse her..) og spurte hva jeg ville. Jeg sa at jeg hadde fått beskjed om at de kunne rette en felg og at jeg ville komme før klokken 14, så her er jeg. Å ja.. det tar minst en uke det.. OK! HA DET BRA .......... Hva trodde han jeg ville komme opp til verkstedet for å gjøre? Se hvordan det så ut der?? Folk ass!  Gliser Ja ja... det var sol ute og jeg kjørte cab så jeg sang en sang og durte avgårde til Dekkmann...
Loggført
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #4 på: august 01, 2013, 08:14:34 am »

Jeg begynte med det billigste alternativet; å sjekke om felgen lot seg rette. Dekkmann Bærum (Rud) fikset den rett som en snor på godt under en time. Halv pris fordi det viste seg å være en grei jobb. Betalte 375 kr. Anbefales.

Anbefaler derimot IKKE Sunnaas. Det vil si, jeg har lest mye om fornøyde kunder her på forumet, (bredding av felg), men for meg så holder ikke dette. Jeg ringte opp kl 09 i går og spurte om de kunne rette en felg den dagen og til hvilken pris. Ca. 600 kr og ja det går fint. Ok sa jeg, når stenger dere i dag? Klokken 15 sa han. Ok sa jeg, da sees vi senest kl 14. OK.... Kommer opp kl 13:30 og blir møtt av en gretten gammal gubbe (sorry hvis noen kjenner han, men beretter bare min opplevelse her..) og spurte hva jeg ville. Jeg sa at jeg hadde fått beskjed om at de kunne rette en felg og at jeg ville komme før klokken 14, så her er jeg. Å ja.. det tar minst en uke det.. OK! HA DET BRA .......... Hva trodde han jeg ville komme opp til verkstedet for å gjøre? Se hvordan det så ut der?? Folk ass!  Gliser Ja ja... det var sol ute og jeg kjørte cab så jeg sang en sang og durte avgårde til Dekkmann...


Han så hvordan bil du kjørte.. Blunker godt du fikk fiksa det. Glad fortsatt fornøyd?
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #5 på: august 01, 2013, 08:37:25 am »

Jeg begynte med det billigste alternativet; å sjekke om felgen lot seg rette. Dekkmann Bærum (Rud) fikset den rett som en snor på godt under en time. Halv pris fordi det viste seg å være en grei jobb. Betalte 375 kr. Anbefales.

Anbefaler derimot IKKE Sunnaas. Det vil si, jeg har lest mye om fornøyde kunder her på forumet, (bredding av felg), men for meg så holder ikke dette. Jeg ringte opp kl 09 i går og spurte om de kunne rette en felg den dagen og til hvilken pris. Ca. 600 kr og ja det går fint. Ok sa jeg, når stenger dere i dag? Klokken 15 sa han. Ok sa jeg, da sees vi senest kl 14. OK.... Kommer opp kl 13:30 og blir møtt av en gretten gammal gubbe (sorry hvis noen kjenner han, men beretter bare min opplevelse her..) og spurte hva jeg ville. Jeg sa at jeg hadde fått beskjed om at de kunne rette en felg og at jeg ville komme før klokken 14, så her er jeg. Å ja.. det tar minst en uke det.. OK! HA DET BRA .......... Hva trodde han jeg ville komme opp til verkstedet for å gjøre? Se hvordan det så ut der?? Folk ass!  Gliser Ja ja... det var sol ute og jeg kjørte cab så jeg sang en sang og durte avgårde til Dekkmann...


Han så hvordan bil du kjørte.. Blunker godt du fikk fiksa det. Glad fortsatt fornøyd?

Ha ha ha... jeg har alltid likt humoren din kompis Glad

Ja, jeg er veldig fornøyd, masse bil for pengene. Har lest meg godt opp på disse bilene og blir mer og mer imponert over hvor godt den er skrudd sammen og hvor godt renomé den har. Klart, puristene vil kanskje påstå at det ikke er en ekste Porsche, men det går helt fint for meg Glad
Den ligger godt på veien, selv om 265 bakhjula aldri helt finner seg til rette på slitte motorveier.. Overraskende nok er den faktisk veldig sivilisert, om man ønsker det.
Men ja, den har sine feil. Blant annet IMS / RMS, to store feil som på godt norsk betyr motor ras. 1 av 10 motorer (bank i bordet) får et slikt ras. Man kan ettermontere en slags overvåkingsmekanisme, så jeg vurderer dette nå. Eventuelt ser jeg byttemotorer ligger fra 10k og opp. Jeg er opptatt av å kunne å holde bilen i live og har begynt å sette av midler i tilfelle noe skulle skje samt at jeg har midler før servicer - som kan bli kostbare.
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #6 på: august 01, 2013, 08:40:45 am »

Kult å høre. Gliser
Godt det finnes ryddige folk Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #7 på: august 01, 2013, 09:07:49 am »

Word of mouth har jo sin effekt det også Glad

Jack på Dekkmann Bærum var en fryd å ha med å gjøre. Fikk også god pris på nye fremdekk til neste sesong. Det var visst også høydekast i mine fremdekk.. (Nye bakdekk heldigvis, dobbel pris nesten)

Men nå rister i hvert fall hverken ratt eller rompe over 120 km/t! Man måtte jo før jeg rettet felgen holde seg fast i rattet for å ikke dette ut av bilen ved høye hastigheter  Gliser
Loggført
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #8 på: august 01, 2013, 09:46:59 am »

Åssen bil har du nå Henrik?
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #9 på: august 01, 2013, 09:56:47 am »

Det gidder jeg ikke si til deg.  Rekker tunge  Gliser Fikk bare kjeft av deg sist jeg sa jeg ville selge bobla for å kjøpe Bay. 
Loggført
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #10 på: august 01, 2013, 11:52:20 am »

lurer på hvordan bayen din ser ut. 18 tom cup 3 og motor som har IMS / RMS og sikkert også PMS. lykke til Tvilende
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #11 på: august 01, 2013, 12:48:34 pm »

ha ha ha....   Gliser  Gliser fuck off.....  Kysser
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!