kammiz
Supermedlem
Slammed Stockers Crew
|
|
« på: mai 19, 2009, 10:44:51 am » |
|
Min mors 1302S, en 1972 modell med spesielle felger og lyseblå metallic lakk. på vwklubb.no står det følgende: "Egen jubileumsmodell ("Verdensmester") av 1302 S etter at Bobla hadde passert T-Forden i produksjonsantall. Disse ble levert i lyseblå metallic med unike felger som kun ble levert standard på denne modellen" Er dette med andre ord jubileumsmodellen?
|
|
|
Loggført
|
Thomas Kamrud Jahnsen Tveita, Oslo
|
|
|
kammiz
Supermedlem
Slammed Stockers Crew
|
|
« Svar #1 på: mai 19, 2009, 10:51:56 am » |
|
begynner å demre for meg at det nok ikke er noen jubileumsmodell etter å ha googlet mer. Felgene er de samme som marathonfelgene. (de har bare blitt malt opp igjen), den har også oppvarmet bakrute og polstret dashbord som i jubilee-modellen. men den har ingen plaketter og fargen er for turkis og mørk. ref: http://www.1302super.com/page11.htmldet er nok bare en bastard, blandingsrase.
|
|
« Siste redigering: mai 19, 2009, 10:58:40 am av kammiz »
|
Loggført
|
|
|
|
Espen S. Andresen
Supermedlem
tlf 94 38 27 88
|
|
« Svar #2 på: mai 19, 2009, 11:03:04 am » |
|
begynner å demre for meg at det nok ikke er noen jubileumsmodell etter å ha googlet mer. Felgene er de samme som marathonfelgene. (de har bare blitt malt opp igjen), den har også oppvarmet bakrute og polstret dashbord som i jubilee-modellen. men den har ingen plaketter og fargen er for turkis og mørk. ref: http://www.1302super.com/page11.htmldet er nok bare en bastard, blandingsrase. Sjekk fargekoden da vel - skal sitte på en lapp i bagasjerommet foran. mener det er på høyre side. Er det L96M (marathon) eller L95B (turqoise)?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
kammiz
Supermedlem
Slammed Stockers Crew
|
|
« Svar #3 på: mai 19, 2009, 11:10:59 am » |
|
begynner å demre for meg at det nok ikke er noen jubileumsmodell etter å ha googlet mer. Felgene er de samme som marathonfelgene. (de har bare blitt malt opp igjen), den har også oppvarmet bakrute og polstret dashbord som i jubilee-modellen. men den har ingen plaketter og fargen er for turkis og mørk. ref: http://www.1302super.com/page11.htmldet er nok bare en bastard, blandingsrase. Sjekk fargekoden da vel - skal sitte på en lapp i bagasjerommet foran. mener det er på høyre side. Er det L96M (marathon) eller L95B (turqoise)? funnet flere bilder her: http://www.sebeetles.com/contents.htmdet er nok ikke noen marathon-edition, fargen er ikke riktig og den har aldri blitt lakkert på nytt.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
www.regenstadt.com
|
|
« Svar #4 på: mai 19, 2009, 11:13:27 am » |
|
Men dette er en av de fineste fargene som ble levert, så du har all grunn til å være happy uansett! Fin bil!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
kammiz
Supermedlem
Slammed Stockers Crew
|
|
« Svar #5 på: mai 19, 2009, 11:16:09 am » |
|
Men dette er en av de fineste fargene som ble levert, så du har all grunn til å være happy uansett! Fin bil!
helt enig! den må forøvrig lakkeres opp igjen. Lakken er meget meget dårlig.. lakkpest og slitasje.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Stein.H
Seniormedlem
|
|
« Svar #6 på: mai 19, 2009, 23:26:21 pm » |
|
Fargen er turkismetallic L 95 B 1 og hvis bilen har trommelbremser foran er det en jubileumsmodell ,denne må ikke forveksles med de med gullplakket på hanskeromslokket Jeg har akkurat maken bil selv.. Fargen er grønn ikke blå..........
|
|
« Siste redigering: mai 19, 2009, 23:29:03 pm av Stein.H »
|
Loggført
|
Tlf 92062314
|
|
|
kammiz
Supermedlem
Slammed Stockers Crew
|
|
« Svar #7 på: mai 19, 2009, 23:39:32 pm » |
|
Fargen er turkismetallic L 95 B 1 og hvis bilen har trommelbremser foran er det en jubileumsmodell ,denne må ikke forveksles med de med gullplakket på hanskeromslokket Jeg har akkurat maken bil selv.. Fargen er grønn ikke blå.......... er 99% sikker på at den har trommelbremser foran ja. hva slags jubileumsmodell er dette da??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tom ivar t2
Seniormedlem
Det går beire i mårræ
|
|
« Svar #8 på: oktober 03, 2009, 14:41:24 pm » |
|
Hei Det er nok en alminnelig 1302 s. Jeg har en helt lik selv, noen ble levert med trommelbremser foran selv om det var en s med 1600 motor. det er option kode 137. mvhTom ivar Schei
|
|
|
Loggført
|
T1 1949 T1 1952 Type 1 1500 1967. Type 2 Ambulanse 1961. Type 2 15 Vindu deluxe 1962. porsche 911 carrera 1988. Barndoor panel 1953 T3 syncro pick up
|
|
|
kammiz
Supermedlem
Slammed Stockers Crew
|
|
« Svar #9 på: oktober 04, 2009, 00:54:26 am » |
|
har hørt av flere at dette er en slags lightversjon av jubileumsmodellen, men har ikke fått bekreftet det noe sted. meget mulig du har rett.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem
|
|
« Svar #10 på: oktober 04, 2009, 11:28:46 am » |
|
Bare å få lagt den i bakken
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
|