mai 15, 2024, 18:09:37 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Barndoor utvendig speil ønskes kjøpt,+++  (Lest 676 ganger)
Nebelbrille
Supermedlem
*****
Innlegg: 815
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: desember 10, 2011, 12:24:07 pm »

Ønsker å kjøpe komplett men også deler til utvendig speil til barndoor.
Bare armen, eller bare speilet, eller bare klemma.

Har forstått det slik at klemma og selve speilet skal være litt anderledes en på nyere busser.
Klemma skal ikke ha rund profil rundt armen en mere vinkelrett.
Samt speilet skal ikke ha delenummer på platen ved der kula sitter, og mulig kula skal være litt større en vanlig.

Trenger ikke være strøkent, kjøper eller bytter.

Trenger også annet stort og smått, så har du noe Barndoor deler kan jeg være interessert. Sveisedeler, lykter, bremselys helst orange glass,gasspedal,16" felger helst 1/53, bremsebånd, generelt slitedeler, forsete bunn evnt deler av et, midtsete, taklys 2 stk, "D" laderegulator med kryss. 8mm bensinrør fra pumpe til gasser. gummimatter,gitter som dekker bakrute, reflekser under baklys,profilerte busspiler, jekk og originalverktøy,25hk slitedeler, bensinkran med filter,exhaustpotte,16 dekk, tuteknapp, ratt, invendig speil fikantet som split men med lit anderleses feste opp med kun 2 skuer,++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: desember 10, 2011, 17:04:56 pm »

Eg har ikkje meir bd deler enn eg treng sjølv, men her e da heilt openbart att ein prosjekttråd må på plass!!!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Mr T
Supermedlem
*****
Innlegg: 585
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #2 på: desember 11, 2011, 12:24:58 pm »

Ønsker å kjøpe komplett men også deler til utvendig speil til barndoor.
Bare armen, eller bare speilet, eller bare klemma.

Har forstått det slik at klemma og selve speilet skal være litt anderledes en på nyere busser.
Klemma skal ikke ha rund profil rundt armen en mere vinkelrett.
Samt speilet skal ikke ha delenummer på platen ved der kula sitter, og mulig kula skal være litt større en vanlig.

Trenger ikke være strøkent, kjøper eller bytter.

Trenger også annet stort og smått, så har du noe Barndoor deler kan jeg være interessert. Sveisedeler, lykter, bremselys helst orange glass,gasspedal,16" felger helst 1/53, bremsebånd, generelt slitedeler, forsete bunn evnt deler av et, midtsete, taklys 2 stk, "D" laderegulator med kryss. 8mm bensinrør fra pumpe til gasser. gummimatter,gitter som dekker bakrute, reflekser under baklys,profilerte busspiler, jekk og originalverktøy,25hk slitedeler, bensinkran med filter,exhaustpotte,16 dekk, tuteknapp, ratt, invendig speil fikantet som split men med lit anderleses feste opp med kun 2 skuer,++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Hei. Jeg har en utvendig speilarm med feste til karosseriet, mulig frontlykter og ratt/m tuteknapp

Thomas
Loggført

1952 barndoor panel
1960 pickup Solgt
1960 panel  Solgt
1963 cab     Solgt
1966 highroof orginal statens kantiner  Solgt
1969 panel  Solgt
1969 pickup
1971 dobbel cab Solgt
1972 panel  Solgt
1978 Camper Solgt
Nebelbrille
Supermedlem
*****
Innlegg: 815
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #3 på: desember 11, 2011, 14:08:28 pm »

Tusen takk Mr.T you got SMS

Mottar også gjerne tips om folk som kan ha deler.

Særlig midtsete er veldig interessant, med 6 føtter og foldbar rygg på høyre delen. (sort leatherette,Skai)
Noe som dette http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=225212

Loggført
Nebelbrille
Supermedlem
*****
Innlegg: 815
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #4 på: desember 12, 2011, 20:09:51 pm »

Speilarmen jeg fikk tak i var til høyre side så jeg trenger fortsatt venstre speilarm. Rattet var til nyere så det står også fortsatt  på ønskelisten( har kanskje et på gang).
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!