mai 15, 2024, 22:49:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Pipecross filter til trompetene, spist opp! bare meg?  (Lest 913 ganger)
BernieBergan
Medlem
***
Innlegg: 126
Bosted:



Vis profil
« på: oktober 05, 2012, 19:13:12 pm »

jeg har ett sett med pipecross luftfilter rundt trompetene min, her den ene dagen begynte bilen og fuske og spytte fælt så sjekke jeg, trompeten har slukt hull i det ene og dratt det ned i forgassern? noen vært borti det før? garantisak? må pelle fra hverandre gassern og finne driten! Trist

* trumpetsocks.jpg (19 KB. 400x245 - vist 96 ganger.)

Loggført
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #1 på: oktober 06, 2012, 09:15:12 am »

Først ville jeg spurt meg selv. Var de... Fulle av dritt, skadet, våte av olje eller vann. Hvordan/hva har de blitt renset tidligere. Om det skal kunne reklamerers bør de være under 24 timer gamle.

Loggført

BernieBergan
Medlem
***
Innlegg: 126
Bosted:



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 06, 2012, 10:07:19 am »

Først ville jeg spurt meg selv. Var de... Fulle av dritt, skadet, våte av olje eller vann. Hvordan/hva har de blitt renset tidligere. Om det skal kunne reklamerers bør de være under 24 timer gamle.



under 24 timer?? det er jo lenger holdbarhet på melk jo!
ikke fulle av olje eller noe drit, og er ca 3 mnd gammle og bilen blir så å si bare brukt et par turer i helga. om ikke de er laga for å holde mer enn det da skjønner jeg ikke att de i det hele tatt blir solgt? pipecross er jo ett annerkjent merke, så jeg satt de på i god tro...
Loggført
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #3 på: oktober 06, 2012, 18:09:25 pm »

Det jeg prøver å si er at skumgummien kan bli utsatt for mye rart baki der. Og et genialt produkt kan fort bli søppel under slike forhold. Selv om vi selv mener det bør tåle alt.

Men du får prøve, og høre hva selger sier.
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!