mai 06, 2024, 08:30:21 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: passer framskjermer frå -67 på 68-?  (Lest 881 ganger)
nikko
Nybegynner
*
Innlegg: 22
Bosted: hareid


Vis profil

« på: mai 19, 2009, 17:02:44 pm »

Hei!

Eg har ein 1300 71 mod. Men liker veldig godt framskjermene som er frå før 68mod med "dråpelykter". Så eg lurer på om desse framskjermene vil passe på bilen min? Gliser

Mvh Nikko
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: mai 19, 2009, 17:06:01 pm »

Dei passar, men så har dei jo ikkje hol gjennom skjermane sånn att støtfangarfestena går gjennom.. så om du skal ha fangarar må du ha spesielle fangarfester.. ellers så er det jo eindel tråder om konvertering frå ståandes til liggandes lykter pi prosjektgarasjen!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
nikko
Nybegynner
*
Innlegg: 22
Bosted: hareid


Vis profil

« Svar #2 på: mai 19, 2009, 17:30:03 pm »

Dei passar, men så har dei jo ikkje hol gjennom skjermane sånn att støtfangarfestena går gjennom.. så om du skal ha fangarar må du ha spesielle fangarfester.. ellers så er det jo eindel tråder om konvertering frå ståandes til liggandes lykter pi prosjektgarasjen!
ok takk for hjelpa:D
Loggført
Eldiablo
Seniormedlem
****
Innlegg: 286
Bosted: Hamar


Torgrim tlf. 970 71 771


Vis profil
« Svar #3 på: mai 20, 2009, 00:13:49 am »

Min mening er at det beste du kan gjøre dersom det er viktig for deg å ha en bil med "liggende lykter" er å selge den du har og kjøpe deg en eldre bil, det å bygge en bil "eldre" er laaangt mer omfattende enn å bare bytte framskjermer, og det eneste du vil stå igjen med er en hverken eller bil som har falt betraktelig i verdi. 
Loggført

(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]

tWolf - Part of the AirWolfs crew
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #4 på: mai 20, 2009, 00:15:21 am »

Min mening er at det beste du kan gjøre dersom det er viktig for deg å ha en bil med "liggende lykter" er å selge den du har og kjøpe deg en eldre bil, det å bygge en bil "eldre" er laaangt mer omfattende enn å bare bytte framskjermer, og det eneste du vil stå igjen med er en hverken eller bil som har falt betraktelig i verdi. 

Vel talt!
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!