mai 06, 2024, 16:40:00 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Skal jeg gå for hardcore original, eller old-speed Porsche?  (Avstemning er avsluttet: juli 04, 2008, 12:17:49 pm)
25 HK matching nr. - 24 (44.4%)
356-motor med gammelt utseende - 30 (55.6%)
Stemmer totalt: 54

Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 52-Kapteinen - bilens opprinnelige motor vs. 356-snurre  (Lest 5348 ganger)
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #30 på: juli 04, 2008, 13:16:22 pm »

Folket har talt.
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #31 på: juli 04, 2008, 13:41:18 pm »

Jeg har ingen planer om å få den til å se ut som en 25-HK, det vil den aldri gjøre.

Men jeg drømte (?) om at jeg har sett bilder av gamle Porsche-356-motorer med deler som ligner 25 HK.


:::::

Folket har talt. La oss ta samme avstemming hos en LMK-klubb:)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
surfer56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1533
Bosted: Kristiansand


+4792817564


Vis profil
« Svar #32 på: juli 09, 2008, 09:56:39 am »

Oi, jeg faller på 356, litt mere job bå få i, men fett.
Loggført

tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #33 på: august 11, 2008, 11:41:42 am »

Jeg stemmer for 25 hesteren...
Så kan jeg kjøre fra deg med min 356 motor  Gliser

Neida, gå for 356 motor, men unngå å kappe i bilen du også
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #34 på: august 11, 2008, 12:04:32 pm »

Jeg ville helt klart gått for 356motoren, så lenge ikke noe må ødlegges/kappes som tmatre sier.

Så gamle biler er tøffe litt modifisert, og enda bedre at det bare tar noen timer å få den helt orginal igjen  Gliser

Stå på  Gliser
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #35 på: august 11, 2008, 15:05:21 pm »

Det er snakk om en flott og "urørt" splitt.

Selv ikke "gåsetegn" kan vel forsvare ordet urørt i sammeheng med denne bilen. Den har jo vært igjennom omfattende jobb med vinkelkutter og sveis Glad (om det er samme bilen du har linket til fra bloggen da)

Men uansett ville jeg satt inn 356 motoren. Er jo ikke forsent å bytte tilbake senere.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!