mai 15, 2024, 23:06:50 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kan ikke finne bakhjulene til Ghia'n min! Teflonhjerne eller.....?  (Lest 843 ganger)
Jøran Larssen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2055
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: november 24, 2009, 10:36:01 am »

Litt spesielt innlegg kanskje, men jeg prøver dette istedenfor å ringe rundt til alle jeg kjenner. De fleste henger jo her uansett.

Helt siden SCC 08, da jeg tok av mine kromma Sprint Star og monterte Erco felger på Karmann Ghia'n min, har jeg trodd at jeg la fra meg Sprint Star felgene i veteranbilgarasjen hvor jeg leier plass.  

Jeg har et vagt minne om at bakhjulene ble tatt med i Caravellen min sammen med et A1 grenrør (som også er borte), men klarer rett og slett ikke å huske hvor jeg har lagt fra meg felger og grenrør.  

Merkelig nok har jeg to av Sprint Star felgene liggende på verkstedet på Jessheim, men bakhjulene m/kliss nye 195/65 dekk er jeg ikke kar om å finne. Garasjer, verksted, loft og kjeller er saumfart flere ganger, men hjulene er og blir borte.

Kan det være at jeg har lånt dem bort til prøvemontering, lagt dem igjen hos noen andre pga forberedelser/transport før SCC, eller lagret dem hos en annen VW-kompis/forumbruker?

Noen som kjenner meg, som vet/husker, har dem liggende?

Bill. merk.: Desperat  Blunker


* p1000903.jpg (91.75 KB, 800x600 - vist 152 ganger.)
« Siste redigering: november 24, 2009, 14:08:51 pm av Jøran Larssen » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!