mai 22, 2024, 18:58:57 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: T1 ’66 Prosjekt med fin patina SOLGT  (Lest 2590 ganger)
Even
Medlem
***
Innlegg: 196
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: august 04, 2012, 23:45:30 pm »

Etter mange runder i tenkeboksen må jeg dessverre la denne bilen gå fra meg.
Bilen har fin patina, men dessverre også rust. Gulvene må byttes, mulig også kanalen på venstre side. Bilen står uten motor.
Den har alt av nye bremsedeler, den er bygget om til to-krets. Bremsene ble byttet for to år siden. Den har ikke blitt kjørt siden dette ble byttet.
Bremsevesketanken er montert noe provisorisk, men det funker.
Bilen er komplett for utenom bagasjeromspapp på baksiden av instrumentene, mulig det også er noen små mangler ellers. Mener også at noe av teppesettet ble kastet.
Interiøret er noe slitt, men fult mulig å reddes. Førersetet har vel kanskje gjort sitt.
Bensinslangene er morkne og må byttes.
Dette er et prosjekt, og selges billig.
På grunn av at jeg skal utenlands fra slutten av august til slutten av november ser jeg helst at den blir borte før den tid.
Bilen står på Kapp på Østre Toten og må hentes på henger. Jeg bor i Oslo, men har en kompis som kan bistå dersom jeg ikke kan.
Er en del opptatt framover, men jeg ringer tilbake når jeg har tid. Ring gjerne for å si at du kan sveise denne for meg for en veldig billig penge, for å prute eller for mer info.

Tenker rundt 4000 for bilen.

Even Kvikstad
98639837




* 2012-07-25 14.20.29.jpg (94.38 KB, 375x500 - vist 238 ganger.)

* 2012-07-25 15.03.49.jpg (82.06 KB, 700x395 - vist 232 ganger.)

* 2012-07-25 16.00.16.jpg (99.76 KB, 700x395 - vist 218 ganger.)

* 2012-07-25 16.00.23.jpg (56.38 KB, 282x500 - vist 180 ganger.)

* 2012-07-25 16.00.29.jpg (80.63 KB, 700x395 - vist 201 ganger.)

* 2012-07-25 16.00.39.jpg (66 KB, 282x500 - vist 191 ganger.)

* 2012-07-25 16.01.49.jpg (88.18 KB, 700x395 - vist 201 ganger.)

* 2012-07-25 16.02.01.jpg (96.49 KB, 700x395 - vist 208 ganger.)
« Siste redigering: juli 20, 2013, 18:38:31 pm av Even » Loggført

T1 1966 Seablau -            På veien
T1 1966 Seablau -  Bodil   SOLGT
Even
Medlem
***
Innlegg: 196
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: august 04, 2012, 23:51:11 pm »

Flere bilder.


* 2012-07-25 16.04.57.jpg (69 KB, 700x395 - vist 191 ganger.)

* 2012-07-25 16.07.18.jpg (107.69 KB, 700x395 - vist 168 ganger.)

* 2012-07-25 16.02.04.jpg (94.33 KB, 700x395 - vist 189 ganger.)

* 2012-07-25 16.02.07.jpg (55.36 KB, 282x500 - vist 154 ganger.)

* 2012-07-25 16.02.16.jpg (91.78 KB, 700x395 - vist 162 ganger.)

* 2012-07-25 16.02.24.jpg (77.85 KB, 700x395 - vist 186 ganger.)

* 2012-07-25 16.02.47.jpg (57.94 KB, 282x500 - vist 201 ganger.)

* 2012-07-25 16.04.00.jpg (78.63 KB, 700x395 - vist 178 ganger.)
« Siste redigering: august 04, 2012, 23:55:41 pm av Even » Loggført

T1 1966 Seablau -            På veien
T1 1966 Seablau -  Bodil   SOLGT
Even
Medlem
***
Innlegg: 196
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: august 10, 2012, 18:38:39 pm »

Den kan jo alltids vrakes...
Loggført

T1 1966 Seablau -            På veien
T1 1966 Seablau -  Bodil   SOLGT
Even
Medlem
***
Innlegg: 196
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #3 på: juli 14, 2013, 13:10:05 pm »

Etter mye om og men er denne fortsatt til salgs.
Har sett mange biler i dårligere stand til en høyere pris her inne.
Loggført

T1 1966 Seablau -            På veien
T1 1966 Seablau -  Bodil   SOLGT
rubenthorsen
Gjest
« Svar #4 på: juli 21, 2013, 21:48:48 pm »

Etter mye om og men er denne fortsatt til salgs.
Har sett mange biler i dårligere stand til en høyere pris her inne.

Denne bobla bor nå på en låve i vestfold. Der vil den få motor og litt små fiks.
Ifølge gamle papirer som lå inni denne bilen, er dette en 1965 modell.
« Siste redigering: juli 22, 2013, 03:50:37 am av rub1 » Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #5 på: juli 22, 2013, 08:52:18 am »

Etter mye om og men er denne fortsatt til salgs.
Har sett mange biler i dårligere stand til en høyere pris her inne.

Denne bobla bor nå på en låve i vestfold. Der vil den få motor og litt små fiks.
Ifølge gamle papirer som lå inni denne bilen, er dette en 1965 modell.
klar til scc?
Loggført
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #6 på: juli 22, 2013, 14:39:23 pm »

Etter mye om og men er denne fortsatt til salgs.
Har sett mange biler i dårligere stand til en høyere pris her inne.

Ifølge gamle papirer som lå inni denne bilen, er dette en 1965 modell.

Hei Ruben!

Så da har denne bilen nyere motorlokk/emblem på? Andre deler ser også ut som 66-modell.

1300 kom først som 66-modell.Men de produserte de fra august 65. Derfor kan en 66-modell være registrert i 65. Er det en 65-modell, begynner chassinr på 115. 66-modell på 116.

Blunker
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
rubenthorsen
Gjest
« Svar #7 på: juli 22, 2013, 20:10:25 pm »

Etter mye om og men er denne fortsatt til salgs.
Har sett mange biler i dårligere stand til en høyere pris her inne.

Denne bobla bor nå på en låve i vestfold. Der vil den få motor og litt små fiks.
Ifølge gamle papirer som lå inni denne bilen, er dette en 1965 modell.
klar til scc?

Nei ikke klar til scc. Skal prøvekjøre den før vinter å EU godkjenne den. Men den blir stående til våren da skal den selges. Er ikke kjøpt til å brukes hverdags bil denne. Skal ikke bygges etter min stil heller da jeg ikke kan regne med at alle liker samme stil som meg.
Loggført
rubenthorsen
Gjest
« Svar #8 på: juli 22, 2013, 20:15:27 pm »

Etter mye om og men er denne fortsatt til salgs.
Har sett mange biler i dårligere stand til en høyere pris her inne.

Ifølge gamle papirer som lå inni denne bilen, er dette en 1965 modell.

Hei Ruben!

Så da har denne bilen nyere motorlokk/emblem på? Andre deler ser også ut som 66-modell.

1300 kom først som 66-modell.Men de produserte de fra august 65. Derfor kan en 66-modell være registrert i 65. Er det en 65-modell, begynner chassinr på 115. 66-modell på 116.

Blunker

Er ikke sikker. Bare så at de gamle oblatene til skiltene lå å hanskerom, der sto det 65.
Sjekke mere. :-)
Loggført
rubenthorsen
Gjest
« Svar #9 på: juli 22, 2013, 20:20:09 pm »

Eller det var vel egentlig Hermann hedning som fant oblatene til skiltene. Glad
Loggført
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #10 på: juli 22, 2013, 23:38:22 pm »

Ingen tvil om at dette er en '66. Men er den registrert i Norge i slutten av '65 har den fått det som årsmodell.
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!